PGNiG kontakt telefoniczny
Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo to oddziały, które wykonują usługi w wielu obszarach. Od wydobycia po wytwarzanie, dystrybucję i sprzedaż paliwa gazowego. Każdy segment działalności posiada własną infolinię. Dla sprawniejszej obsługi klientów stworzono różne oddziały. W każdym działa inny numer infolinii ogólnej.
-
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Mazowieckiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.
22 637 46 04
-
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Pomorskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.
58 325 99 02
-
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Wielkopolskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.
801 888 989, 61 851 46 01
-
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Dolnośląskiego, dostępne jest 24 godziny na dobę, 7 dni.
801 301 801, 32 303 07 16
-
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Górnośląskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.
32 391 23 03
Biuro Obsługi Klienta
Jako główny dostawca gazu ziemnego w Polsce PGNiG czuje wielką odpowiedzialność nie tylko w kwestii niezawodnych dostaw, ale i jakości obsługi klienta. Dlatego daje swoim klientom szeroki zakres informacji, pytania i wnioski można kierować do terenowych Punktów Obsługi Klienta, łącznie na terenie większych miast działa ich ponad 150. W punktach uzyskasz analizę cen przyłącza gazowego. Konsultanci doradzą Ci przy wyborze taryfy. Zapewnią kompleksową obsługę umów. Można także zrealizować kwestię płatności i złożyć reklamację. Lista punktów z podziałem na regiony jest dostępna na stronie internetowej przedsiębiorstwa gazowego.
PGNiG eBOK
Platforma tak jak u innych sprzedawców gazu i energii ułatwia wgląd do bieżących faktur, odczytów licznika energii elektrycznej i innych kwestii związanych z umową. Za pomocą eBOK można też zgłosić wskazania gazomierza. Ponadto eBOK to:
-
szybki, zdalny dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu;
-
oszczędność czasu i wygoda obsługi;
-
gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z Internetem;
-
bieżący podgląd salda i terminów rozliczeń;
-
przekazywanie odczytu z licznika;
-
płatność elektroniczna i dostęp do historii wpłat, statystyk oraz graficznych wizualizacji zużycia energii;
-
możliwość dodania innego punktu poboru;
-
wgląd i edycja danych teleadresowych;
-
elektroniczna eko-faktura.
Formularz kontaktowy
Tradycyjny formularz kontaktowy z obowiązkowymi polami to kolejna droga komunikacji z firmą. Takie rozwiązanie daje możliwość kontaktu z firmą przez 24 godziny na dobę. Natomiast infolinia jest dostępna tylko przez część dnia. W tym przypadku konsultant jest zobligowany odpowiedzieć na zadane pytania i rozwiać wątpliwości od razu. Na odpowiedź z formularza trzeba poczekać.
Jednak jeżeli nie chcesz czekać, możesz odwiedzić oddziały stacjonarnie. Biura Obsługi Klienta firmy są otwarte od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.00-16.00. Niektóre pozostają otwarte również w weekendy i w niedziele.
PGNiG infolinia 24h – skorzystaj z pomocy o każdej porze PGNIG kontakt telefoniczny: 22 637 46 04. |
Obsługa techniczna
W kwestiach, które dotyczą przyłączy, awarii sieci lub przerw w dostawach, możesz się kontaktować z operatorem systemu dystrybucyjnego:
- Pogotowie energetyczne 991.
- Pogotowie gazowe 992.
Czy wiesz, że możesz wysłać stan swojego licznika przez konto eBOK?
Przeczytaj, jak to zrobić. Wpisz w przeglądarkę “PGNiG stan licznika logowanie”; wpisz swoje dane, zaznacz “podaj odczyt”, wybierz odpowiednią datę, wpisz odczyt z licznika gazu i zapisz go. W tym miejscu możesz również podejrzeć symulację swojego rachunku.