Poradniki
Start Poradniki eBOK prąd
Artykuł

eBOK prąd

Nie wszyscy sprzedawcy energii elektrycznej wprowadzili elektroniczną platformę eBOK, a pomaga ona nie tylko przy dokonywaniu płatności.

Czym jest eBOK?

eBOK to dedykowana platforma, dostępna dla odbiorców. eBOK czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, ma na celu ułatwienie kontaktu ze sprzedawcą (i dystrybutorem) jak i załatwienie bieżących spraw czy uzyskanie odpowiedzi na nurtujące odbiorcę pytania.

Co daje eBOK?

Platforma ma z pewnością wiele zalet, ale nie była wstanie wyeliminować, w niektórych przypadkach fizycznej konieczności pokazania się odbiorcy w stacjonarnym punkcie obsługi. Konieczność złożenia podpisu pod wnioskiem o przyłącze energetyczne to jedne z wielu przykładów gdzie eBOK nie ma zastosowania. Składanie reklamacji online też nie zawsze działa, często mylicie nas ze sprzedawcą, pisząc, że składaliście już skargę za pomocą platformy eBOK. Przekazujemy Wasze prośby, czy też kontaktujemy się z Wami chcą podpowiedzieć jak rozwiązać daną sprawę.

Sprzedawcy różnie przekonują odbiorców do zakładania elektronicznych kont. Zwłaszcza tych, którzy otrzymują papierową fakturę, jednak rezygnacja z papierowego rachunku nie zawsze wiąże się z oszczędnościami. Jeśli masz podpisaną umowę, a jej zapis mówi o wysokiej opłacie handlowej, to zmiana na fakturę online nie zawsze obniży jej wysokość.

 

W skrócie eBOK to:

  • możliwość wygenerowania faktury elektronicznej,
  • możliwość podania odczytu licznika,
  • szybkie płatności elektroniczne,
  • edycja danych adresowych.
  • dostęp do najważniejszych wzorów dokumentów,
  • prosty kontakt ze sprzedawcą,
  • szybkie opłacenie rachunków,
  • stała kontrola nad zużyciem energii,
  • natychmiastowe zgłaszanie awarii,
  • proste zamawianie usług lub zmiany taryfy,
  • skorzystanie z produktów i usług: eFaktura, Rozliczenie Rzeczywiste, Płatności Online
  • zakup kodu do licznika przedpłatowego,
  • podgląd szczegółowych zestawień oraz wykresów zużycia energii.

Grażyna Kulik, Redaktor

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej

Zobacz też inne wpisy

PGNiG Kontakt – jak najszybciej skontaktować się dostawcą gazu? Co to jest PGNiG eBOK?
11 Styczeń 2017
Jeżeli szukasz kontaktu z PGNiG, możesz go uzyskać: telefonicznie, drogą internetową lub bezpośrednio w Biurze Obsługi Klienta na terenie całego kraju...
eBOK PGE – jak zalogować się i korzystać z eBOK-a?
18 Marzec 2015
Chcesz wydrukować przelew, sprawdzić swoje bieżące płatności – skorzystaj z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
eBOK RWE – rejestracja logowanie innogy
06 Marzec 2015
Elektroniczne Biura Obsługi to już powoli standard wśród dostawców prądu. Jakie możliwości ma eBOK innogy (dawniej RWE)? Co możemy tam załatwić? Jak s...
eBok Energia dla firm
09 Marzec 2015
Klienci Energii dla firm mogą korzystać z tzw. Elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Co można dzięki tej platformie internetowej uzyskać? Jak się zar...
eBOK Enea logowanie– elektroniczne Biuro Obsługi. Co załatwisz w Enea eBOK?
15 Wrzesień 2015
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta firma Enea udostępniła na ten moment tylko klientom z obszaru szczecińskiego i bydgoskiego. Do końca 2015 roku z e...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7