Numer Enea infolinia- jaki jest numer? Kiedy jest czynna?
611 111111
Infolinia tej firmy energetycznejjest dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach 6.00 - 22.00 oraz sobotę w godzinach 8.00 – 16.00.
Zamów bezpłatne porównanie Twojego rachunku
Co załatwisz dzwoniąc naInfolinię?
- uzyskasz odpowiedzi dotyczące zmiany operatora energii- Pracownik Enei wyjaśni Ci jak wygląda proces zmiany sprzedawcy prądu,ile będzie trwać zmiana sprzedawcy, jakie formalności należy załatwić, jak upoważnić nowego sprzedawcę do załatwienia formalności.
- uzyskasz odpowiedzi dotyczące zawarcia umowy kompleksowej, umowy na sprzedaż energii, umowy przyłączenia do sieci - Dzwoniąc na infolinie dowiesz się, jakie dane są niezbędne do zawarcia umowy kompleksowej, umowyna sprzedaż prądu czy umowy przyłączenia do sieci. Uzyskasz także informacje o niezbędnych dokumentach, które musisz przedstawić chcąc zawierzećdanąumowę. Możesz także wyjaśnić wszelkie Twoje wątpliwości związane z zapisamiznajdującymi sięw umowach oraz regulaminach czy cennikach. Z pracownikiem infolinii ustalisz takżeszczegóły dotyczące danej umowy.
- zmienisz dane do umowy - Poprzez infolinie klienci Enei mogą zmienić dane do umowy, np. adres e-mail, numer telefonu, nazwisko, nazwę i serię dokumentu tożsamości, adres do korespondencji.
- uzyskasz pomoc w wyborze taryfy energetycznej - Możesz wybrać np. pomiędzy taryfąjednostrefową (stała stawka za energię przez całą dobę)ataryfę dwustrefową (różne stawki za kWh w danych godzinach). Są także tzw. taryfy weekendowe, antysmogowe. W wyborze najbardziej optymalnej dla Ciebie opcji mogą pomóc pracownicyinfolinii. Prześledź z nimi swój profil zużycia energii, dowiedz się, która z taryf jest najlepsza dla Twojego gospodarstwa domowego czy Twojej firmy. Na takiej zmianie również można zaoszczędzić.
- zmienisz taryfę energetyczną - Dzwoniąc na infolinie możesz dokonać zmiany w taryfie energetycznej, np. z jednostrefowej na dwustrefową. Pamiętaj, że taryfę można zmienić tylko raz na 12 miesięcy, dlatego warto dobrze przemyśleć kwestię zmiany. Jeśli się okaże dla nas niektorzystna to trzeba będzie odczekać aż rok, aby wrócić do poprzedniej taryfy czy zmienić na inną.
- zgłosisz zagubienie faktury - W przypadku zgubienia rachunku za energię elektryczną wystarczy zgłosić ten fakt dzwoniąc na infolinie. Enea może wystawić klientowi duplikat faktury.
- zgłosisz reklamacje odnośnie faktur - Uważasz, że np. znajdująca się na rachunku kwota do zapłaty, czy ilość zużutej energii nie zgadza się ze stanem faktycznym? Możesz zadzwonić na infolinię i zgłosić reklamację faktury - masz do tego prawo.
- uzyskasz odpowiedzi dotyczące otrzymanego wezwania do zapłaty - Pracownicy infolinii wyjaśnią dlaczego wysłano do Ciebie wezwanie do zapłaty, jak i do kiedy należy uregulować zaległe należności. Pamiętaj, że wezwanie musi mieć formę pisemną oraz zawierać dodatkowy termin na uregulowanie należności.
- uzyskasz informacje o zapłacie za faktury w ratach - W przypadku jeśli nie masz możliwości zapłacenia w całości należności wobec firmy energetycznej możesz zadzwonić na infolinie i dowiedzieć się w jaki sposób można płacić faktury w ratach.
- uzyskasz informacje o cenach oraz cennikach - Pracownicy infolinii udzielają wszelkich informacji dotyczących cenników Enei oraz cen energii elektrycznej i innych opłat.
- uzyskasz infromacje o Enea ebok.
Agnieszka Kierzkowska