Numery Tauron infolinia
Tauron Polska Energia SA to polskie przedsiębiorstwo, które grupuje spółki z branży energetycznej. To drugie pod względem wielkości przedsiębiorstwo w Polsce, zaraz po Polskiej Grupie Energetycznej. W jaki sposób skontaktować się z Tauronem?
Nie musisz już szukać, podajemy aktualny numer kontaktowy przedsiębiorstwa.
Tauron infolinia kontakt: 555 444 555.
Infolinia jest przeznaczona dla osób, które są zainteresowane ofertą sprzedaży prądu oraz promocjami. Czynna jest od poniedziałku do piątku od godziny 7.00 do 18.00.
Dzięki takiej formie kontaktu:
-
Uzyskasz informacje o ofercie dla domu i firm. Pracownik poinformuje Cię, jaką obecnie Tauron ma ofertę dla odbiorców indywidualnych oraz firm. Dowiesz się, jak dokładnie kształtują się ceny za kilowatogodzinę i inne opłaty, np. opłata handlowa od kiedy i do kiedy jest ważna dana oferta.
-
Uzyskasz informacje o taryfach. Dowiesz się również, którą z nich wybrać. Dzwoniąc pod numer: 555 444 555 otrzymasz odpowiedzi na wszelkie pytania związane z taryfami energetycznymi. Pracownik infolinii pomoże Ci również wybrać optymalną dla Ciebie taryfę.
-
Uzyskasz informacje o aktualnych promocjach. Dowiesz się, jakie aktualnie ma promocje. Do kiedy trwają, jakie są warunki oferty i jak ją uzyskać.
-
Uzyskasz informacje o umowach. Dowiesz się np. jak zawrzeć umowę z Tauronem, jakie są warunki tej umowy, ile ona trwa, jak ją można wypowiedzieć, jakie są wymagane dokumenty i dane do zawarcia umowy.
-
Zawrzesz umowę kompleksową lub umowę sprzedaży. Pracownik infolinii drogą telefoniczną na podstawie danych, przygotuje umowę i wyśle ją do klienta.
32606 0606 – na ten numer powinni dzwonić klienci w sprawach dotyczących obsługi. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7.00 do 18.00.
Tauron obsługa klienta
Co zyskasz dzięki połączeniu?
-
Sprawdzisz saldo na koncie. Jeżeli nie wiesz jak wygląda saldo na Twoim koncie rozliczeniowym w Tauronie, taką informację bez problemu uzyskasz od pracowników infolinii.
-
Dopełnisz formalności związanych z fakturą. Dzwoniąc na infolinię, wyjaśnisz wszystkie kwestie związane z fakturą, np. zgłosisz zgubienie faktury lub poprosisz o wystawienie duplikatu rachunku.
-
Uzyskasz informacje o elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (eBOK). Od pracowników dowiesz się, jak zarejestrować się w eBOK, jakie dane są potrzebne do rejestracji, co można uzyskać w eBOK i jak wygląda Tauron logowanie.
-
Rozwiążesz problemy związane z logowaniem do eBOK. W przypadku, gdy nie możesz się zalogować do elektronicznego Biura Obsługi Klienta, zadzwoń pod numer: 32 606 0 606. Pracownicy infolinii rozwiążą Twój problem.
-
Zmienisz dane kontaktowe w umowie. Jeżeli chcesz zmienić np. swój adres do korespondencji, wystarczy, że zadzwonisz na infolinię. Wówczas pracownicy Tauron infolinia, dokonają zmiany w umowie.
-
Zgłosisz reklamację. Takie działanie na rachunku za energię elektryczną można zgłosić także za pośrednictwem infolinii.
-
Uzyskasz informacje o liczniku. Jeśli masz np. jakieś wątpliwości, które dotyczą działania licznika prądu, to wszelkie informacje o Tauron odczyty uzyskasz dzwoniąc na infolinię.
-
Zgłosisz potrzebę skorzystania z usługi elektryk 24. W przypadku awarii w domu możesz zgłosić ten fakt, dzwoniąc na podany wyżej numer. Elektryk przyjedzie do Ciebie w ciągu maksymalnie czterech godzin od zgłoszenia.
-
Uzyskasz informacje o wypowiedzeniu umowy. Jeśli chcesz wypowiedzieć umowę, ale nie wiesz w jaki sposób, takie informacje uzyskasz, dzwoniąc na infolinię.
-
Uzyskasz również informacje o możliwości zmiany taryfy. Szczegółowe informacje na ten temat zdobędziesz od pracowników infolinii.
Skontaktuj się z Tauronem. Numer na pogotowie energetyczne Tauron: 991 |
Skontaktuj się z infolinią Tauron
Infolinia Tauron kontakt jest całodobowa. Tutaj bez problemu zgłosisz uszkodzenie sieci elektrycznej, urządzeń energetycznych lub inną awarię. Takie połączenie jest całkowicie darmowe dla klientów dystrybutora. Musisz wiedzieć, że Tauron realizuje zgłoszenie awarii również za pośrednictwem formularza online. Dzięki takiemu rozwiązaniu dowiesz się, czy są planowane jakieś wyłączenia energii elektrycznej.
Tauron jako firma rozumie swoich klientów, w związku z tym wie, że odbiorca energii nie zawsze będzie potrzebował pomocy, czy wsparcia ze strony konsultantów na infolinii. W związku z tym firma rozwija narzędzia i usługi, które umożliwiają samodzielne zarządzanie usługami.
Dla zwolenników komunikacji online Tauron wdrożył takie rozwiązanie, jak okno czatu online. Znajduje się ono w prawym dolnym rogu na stronie Opeartora. Kolejna forma komunikacji to fanpage na Facebooku. Ale istnieje również możliwość korespondencji tradycyjnej.
Natomiast jeżeli chcesz sprawdzić swoje zużycie lub po prostu opłacić rachunki za prąd i gaz, możesz to zrobić z poziomu platformy mój Tauron. Jest to miejsce, w którym jako odbiorca energii zakładasz własne konto. Tutaj możesz zrealizować najważniejsze działania, bez dzwonienia i oczywiście, bez wychodzenia z domu. Cały panel jest bardzo intuicyjny. Załóż konto i dokonuj formalności online.
Pamiętaj! Aby rozmowa przebiegła sprawnie, najlepiej będzie, jeśli przygotujesz wcześniej takie informacje, jak:
-
Imię, nazwisko i adres punktu poboru, którego dotyczy zgłoszenie,
-
Numer klienta. Co prawda nie jest on niezbędny, ale informacja na jego temat ułatwi i przyspieszy przebieg rozmowy.
-
Numer faktur, których dotyczy zgłoszenie. Nie musisz ich mieć. Takie informacje konsultant odszuka w systemie firmy po podaniu przez dzwoniącego podstawowych informacji.