Tagi
Spis aktualności
Enea uruchomiła czat dla klientów
Odbiorcy energii mogą już korzystać z kolejnego kanału kontaktu z Enea. Do dyspozycji klientów oprócz infolinii i elektronicznego Biura Obsługi Klienta jest internetowy czat.

Enea zachęca klientów do zakładania kont w eBOK
Enea z końcem marca rozpoczęła wysyłkę pism do swoich klientów, które mają na celu zachęcenie do korzystania z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Enea kontakt
Enea umożliwia kilka kanałów kontaktu. Oprócz infolinii klienci mogą się kontaktować z koncernem energetycznym za pomocą formularza kontaktowego, poczty tradycyjnej, eBOK-a oraz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta.

Jak płacić za prąd przez Internet?
Przez Internet zamawiamy produkty, płacimy za bilety podróżne, wiele firm nie wyobraża sobie prowadzenia biznesu bez możliwości opłacania rachunków przez online. To obecnie najszybsza metoda regulacji należności zarówno firmowych jak i domowych.

eBOK Enei dostępny dla wszystkich klientów
Enea zakończyła ostatni etap wdrażania nowego systemu informatycznego. Z nowoczesnej aplikacji eBOK umożliwiającej m.in. opłacenie rachunków, może już korzystać około 2,5 mln klientów – poinformowała grupa.

1
2
Porównaj ceny energii elektrycznej
dla domu:









Noc: 30%
Dzień: 70%

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7