Fot. https://portal.gaspol.pl
Co to jest eBOK lub Portal Klienta?
Jest to specjalny serwis internetowy, który ma na celu usprawnienie kontaktu z sprzedawcą. Klient nie musi osobiście stawiać się w punkcie obsługi klienta i większość spraw załatwić za pomocą eBOK czy Portalem Klienta. To spore ułatwienie, bowiem dostęp do informacji związanych z opłatami za gaz klient ma 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, w dowolnym, dogodnym dla siebie momencie – wystarczy dostęp do Internetu.
Co można załatwić za pomocą eBOK gazownia?
Elektroniczne Biura Obsługi Klienta czy Portale Klienta oczywiście mogą się różnić funkcjonalnością, ale najczęściej za ich pomocą można:
- podać stan licznika gazomierza
- pobrać rachunek za gaz
- sprawdzić termin płatności rachunku
- zmienić swoje dane teleadresowe
- sprawdzić historię wpłat
- złożyć reklamację rachunku
- zamówić inne produkty czy usługi
- uregulować należności za gaz (za pomocą płatności elektronicznych)
- zobaczyć statystyki związane z zużyciem gazu
Dlaczego warto skorzystać z eBOK?
eBOK gazownia ma wiele zalet m.in.
- zapewnia szybki i w dowolnym momencie dostęp do informacji związanymi z opłatami za gaz,
- jest wygodnym sposobem kontaktu z sprzedawcą gazu,
- dzięki narzędziu można zaoszczędzić czas – wiele spraw można załatwić elektronicznie.
Jak uzyskać dostęp do eBOK?
Aby uzyskać dostęp do eBOK czy Portalu Klienta należy wcześniej przejść proces rejestracji. Do aktywacji konta należy podać takie podstawowe jak: imię i nazwisko, numer klienta, e-mail, nr telefonu, PESEL lub NIP – w przypadku klientów biznesowych. Po wypełnieniu formularza z tymi danymi na podany adres e-mail przychodzi e-mail z linkiem aktywacyjnym. Kliknięcie w link oznacza aktywację konta. Najwięcej odbiorców korzysta z PGNiG ebok, potentata na polskim rynku gazu.