PGNiG kontakt telefoniczny
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo to działa w wielu obszarach, od wydobycia po wytwarzanie i dystrybucję oraz sprzedaż paliwa gazowego. Każdy segment działalności posiada własną infolinię. Dla lepszej obsługi klientów Polskę podzielono też oddziały, w każdym działa inny numer infolinii ogólnej.
- Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Mazowieckiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.
22 637 46 04
- Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Pomorskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.
58 325 99 02
- Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Wielkopolskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.
801 888 989, 61 851 46 01
- Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Dolnośląskiego, dostępne jest 24 godziny na dobę, 7 dni.
801 301 801, 32 303 07 16
- Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Górnosląskiego, Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.
32 391 23 03
Biuro Obsługi Klienta
Jako główny dostawca gazu ziemnego w Polsce PGNiG czuje wielką odpowiedzialność nie tylko w kwestii niezawodnych dostaw, ale i jakości obsługi klienta.Dlatego daje swoim klientom szeroki zakres informacji, pytania i wnioski można kierować do terenowych Punktów Obsługi Klienta, łącznie na terenie większych miast działa ich ponad 150. W punktach uzyskamy analizy cen przyłącza gazowego, konsultanci pomagając zorientować się przy wyborze taryfy, zapewniają kompleksowa obsługę umów. Można także wyśnić kwestię płatności i złożyć reklamację. Lista punktów z podziałem na regiony dostępna jest na stronieinternetowej przedsiębiorstwa gazowego.
PGNiG e BOK
Platforma tak jak u innych sprzedawców gazu i energii ułatwia wgląd do bieżących faktur, odczytów licznika energii elektrycznej i innych kwestii związanych z umową. Za pomocą eBOK zgłosić można też wskazania gazomierza. Ponadto eBOK to:
- szybki, zdalny dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
- oszczędność czasu i wygoda obsługi.
- gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z Internetem.
- bieżący podgląd salda i terminów rozliczeń.
- przekazywanie odczytu z licznika.
- płatność elektroniczna i dostęp do historii wpłat, statystyk oraz graficznych wizualizacji zużycia energii.
- możliwość dodania innego punktu poboru.
- wgląd i edycja danych teleadresowych.
- elektroniczna eko-faktura.
Formularz kontaktowy
Tradycyjny formularz kontaktowy z obowiązkowymi polami to kolejna możliwość kontaktu z gazowym potentatem. Takie rozwiązanie jest o tyle wygodne, że daje możliwość kontaktu przez 24 godziny na dobę, inaczej jest na infolinii, która czynna jest jedynie przez pewną część dnia. Z tą różnicą, że konsultant zobligowany jest odpowiedzieć na nasze pytania i rozwiać nasze wątpliwości od razu, a od odpowiedź zgłoszoną na formularz przyjdzie nam poczekać.
Obsługa techniczna
W kwestiach technicznych dotyczących przyłączy, awarii sieci czy przerw w dostawach powinieneś skontaktować się z operatorem systemu dystrybucyjnego:
- Pogotowie energetyczne 991.
- Pogotowie gazowe 992.