Poradniki
Start Poradniki PGNiG Kontakt – jak najszybciej skontaktować się dostawcą gazu? Co to jest PGNiG eBOK?
Artykuł

PGNiG Kontakt – jak najszybciej skontaktować się dostawcą gazu? Co to jest PGNiG eBOK?

Jeżeli szukasz kontaktu z PGNiG, możesz go uzyskać: telefonicznie, drogą internetową lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta na terenie całego kraju. Aktualnie Klienci mogą również korzystać z pomocy konsultanta w regionalnych centrach telefonicznych (Contact Center) bez wychodzenia z domu. Natomiast użytkownicy, którzy cenią szybki dostęp do arkuszy rozliczeniowych, mogą korzystać z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) i z formularzy kontaktowych ze strony www.pgnig.pl.

pgnig ebok

 

PGNiG kontakt telefoniczny

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo to oddziały, które wykonują usługi w wielu obszarach. Od wydobycia po wytwarzanie, dystrybucję i sprzedaż paliwa gazowego. Każdy segment działalności posiada własną infolinię. Dla sprawniejszej obsługi klientów stworzono różne oddziały. W każdym działa inny numer infolinii ogólnej.

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Mazowieckiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

22 637 46 04

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Pomorskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

58 325 99 02

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Wielkopolskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

801 888 989, 61 851 46 01

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Dolnośląskiego, dostępne jest 24 godziny na dobę, 7 dni.

801 301 801, 32 303 07 16

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Górnośląskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

32 391 23 03

Biuro Obsługi Klienta

Jako główny dostawca gazu ziemnego w Polsce PGNiG czuje wielką odpowiedzialność nie tylko w kwestii niezawodnych dostaw, ale i jakości obsługi klienta. Dlatego daje swoim klientom szeroki zakres informacji, pytania i wnioski można kierować do terenowych Punktów Obsługi Klienta, łącznie na terenie większych miast działa ich ponad 150. W punktach uzyskasz analizę cen przyłącza gazowego. Konsultanci doradzą Ci przy wyborze taryfy. Zapewnią kompleksową obsługę umów. Można także zrealizować kwestię płatności i złożyć reklamację. Lista punktów z podziałem na regiony jest dostępna na stronie internetowej przedsiębiorstwa gazowego.

PGNiG eBOK

Platforma tak jak u innych sprzedawców gazu i energii ułatwia wgląd do bieżących faktur, odczytów licznika energii elektrycznej i innych kwestii związanych z umową. Za pomocą eBOK można też zgłosić wskazania gazomierza. Ponadto eBOK to:

  • szybki, zdalny dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu;

  • oszczędność czasu i wygoda obsługi;

  • gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z Internetem;

  • bieżący podgląd salda i terminów rozliczeń;

  • przekazywanie odczytu z licznika;

  • płatność elektroniczna i dostęp do historii wpłat, statystyk oraz graficznych wizualizacji zużycia energii;

  • możliwość dodania innego punktu poboru;

  • wgląd i edycja danych teleadresowych;

  • elektroniczna eko-faktura.

Formularz kontaktowy

Tradycyjny formularz kontaktowy z obowiązkowymi polami to kolejna droga komunikacji z firmą. Takie rozwiązanie daje możliwość kontaktu z firmą przez 24 godziny na dobę. Natomiast infolinia jest dostępna tylko przez część dnia. W tym przypadku konsultant jest zobligowany odpowiedzieć na zadane pytania i rozwiać wątpliwości od razu. Na odpowiedź z formularza trzeba poczekać.

Jednak jeżeli nie chcesz czekać, możesz odwiedzić oddziały stacjonarnie. Biura Obsługi Klienta firmy są otwarte od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.00-16.00. Niektóre pozostają otwarte również w weekendy i w niedziele. 

 

PGNiG infolinia 24h – skorzystaj z pomocy o każdej porze

PGNIG kontakt telefoniczny: 22 637 46 04.

Obsługa techniczna

W kwestiach, które dotyczą przyłączy, awarii sieci lub przerw w dostawach, możesz się kontaktować z operatorem systemu dystrybucyjnego:

- Pogotowie energetyczne 991.

- Pogotowie gazowe 992.

Czy wiesz, że możesz wysłać stan swojego licznika przez konto eBOK? 

Przeczytaj, jak to zrobić. Wpisz w przeglądarkę “PGNiG stan licznika logowanie”; wpisz swoje dane, zaznacz “podaj odczyt”, wybierz odpowiednią datę, wpisz odczyt z licznika gazu i zapisz go. W tym miejscu możesz również podejrzeć symulację swojego rachunku. 

 

 

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej

Zobacz też inne wpisy

eBok Energia dla firm
09 Marzec 2015
Klienci Energii dla firm mogą korzystać z tzw. Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Co można dzięki tej platformie internetowej uzyskać? Jak się zar...
PGNiG cena gazu 2018 bez zmian?
06 Grudzień 2017
Największy w Polsce sprzedawca gazu – PGNiG Obrót Detaliczny – złożył wniosek do Urzędu Regulacji Energetyki w sprawie taryf na pierwszy kwartał 2018 ...
eBOK PGE – jak zalogować się i korzystać z eBOK-a?
18 Marzec 2015
Chcesz wydrukować przelew, sprawdzić swoje bieżące płatności – skorzystaj z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Enea kontakt – infolinia, eBOK, punkty
11 Styczeń 2017
Enea umożliwia kilka kanałów kontaktu. Oprócz infolinii klienci mogą się kontaktować z koncernem energetycznym za pomocą formularza kontaktowego, pocz...
Energetyka – gdzie studiować?
25 Maj 2017
Studia energetyczna to nowość, według najnowszego rankingu miesięcznika edukacyjnego "Perspektywa". I tak, na studia o tym kierunku najlepiej wybrać s...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7