Aktualności
Start Aktualności Reklamacja rachunku za prąd? Najpierw zapłać
Artykuł

Reklamacja rachunku za prąd? Najpierw zapłać

Odbiorcy energii z Płocka oraz okolic w ostatnim czasie otrzymali gigantyczne, nawet dziesięciokrotnie wyższe faktury za prąd. Firma energetyczna zamiast skorygować zawyżone rachunki zaleciła zapłacić i dopiero później składać reklamacje. Sprawą zajęli się reporterzy TTV.

Wysokie opłaty za energię

Na Kontakt 24 zgłosiła się klientka Energii z okolic Płocka. Poinformowała reporterów, że wielu odbiorców otrzymało zawyżone rachunki za energię elektryczną opiewające na kwotę nawet 4000 zł. Klienci próbowali dowiedzieć się od dostawcy energii, dlaczego wystawiono im nawet dziesięciokrotnie wyższe faktury niż zwykle. W siedziby firmy energetycznej klienci nie są obsługiwani, a dzwoniąc na infolinie proponowano im podpisanie nowej umowy albo opłacenie rachunku i następnie złożenie reklamacji.

Energa: to był błąd informatyczny

Klienci Energii dopiero po interwencji reporterów dowiedzieli się, jaka była przyczyna tak gigantycznych faktur. Firma energetyczna przyznała, że powodem zawyżonych opłat był… błąd informatyczny. Przedstawicielka Energii zapewniła, że wszystkie błędnie wystawione faktury zostaną skorygowane. Ponadto obiecano, że żadnemu odbiorcy nie zostaną naliczone odsetki za zwłokę.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Opłata przejściowa. Sprawdź, ile wyniesie w 2016 roku!
22 Październik 2015

Opłata przejściowa. Sprawdź, ile wyniesie w 2016 roku!

Urząd Regulacji Energetyki opublikował właśnie informacje dotyczącą wysokości stawek opłaty przejściowej na rok 2016, jednej z opłat znajdujących się ...
Podłączenie do sieci energetycznej – nie rób tego sam!
27 Styczeń 2015

Podłączenie do sieci energetycznej – nie rób tego sam!

Ponowne podłączenie do sieci energetycznej po uregulowaniu zaległych należności i opłaceniu dodatkowej opłaty (za podłączenie) może trochę potrwać – d...
Sprzedawcę prądu zmieniło już 480 tys. Polaków!
02 Lipiec 2015

Sprzedawcę prądu zmieniło już 480 tys. Polaków!

Najnowszy monitoring prowadzony przez Urząd Regulacji Energetyki wskazuje, że w maju swój rachunek za energię elektryczną przeniosło niemal 8 tys. gos...
Multimedia: jedna faktura za sprzedaż i dystrybucje prądu
29 Lipiec 2015

Multimedia: jedna faktura za sprzedaż i dystrybucje prądu

Multimedia Polska Energia wprowadziła właśnie na terenie całego kraju sprzedaż energii elektrycznej w modelu kompleksowym. To oznacza, że odbiorcy ene...
Zmiana sprzedawcy energii – sprawdź, czy nie zapłacisz dwa razy
16 Kwiecień 2014

Zmiana sprzedawcy energii – sprawdź, czy nie zapłacisz dwa razy

Zmieniając sprzedawcę prądu możesz wiele zyskać. Upewnij się jednak czy nie będziesz musiał zapłacić podwójnie. Uważaj na nieuczciwe firmy energetyczn...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7