Kto może skorzystać z ebok RWE (innogy)?
Z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta może skorzystać każdy klient RWE Polska posiadający ważną umowę sprzedaży bądź umowę kompleksową oraz klient RWE mający aktualną umowę nadystrybucję energii.
Co oferuje elektroniczne Biuro?
Poprzez ebokmożna sprawdzić stan konta, śledzić historię finansów, podejrzeć zrealizowane i oczekiwane płatności, zobaczyć wykresy zużycia energii, podać odczyt licznika , pobrać e-fakturę. Ponadto jest możliwość aktualizacji adresu do korespondencji. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta tego dostawcy energii udostępnia dostęp do wielu usług – wystarczy wypełnić odpowiedni elektroniczny wniosek czy formularz.
Jak się zarejestrować w ebok?
Aby mieć dostęp do ebokklient musi przejść przez proces rejestracji. Wystarczy zaakceptować regulamin Elektronicznego Biura Obsługi Klienta oraz posiadać aktualną umowę sprzedaży, umowę kompleksową lub umowę sprzedaży. W trakcie rejestracji podać należy takie dane jak: numer partnera handlowego (widoczny na rachunku), numer PESEL (klienci indywidualni) albo NIP (firmy). Po wypełnieniu tych danych na podany adres e-mail zostaje wysłana informacja o utworzeniu konta z prośbą o dokończenie procesu rejestracji. Klikając w link zawarty w e-mailu zostaniemy przeniesieni na stronę, na której można aktywować konto.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna