Poradniki
Start Poradniki PGNiG Kontakt – jak najszybciej skontaktować się dostawcą gazu? Co to jest PGNiG eBOK?
Artykuł

PGNiG Kontakt – jak najszybciej skontaktować się dostawcą gazu? Co to jest PGNiG eBOK?

Jeżeli szukasz kontaktu z PGNiG, możesz go uzyskać: telefonicznie, drogą internetową lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta na terenie całego kraju. Aktualnie Klienci mogą również korzystać z pomocy konsultanta w regionalnych centrach telefonicznych (Contact Center) bez wychodzenia z domu. Natomiast użytkownicy, którzy cenią szybki dostęp do arkuszy rozliczeniowych, mogą korzystać z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta (eBOK) i z formularzy kontaktowych ze strony www.pgnig.pl.

pgnig ebok

 

PGNiG kontakt telefoniczny

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo to oddziały, które wykonują usługi w wielu obszarach. Od wydobycia po wytwarzanie, dystrybucję i sprzedaż paliwa gazowego. Każdy segment działalności posiada własną infolinię. Dla sprawniejszej obsługi klientów stworzono różne oddziały. W każdym działa inny numer infolinii ogólnej.

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Mazowieckiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

22 637 46 04

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Pomorskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

58 325 99 02

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Wielkopolskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

801 888 989, 61 851 46 01

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Dolnośląskiego, dostępne jest 24 godziny na dobę, 7 dni.

801 301 801, 32 303 07 16

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Górnośląskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

32 391 23 03

Biuro Obsługi Klienta

Jako główny dostawca gazu ziemnego w Polsce PGNiG czuje wielką odpowiedzialność nie tylko w kwestii niezawodnych dostaw, ale i jakości obsługi klienta. Dlatego daje swoim klientom szeroki zakres informacji, pytania i wnioski można kierować do terenowych Punktów Obsługi Klienta, łącznie na terenie większych miast działa ich ponad 150. W punktach uzyskasz analizę cen przyłącza gazowego. Konsultanci doradzą Ci przy wyborze taryfy. Zapewnią kompleksową obsługę umów. Można także zrealizować kwestię płatności i złożyć reklamację. Lista punktów z podziałem na regiony jest dostępna na stronie internetowej przedsiębiorstwa gazowego.

PGNiG eBOK

Platforma tak jak u innych sprzedawców gazu i energii ułatwia wgląd do bieżących faktur, odczytów licznika energii elektrycznej i innych kwestii związanych z umową. Za pomocą eBOK można też zgłosić wskazania gazomierza. Ponadto eBOK to:

  • szybki, zdalny dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu;

  • oszczędność czasu i wygoda obsługi;

  • gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z Internetem;

  • bieżący podgląd salda i terminów rozliczeń;

  • przekazywanie odczytu z licznika;

  • płatność elektroniczna i dostęp do historii wpłat, statystyk oraz graficznych wizualizacji zużycia energii;

  • możliwość dodania innego punktu poboru;

  • wgląd i edycja danych teleadresowych;

  • elektroniczna eko-faktura.

Formularz kontaktowy

Tradycyjny formularz kontaktowy z obowiązkowymi polami to kolejna droga komunikacji z firmą. Takie rozwiązanie daje możliwość kontaktu z firmą przez 24 godziny na dobę. Natomiast infolinia jest dostępna tylko przez część dnia. W tym przypadku konsultant jest zobligowany odpowiedzieć na zadane pytania i rozwiać wątpliwości od razu. Na odpowiedź z formularza trzeba poczekać.

Jednak jeżeli nie chcesz czekać, możesz odwiedzić oddziały stacjonarnie. Biura Obsługi Klienta firmy są otwarte od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.00-16.00. Niektóre pozostają otwarte również w weekendy i w niedziele. 

 

PGNiG infolinia 24h – skorzystaj z pomocy o każdej porze

PGNIG kontakt telefoniczny: 22 637 46 04.

Obsługa techniczna

W kwestiach, które dotyczą przyłączy, awarii sieci lub przerw w dostawach, możesz się kontaktować z operatorem systemu dystrybucyjnego:

- Pogotowie energetyczne 991.

- Pogotowie gazowe 992.

Czy wiesz, że możesz wysłać stan swojego licznika przez konto eBOK? 

Przeczytaj, jak to zrobić. Wpisz w przeglądarkę “PGNiG stan licznika logowanie”; wpisz swoje dane, zaznacz “podaj odczyt”, wybierz odpowiednią datę, wpisz odczyt z licznika gazu i zapisz go. W tym miejscu możesz również podejrzeć symulację swojego rachunku. 

 

 

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej

Zobacz też inne wpisy

Ebok Energa 24 co to jest? Co załatwisz w Energa eBOK?
01 Styczeń 1970
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to internetowa platforma ułatwiająca klientom Energa kontakt, podgląd płatności oraz zarządzanie punktem poboru en...
eBOK PGE – jak zalogować się i korzystać z eBOK-a?
01 Styczeń 1970
Chcesz wydrukować przelew, sprawdzić swoje bieżące płatności – skorzystaj z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
Enea kontakt – infolinia, eBOK, punkty
01 Styczeń 1970
Enea umożliwia kilka kanałów kontaktu. Oprócz infolinii klienci mogą się kontaktować z koncernem energetycznym za pomocą formularza kontaktowego, pocz...
eBOK prąd
01 Styczeń 1970
Nie wszyscy sprzedawcy energii elektrycznej wprowadzili elektroniczną platformę eBOK, a pomaga ona nie tylko przy dokonywaniu płatności.
eBok Energia dla firm
01 Styczeń 1970
Klienci Energii dla firm mogą korzystać z tzw. Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Co można dzięki tej platformie internetowej uzyskać? Jak się zar...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7