Czym jest eBOK?
eBOK to dedykowana platforma, dostępna dla odbiorców. eBOK czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, ma na celu ułatwienie kontaktu ze sprzedawcą (i dystrybutorem) jak i załatwienie bieżących spraw czy uzyskanie odpowiedzi na nurtujące odbiorcę pytania.
Co daje eBOK?
Platforma ma z pewnością wiele zalet, ale nie była wstanie wyeliminować, w niektórych przypadkach fizycznej konieczności pokazania się odbiorcy w stacjonarnym punkcie obsługi. Konieczność złożenia podpisu pod wnioskiem o przyłącze energetyczne to jedne z wielu przykładów gdzie eBOK nie ma zastosowania. Składanie reklamacji online też nie zawsze działa, często mylicie nas ze sprzedawcą, pisząc, że składaliście już skargę za pomocą platformy eBOK. Przekazujemy Wasze prośby, czy też kontaktujemy się z Wami chcą podpowiedzieć jak rozwiązać daną sprawę.
Sprzedawcy różnie przekonują odbiorców do zakładania elektronicznych kont. Zwłaszcza tych, którzy otrzymują papierową fakturę, jednak rezygnacja z papierowego rachunku nie zawsze wiąże się z oszczędnościami. Jeśli masz podpisaną umowę, a jej zapis mówi o wysokiej opłacie handlowej, to zmiana na fakturę online nie zawsze obniży jej wysokość.
W skrócie eBOK to:
- możliwość wygenerowania faktury elektronicznej,
- możliwość podania odczytu licznika,
- szybkie płatności elektroniczne,
- edycja danych adresowych.
- dostęp do najważniejszych wzorów dokumentów,
- prosty kontakt ze sprzedawcą,
- szybkie opłacenie rachunków,
- stała kontrola nad zużyciem energii,
- natychmiastowe zgłaszanie awarii,
- proste zamawianie usług lub zmiany taryfy,
- skorzystanie z produktów i usług: eFaktura, Rozliczenie Rzeczywiste, Płatności Online
- zakup kodu do licznika przedpłatowego,
- podgląd szczegółowych zestawień oraz wykresów zużycia energii.
Grażyna Kulik, Redaktor