Poradniki
Start Poradniki PGNiG Kontakt – jak najszybciej skontaktować się dostawcą gazu? Co to jest PGNiG eBOK?
Artykuł

PGNiG Kontakt – jak najszybciej skontaktować się dostawcą gazu? Co to jest PGNiG eBOK?

Z PGNiG możemy się skontaktować za pośrednictwem różnorodnych kanałów kontaktu, od linii telefonicznych poprzez rozwiązania elektroniczne, do bezpośredniego kontaktu w Biurach Obsługi Klienta na terenie całego kraju. Klienci mogą bez wychodzenia z domu skorzystać z pomocy konsultanta w regionalnych centrach telefonicznych (Contact Center). Klienci, którzy cenią szybki dostęp do dokumentów rozliczeniowych mogą skorzystać z eko-faktur, Elektronicznego Biura Obsługi Klienta e – BOK oraz formularzy kontaktowych ze strony www.pgnig.pl.

pgnig ebok

PGNiG kontakt telefoniczny

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo to działa w wielu obszarach, od wydobycia po wytwarzanie i dystrybucję oraz sprzedaż paliwa gazowego. Każdy segment działalności posiada własną infolinię. Dla lepszej obsługi klientów Polskę podzielono też oddziały, w każdym działa inny numer infolinii ogólnej.

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Mazowieckiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

22 637 46 04

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Pomorskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

58 325 99 02

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Wielkopolskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

801 888 989, 61 851 46 01

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Dolnośląskiego, dostępne jest 24 godziny na dobę, 7 dni.

801 301 801, 32 303 07 16

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Górnosląskiego, Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

32 391 23 03

obniż rachunki za prąd

Biuro Obsługi Klienta

Jako główny dostawca gazu ziemnego w Polsce PGNiG czuje wielką odpowiedzialność nie tylko w kwestii niezawodnych dostaw, ale i jakości obsługi klienta.Dlatego daje swoim klientom szeroki zakres informacji, pytania i wnioski można kierować do terenowych Punktów Obsługi Klienta, łącznie na terenie większych miast działa ich ponad 150. W punktach uzyskamy analizy cen przyłącza gazowego, konsultanci pomagając zorientować się przy wyborze taryfy, zapewniają kompleksowa obsługę umów. Można także wyśnić kwestię płatności i złożyć reklamację. Lista punktów z podziałem na regiony dostępna jest na stronieinternetowej przedsiębiorstwa gazowego.

PGNiG e BOK

Platforma tak jak u innych sprzedawców gazu i energii ułatwia wgląd do bieżących faktur, odczytów licznika energii elektrycznej i innych kwestii związanych z umową. Za pomocą eBOK zgłosić można też wskazania gazomierza. Ponadto eBOK to:

  • szybki, zdalny dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • oszczędność czasu i wygoda obsługi.
  • gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z Internetem.
  • bieżący podgląd salda i terminów rozliczeń.
  • przekazywanie odczytu z licznika.
  • płatność elektroniczna i dostęp do historii wpłat, statystyk oraz graficznych wizualizacji zużycia energii.
  • możliwość dodania innego punktu poboru.
  • wgląd i edycja danych teleadresowych.
  • elektroniczna eko-faktura.

Formularz kontaktowy

Tradycyjny formularz kontaktowy z obowiązkowymi polami to kolejna możliwość kontaktu z gazowym potentatem. Takie rozwiązanie jest o tyle wygodne, że daje możliwość kontaktu przez 24 godziny na dobę, inaczej jest na infolinii, która czynna jest jedynie przez pewną część dnia. Z tą różnicą, że konsultant zobligowany jest odpowiedzieć na nasze pytania i rozwiać nasze wątpliwości od razu, a od odpowiedź zgłoszoną na formularz przyjdzie nam poczekać.

Obsługa techniczna

W kwestiach technicznych dotyczących przyłączy, awarii sieci czy przerw w dostawach powinieneś skontaktować się z operatorem systemu dystrybucyjnego:

- Pogotowie energetyczne 991.

- Pogotowie gazowe 992.

 

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj ceny energii elektrycznej
dla domu:









Noc: 30%
Dzień: 70%
Dla domu dom
Płać za energię jak najmniej. Porównaj ceny.
firma Dla firmy

Zobacz też inne wpisy

eBOK prąd
07 Listopad 2016
Nie wszyscy sprzedawcy energii elektrycznej wprowadzili elektroniczną platformę eBOK, a pomaga ona nie tylko przy dokonywaniu płatności.
Enea kontakt – infolinia, eBOK, punkty
11 Styczeń 2017
Enea umożliwia kilka kanałów kontaktu. Oprócz infolinii klienci mogą się kontaktować z koncernem energetycznym za pomocą formularza kontaktowego, pocz...
eBok Energia dla firm
09 Marzec 2015
Klienci Energii dla firm mogą korzystać z tzw. Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Co można dzięki tej platformie internetowej uzyskać? Jak się zar...
Jak się zalogować na eBOK Tauron? Co można załatwić w Tauron eBOK?
16 Marzec 2015
Czym jest eBOK? Jest to elektroniczna usługą jaką dla swoich klientów wprowadził Tauron Polska Energia. Zobacz co dzięki niej zyskują klienci?
Ebok Energa 24 co to jest? Co załatwisz w Energa eBOK?
12 Marzec 2015
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to internetowa platforma ułatwiająca klientom Energa kontakt, podgląd płatności oraz zarządzanie punktem poboru en...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7