Rejestracja w eBOK Enea
W elektronicznym Biurze Obsługi Klienta (ebok Enea) można się zarejestrować na stronie internetowej Enea.
Aby rejestracja przeszła pomyślnie klient indywidualny powinien podać następujące dane: numer faktury oraz numer PESEL. Opcjonalnie można podać numer telefonu stacjonarnego czy komórkowego. W przypadku klienta biznesowego oprócz numeru faktury należy podać NIP oraz dane osoby upoważnionej: imię, nazwisko, stanowisko oraz numer telefonu komórkowego. Podczas rejestracji podać należy także adres e-mail, który będzie służył do logowania w eBOKoraz hasło.
Logowanie w eBOK
Do eBOK można się zalogować na stronie internetowej Enea podając odpowiedni adres e-mail oraz hasło.
eBOK– co załatwisz?
W elektronicznym Biurze Obsługi Klienta dostępne są faktury, historia zakupów energii, historia płatności, saldo oraz numer konta. Po wybraniu faktury czy faktur można dokonać płatności – następuje przekierowanie na zewnętrzną stronę banku lub operatora płatności. Ponadto odbiorca ma dostęp do historii odczytów oraz informacji o zużyciu energii. Za pośrednictwem eBOK-a może się odbywać także korespondencja pomiędzy klientem a firmą energetyczną. Do dostawcy energii za pomocą eBOK można także zgłosić sprawę np. skargę. Można śledzić status zgłoszenia, jest widoczny nr sprawy, data zgłoszenia oraz ostatnie działanie. Jest także dostępna historia spraw oraz informacja oewentualnych statusach spraw windykacyjnych. Na stronie dostępne są dane klienta, punktów poboru, liczników oraz informacje o trwającej umowie czy grupie taryfowej.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna