Poradniki
Start Poradniki eBOK PGE – jak zalogować się i korzystać z eBOK-a?
Artykuł

eBOK PGE – jak zalogować się i korzystać z eBOK-a?

Chcesz wydrukować przelew, sprawdzić swoje bieżące płatności – skorzystaj z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

ebok pge

Rejestracja w eBOK PGE – jak zacząć?

Klienci PGE mogą korzystać z elektronicznego biura obsługi klienta jeśli zarejestrują się wpisując odpowiednie dane na formularzu. Podczas rejestracji potrzebne będą dane takie jak nr licznika, identyfikator czyli nr płatnika, nr faktury. Aktywacja konta odbywa się po kliknięciu linku aktywacyjnego jaki otrzymamy na podany adres e-mail.

Co umożliwiaelektroniczne BOK?

  • Otrzymasz wzory przelewu, każdy Klient wybiera dogodną formę płatności, jeśli zdecydowałeś się by płatności dokonywać w placówce pocztowej za pomocą eBOK wydrukujesz przelewy, elektroniczny system bankowy automatycznie przeniesie Cię też do płatności on-line jeśli tylko możesz wykonywać przelewy internetowe ze swojego banku.
  • Dostęp do płatności bieżących, sprawdzisz ile masz do zapłacenia, czy czasem nie zalegasz, z którąś z płatności, lepiej monitorować płatności bowiem nieuregulowana faktura to zagrożenie odcięcia prądu, jednak zanim to się stanie otrzymasz upomnienie.
  • System umożliwia podgląd i wydruk blankietu do zapłat, ten punkt potwierdza, że możesz uregulować swoje płatności w dogodny sposób.
  • Dostęp do listy faktur zawierających podstawowe dane np. nr faktury, suma faktury VAT, te informacje mogą przydać się gdy chcesz skontaktować się z biurem obsługi, musisz uzupełnić formularz, czy wnosisz reklamację.
  • Dostęp do szczegółowych informacji np. nr licznika, adres licznika, daty odczytów licznika, ta funkcja pomoże Ci monitorować twoje płatności jak i przyda się w przypadku gdy chcesz przepisać licznik na innego domownika, wówczas nie obejdzie się bez znajomości podstawowych danych.
  • Wykres zużycia energii czyli graficzne przedstawienie zużycia, uśrednione do jednego miesiąca, dzięki tej opcji dowiesz się czy w jakimś konkretnym dniu Twoje zużycie nie wzrosło, szybko też uświadomisz sobie co spowodowało taki skok, może to czas by odmrozić lodówkę albo czas by przeprowadzić badanie sieci.

wykres zużycia energii

  • Informacje na temat usterek, dostęp do listy usterek, jeśli Twój licznik był kiedyś wymieniany bądź na Twojej linii wykryto awarię dowiesz się o tym z tej zakładki.
  • Pole kontaktu ułatwiające szybki kontakt z PGE, masz pytania, wątpliwości, może chcesz by przedstawiono Ci ofertę, możesz skorzystać z tego pola.

formularz kontaktowy pge

  • Dostęp do kalkulatora taryf, szybko wyliczysz czy opłaca Ci się zmienić taryfę, pomoże CI też graficzne przedstawienie, dzięki któremu porównasz czy w godzinach nocnych Twoje zużycie wzrasta.
  • Przeprowadzenie zmiany danych adresowych, jeśli przeprowadzisz się nie obejdzie się bez wizyty w biurze obsługi, bowiem przepisanie licznika wymaga podpisania dokumentów, ale numer telefonu czy adres skrzynki mailowej zmienisz bez problemu.
  • Porównanie odczytu licznika ze stanem faktycznym,
  • Dystrybucja/sprzedaż dowiesz jak kształtują się płatności w tych dwóch obszarach, dystrybucja odnosi się do usługi przesyłu a sprzedaż to opłaty za faktycznie zużycie energii.

Poprzez formularze znajdujące się na stronach oddziałów dystrybucyjnych, także można zarejestrować się do elektronicznego biura obsługi, który jest dedykowany dla podmiotów prowadzących działalność gospodarczą.

Dostępna jest już nowa wersja eBOK PGE.

Grażyna Kulik, Redaktor

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej

Zobacz też inne wpisy

Najlepsze oferty energii elektrycznej 2017 – PGE „Zdrowa energia PGE”
25 Październik 2017
W ofercie „Zdrowa energia PGE” jest nie tylko gwarancja stałej ceny prądu i pomoc elektryka, ale i także szybki dostęp do usług medycznych.
eBOK Enea logowanie– elektroniczne Biuro Obsługi. Co załatwisz w Enea eBOK?
15 Wrzesień 2015
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta firma Enea udostępniła na ten moment tylko klientom z obszaru szczecińskiego i bydgoskiego. Do końca 2015 roku z e...
PGE taryfy
05 Maj 2015
Domowa, firmowa może tańsza w weekendy? Jaką taryfę wybrać by zaoszczędzić. Jakie taryfy dla swoich Klientów ma PGE. Wyszczególniamy wiele taryf, najb...
eBOK RWE – rejestracja logowanie innogy
06 Marzec 2015
Elektroniczne Biura Obsługi to już powoli standard wśród dostawców prądu. Jakie możliwości ma eBOK innogy (dawniej RWE)? Co możemy tam załatwić? Jak s...
Taryfa G12 PGE
05 Maj 2015
Dwustrefowe rozliczanie, które ma ułatwić Odbiorcy oszczędzanie. Trochę samodyscypliny i dbanie o to by sprzęty działały po godzinie 22.00 a rachunek ...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7