Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta PGE Obrót zyskało kilka nowych funkcjonalności. Z poziomu swojego konta w eBOK klient może m.in. uruchomić usługę eFaktury.
Klienci innogy Polska mogą już korzystać z nowej wersji serwisu Moje innogy. Oprócz kilku nowych funkcjonalności jest możliwość korzystania z serwisu z poziomu dowolnego urządzenia mobilnego.
Enea z końcem marca rozpoczęła wysyłkę pism do swoich klientów, które mają na celu zachęcenie do korzystania z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Enea umożliwia kilka kanałów kontaktu. Oprócz infolinii klienci mogą się kontaktować z koncernem energetycznym za pomocą formularza kontaktowego, poczty tradycyjnej, eBOK-a oraz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta.
Z PGNiG możemy się skontaktować za pośrednictwem różnorodnych kanałów kontaktu, od linii telefonicznych poprzez rozwiązania elektroniczne, do bezpośredniego kontaktu w Biurach Obsługi Klienta na terenie całego kraju. Klienci mogą bez wychodzenia z domu skorzystać z pomocy konsultanta w regionalnych centrach telefonicznych (Contact Center). Klienci, którzy cenią szybki dostęp do dokumentów rozliczeniowych mogą skorzystać z eko-faktur, Elektronicznego Biura Obsługi Klienta e – BOK oraz formularzy kontaktowych ze strony www.pgnig.pl.
Nie wszyscy sprzedawcy energii elektrycznej wprowadzili elektroniczną platformę eBOK, a pomaga ona nie tylko przy dokonywaniu płatności.
Enea zakończyła ostatni etap wdrażania nowego systemu informatycznego. Z nowoczesnej aplikacji eBOK umożliwiającej m.in. opłacenie rachunków, może już korzystać około 2,5 mln klientów – poinformowała grupa.
Enea zmieniła termin uruchomienia elektronicznego biura obsługi klientów. Odbiorcy energii z rejonów Poznania i Zielonej Góry mieli korzystać z eBOK-a już z początkiem roku. Aplikacja będzie jednak dostępna dopiero w marcu.
Od wczoraj funkcjonuje nowa odsłona elektronicznego Biura Obsługi Klienta Polskiej Grupy Energetycznej. Oprócz nowego wyglądu system, przeznaczony zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych, zyskał innowacyjne funkcjonalności m.in. możliwość połączenia z Facebookiem oraz Google+.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta firma Enea udostępniła na ten moment tylko klientom z obszaru szczecińskiego i bydgoskiego. Do końca 2015 roku z eBOK-a będą mogli już skorzystać wszyscy odbiorcy. Co za jego pośrednictwem można załatwić?
Chcesz wydrukować przelew, sprawdzić swoje bieżące płatności – skorzystaj z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Czym jest eBOK? Jest to elektroniczna usługą jaką dla swoich klientów wprowadził Tauron Polska Energia. Zobacz co dzięki niej zyskują klienci?