Spółka stale rozszerza swoją ofertę o nowe produkty budujące wartość dodatkową dla Klientów: w obszarze usług dla domu, usługi assistance, ubezpieczeń, medycznych, audyty efektywności energetycznej.
Sukcesywnie buduje swoje portfolio wokół segmentu odnawialnych źródeł energii, oferując już dziś fotowoltaikę, pompy ciepła, kogenerację.
PGNiG angażuje się w działania na rzecz poprawy jakości powietrza i ekologię: dofinansowuje właścicieli domów jednorodzinnych przy wymianie dotychczasowego źródła ogrzewania na ogrzewanie gazowe, pomaga Klientom w wypełnianiu wniosków w programie CZYSTE POWIETRZE i in.
Z myślą o swoich Klientach PGNiG rozwija i optymalizuje kanały kontaktu, obsługi i sprzedaży – prowadzi gruntowną modernizację Biur Obsługi Klienta, jak również rozwija rozwiązania cyfrowe: eBOK i aplikację mobilną. Obecnie ponad 1/3 Klientów posiada i aktywnie korzysta z kanałów zdalnych.