Poradniki
Start Poradniki eBOK RWE – rejestracja logowanie innogy
Artykuł

eBOK RWE – rejestracja logowanie innogy

Elektroniczne Biura Obsługi to już powoli standard wśród dostawców prądu. Jakie możliwości ma eBOK innogy (dawniej RWE)? Co możemy tam załatwić? Jak się zarejestrować?

ebok rwe

Kto może skorzystać z ebok RWE (innogy)?

Z Elektronicznego Biura Obsługi Klienta może skorzystać każdy klient RWE Polska posiadający ważną umowę sprzedaży bądź umowę kompleksową oraz klient RWE mający aktualną umowę nadystrybucję energii.

ebok rwe moje innogy

Co oferuje elektroniczne Biuro?

Poprzez ebokmożna sprawdzić stan konta, śledzić historię finansów, podejrzeć zrealizowane i oczekiwane płatności, zobaczyć wykresy zużycia energii, podać odczyt licznika , pobrać e-fakturę. Ponadto jest możliwość aktualizacji adresu do korespondencji. Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta tego dostawcy energii udostępnia dostęp do wielu usług – wystarczy wypełnić odpowiedni elektroniczny wniosek czy formularz.

Jak się zarejestrować w ebok?

Aby mieć dostęp do ebokklient musi przejść przez proces rejestracji. Wystarczy zaakceptować regulamin Elektronicznego Biura Obsługi Klienta oraz posiadać aktualną umowę sprzedaży, umowę kompleksową lub umowę sprzedaży. W trakcie rejestracji podać należy takie dane jak: numer partnera handlowego (widoczny na rachunku), numer PESEL (klienci indywidualni) albo NIP (firmy). Po wypełnieniu tych danych na podany adres e-mail zostaje wysłana informacja o utworzeniu konta z prośbą o dokończenie procesu rejestracji. Klikając w link zawarty w e-mailu zostaniemy przeniesieni na stronę, na której można aktywować konto.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Dla domu dom
Porównaj oferty na fotowoltaikę i oszczędzaj nawet 40%
firma Dla firmy

Zobacz też inne wpisy

RWE kontakt - nr
06 Marzec 2015
Dobry sprzedawca to sprzedawca, który…? Jest wiele odpowiedzi na to pytanie, ale dobrze jest jeśli sprzedawca nie unika kontaktu ze strony Klienta
Twój dostawca energii znika z rynku? Zobacz, co robić!
24 Luty 2015
Sprzedawca energii elektrycznej, z którym mamy podpisaną umowę nagle z znika z rynku lub bankrutuje, a my tracimy dostęp do prądu. Czy musimy obawiać ...
Dostawcy prądu Warszawa
28 Październik 2014
Stolica korzysta z usług jednego dystrybutora, jednak sprzedawców prądu na terenie Warszawy jest więcej.
Sprzedawca energii dla firmy - kiedy warto go zmienić?
03 Sierpień 2015
Po uwolnieniu rynku energetycznego w Polsce każdemu - zarówno firmie, jak i osobie prywatnej - wolno zmienić sprzedawcę energii. Jest to jeden z obsza...
eBOK Enea logowanie– elektroniczne Biuro Obsługi. Co załatwisz w Enea eBOK?
15 Wrzesień 2015
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta firma Enea udostępniła na ten moment tylko klientom z obszaru szczecińskiego i bydgoskiego. Do końca 2015 roku z e...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7