Aktualności
Start Aktualności Nowy PGE eBOK. Sprawdź, co załatwisz!
Artykuł

Nowy PGE eBOK. Sprawdź, co załatwisz!

Od wczoraj funkcjonuje nowa odsłona elektronicznego Biura Obsługi Klienta Polskiej Grupy Energetycznej. Oprócz nowego wyglądu system, przeznaczony zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, zyskał innowacyjne funkcjonalności m.in. możliwość połączenia z Facebookiem oraz Google+.

pge ebok

Fot. Materiały prasowe PGE

Co można załatwić w PGE eBOK?

Za pomocą elektronicznego Biura Obsługi Klienta - PGE eBOK konsument energii może w każdej chwili sprawdzić aktualne saldo konta, wybrać nową ofertę sprzedawcy energii czy zgłosić reklamację. Jest także możliwość dokonywania płatności elektrycznych, otrzymywania na wskazany adres mailowy eFaktury, czy doładowania liczników prąd. Przydatną funkcjonalnością jest monitorowanie zużycia energii oraz jej prezentacji w postaci graficznej. Wykres przedstawia również zużycie średniodobowe, dzięki czemu można oszacować, ile dziennie kosztuje odbiorcę prąd.

porównywarka cen energii

Połączenie kont rozliczeniowych

Nowa odsłona eBOKa umożliwia także powiązanie kilku kont rozliczeniowych z różnych systemów bilingowych i zarządzenie nimi z jednego konta. Jest także opcja zapraszania do zarządzania kontem zaufanych osób. Do tej pory klienci Polskiej Grupy Energetycznej korzystali z pięciu różnych systemów elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Rejestracja w PGE eBOK

Aby korzystać z funkcjonalności nowego eBOKa wystarczy założyć profil na stronie ebok.gkpge.pl. Do rejestracji konta potrzebne są takie dane jak: numer klienta, PESEL, kwota ostatniego rachunku, adres e-mail oraz hasło.

Powiązanie eBOKa z portalami społecznościowymi

Profil elektronicznego Biura Obsługi Klienta można powiązać z profilami na takich portalach społecznościowych jak: Google+ i Facebook. Dzięki temu do aplikacji eBOK PGE można przejść bezpośrednio z profilu na portalu społecznościowym. Jak informuje PGE wkrótce aplikacja będzie także wysyłać powiadomienia o np. najnowszej faktury z eBOKa na profil Facebooka.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


TAGI:
Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Co oznacza  dla nas ratowanie kopalń? Wyższe rachunki za prąd!
12 Styczeń 2015

Co oznacza dla nas ratowanie kopalń? Wyższe rachunki za prąd!

Jak uważają eksperci połączenie kopalń z firmami energetycznymi spowoduje wzrost cen energii elektrycznej. Inni z kolei zwracają uwagę, że elektrownie...
Jesteś klientem PGE? Uważaj na fałszywych inkasentów!
16 Czerwiec 2015

Jesteś klientem PGE? Uważaj na fałszywych inkasentów!

Odbiorcy energii po raz kolejny znaleźli się na celowniku oszustów. Tym razem w domach klientów PGE pojawiają się fałszywi inkasenci odczytujący liczn...
PGE rozwija eBOK
07 Lipiec 2017

PGE rozwija eBOK

Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGE Obrót zyskało kilka nowych funkcjonalności. Z poziomu swojego konta w eBOK klient może m.in. uruchomić usługę ...
PGE wymienia liczniki prądu
05 Sierpień 2016

PGE wymienia liczniki prądu

PGE Dystrybucja rozpoczął wdrażanie pilotażowego programu w ramach systemu AMI. Nowoczesne liczniki zostaną zainstalowane w 50 tys. gospodarstw domowy...
PGE zapłaci EdF 4 mld zł
17 Maj 2017

PGE zapłaci EdF 4 mld zł

Polska Grupa Energetyczna za repolonizacje kilku elektrowni i elektrociepłowni zapłaci francuskiej spółce EdF nawet 4 mld zł. Pierwotnie oferta został...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7