Fot. Materiały prasowe PGE
Co można załatwić w PGE eBOK?
Za pomocą elektronicznego Biura Obsługi Klienta - PGE eBOK konsument energii może w każdej chwili sprawdzić aktualne saldo konta, wybrać nową ofertę sprzedawcy energii czy zgłosić reklamację. Jest także możliwość dokonywania płatności elektrycznych, otrzymywania na wskazany adres mailowy eFaktury, czy doładowania liczników prąd. Przydatną funkcjonalnością jest monitorowanie zużycia energii oraz jej prezentacji w postaci graficznej. Wykres przedstawia również zużycie średniodobowe, dzięki czemu można oszacować, ile dziennie kosztuje odbiorcę prąd.
Połączenie kont rozliczeniowych
Nowa odsłona eBOKa umożliwia także powiązanie kilku kont rozliczeniowych z różnych systemów bilingowych i zarządzenie nimi z jednego konta. Jest także opcja zapraszania do zarządzania kontem zaufanych osób. Do tej pory klienci Polskiej Grupy Energetycznej korzystali z pięciu różnych systemów elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Rejestracja w PGE eBOK
Aby korzystać z funkcjonalności nowego eBOKa wystarczy założyć profil na stronie ebok.gkpge.pl. Do rejestracji konta potrzebne są takie dane jak: numer klienta, PESEL, kwota ostatniego rachunku, adres e-mail oraz hasło.
Powiązanie eBOKa z portalami społecznościowymi
Profil elektronicznego Biura Obsługi Klienta można powiązać z profilami na takich portalach społecznościowych jak: Google+ i Facebook. Dzięki temu do aplikacji eBOK PGE można przejść bezpośrednio z profilu na portalu społecznościowym. Jak informuje PGE wkrótce aplikacja będzie także wysyłać powiadomienia o np. najnowszej faktury z eBOKa na profil Facebooka.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna