.jpg)
Każdemu odbiorcy jak i swoimprzyszłym klientom Tauron proponuje kilka ścieżek kontaktu. Od infolinii poprzez eBOK Tauron, Punkty Tauron obsługa klienta czy kontakt pisemny w formie tradycyjnego pisma czy za pośrednictwem internetowego formularza.
Infolinia - obsługa klienta
Infolinia jest przeznaczona dla osób, które są zainteresowane ofertą sprzedaży prądu oraz promocjami. Czynna jest od poniedziałku do piątku od godziny 7.00 do 18.00.
Infoliniadziałapod numerem 555 444 555 to możliwości rozwiązywania problemów i rozstrzygania wątpliwości dotyczących posiadanej oferty. Za pośrednictwem łączy telefonicznych możesz przedstawić swoje pytanie i otrzymać odpowiedzi, jeśli nie zniechęcisz się czekaniem. Za rozmowę z infolinią zapłacimy więc tak, jak za każde inne połączenie.
Na numer 32 606 0 606 powinni dzwonić klienci w sprawach dotyczących obsługi. Infolinia jest czynna od poniedziałku do piątku od godziny 7.00 do 18.00.
Reklamacja czy zgłaszanie usterek dotyczących licznika prądu, w takich i innych sprawach pomogą obsługujący infolinię konsultanci. Odbiorcy korzystający z oferty Elektryk24mogą tu też zgłosisz potrzebę skorzystania z usługi elektryka. Wypowiedzenie umowy czy zmiana taryfy także to nie problem. Sprzedawcachętnie pomoże za pośrednictwem łączy telefonicznych. Ta infolinia została uruchomiona po to, aby wyjaśniać wątpliwości związane z saldem rachunku czy innymi sprawami związanymi z fakturą.
Tauron logowanie ebok
Poza kontem telefonicznym, pomocny okazuje się być wirtualny kontakt przez eBOK, czyli elektroniczna forma obsługi klienta. Aplikacja ta to możliwość zadawania pytań ułatwia przeglądanie bieżących ofert czy aktualnego stanu konta. Specjalne zakładki pojawiające się w eBOK ułatwią:
- Wysyłanie zapytań.
- Podgląd stanu liczników.
- Obserwację zużycia bieżącego i średniodobowe wykazanego na fakturach.
- Dostęp do wzorów umów oraz porad i materiały pomocniczych, informacyjnych o Twoich prawach i obowiązkach
- Monitorowanie salda konta - jest tu możliwość m.in. przeglądania listy dokonanych wpłat za energię.
- Dostęp do elektronicznej faktury - można ją pobrać w każdej chwili.
- Monitorowanie zużyciaenergii
- Składanie wniosków czy skarg
- Wysyłanie zapytań
Z tego narzędzia mogą skorzystać odbiorcy z m.in. Krakowa, Wrocławia, Gliwic, Jeleniej Góry czy Legnicy. Zarówno uzyskanie dostępu do elektronicznego Biura Obsługi, jak i korzystanie z niego jest całkowicie darmowe. Aby uzyskać dostęp do Tauron logowanie najpierw należy się zarejestrować wypełniając oraz wysyłając specjalny formularz internetowy. Niezbędne jest podanie takich danych jak np. nr klienta i PESEL.
Punkty Obsługi Klienta
Skontaktować się z sprzedawcą nie jest trudno, liczne punkty obsługi ulokowane na terenie działanie sprzedawcy i dystrybutora. W lokalnych punktach także zapoznasz się z ofertą, zmienisz dane kontaktowe czy złożysz niektóre wnioski. Tam też możesz udać się w celu uzyskania informacji o aktualnych promocjach. Możesz także poprosić pracowników Punktu Obsługi Klienta o pomoc w analizie czy opłaca ci się zmienić taryfę energetyczną. Na naszej stronie internetowej znajdziesz listę wszystkich stacjonarnych Biur Obslugi Klienta Tauron. W większości przypadków Biura są czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 16.00.

Grażyna Kulik, Redaktor