Tagi
Spis aktualności
Enea kontakt
Enea umożliwia kilka kanałów kontaktu. Oprócz infolinii klienci mogą się kontaktować z koncernem energetycznym za pomocą formularza kontaktowego, poczty tradycyjnej, eBOK-a oraz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta.

Jak płacić za prąd przez Internet?
Przez Internet zamawiamy produkty, płacimy za bilety podróżne, wiele firm nie wyobraża sobie prowadzenia biznesu bez możliwości opłacania rachunków przez online. To obecnie najszybsza metoda regulacji należności zarówno firmowych jak i domowych.

eBOK Enei dostępny dla wszystkich klientów
Enea zakończyła ostatni etap wdrażania nowego systemu informatycznego. Z nowoczesnej aplikacji eBOK umożliwiającej m.in. opłacenie rachunków, może już korzystać około 2,5 mln klientów – poinformowała grupa.

eBOK Enea – nowy termin uruchomienia
Enea zmieniła termin uruchomienia elektronicznego biura obsługi klientów. Odbiorcy energii z rejonów Poznania i Zielonej Góry mieli korzystać z eBOK-a już z początkiem roku. Aplikacja będzie jednak dostępna dopiero w marcu.

Enea ma nowy system obsługi klientów. Zobacz, co się zmienia!
Do stycznia 2016 roku będzie trwać zmiana informatycznego systemu obsługi klientów – informuje Enea. Poznańska spółka zmienia m.in. numery do opłacania rachunków za prąd. Obecnie wprowadzane są zmiany na obszarze wielkopolskim.

1
2
Porównaj ceny energii elektrycznej
dla domu:









Noc: 30%
Dzień: 70%

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7