Tagi
Spis aktualności
Enea zachęca klientów do zakładania kont w eBOK
Enea z końcem marca rozpoczęła wysyłkę pism do swoich klientów, które mają na celu zachęcenie do korzystania z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Enea kontakt
Enea umożliwia kilka kanałów kontaktu. Oprócz infolinii klienci mogą się kontaktować z koncernem energetycznym za pomocą formularza kontaktowego, poczty tradycyjnej, eBOK-a oraz stacjonarnych Biur Obsługi Klienta.

Jak płacić za prąd przez Internet?
Przez Internet zamawiamy produkty, płacimy za bilety podróżne, wiele firm nie wyobraża sobie prowadzenia biznesu bez możliwości opłacania rachunków przez online. To obecnie najszybsza metoda regulacji należności zarówno firmowych jak i domowych.

eBOK Enei dostępny dla wszystkich klientów
Enea zakończyła ostatni etap wdrażania nowego systemu informatycznego. Z nowoczesnej aplikacji eBOK umożliwiającej m.in. opłacenie rachunków, może już korzystać około 2,5 mln klientów – poinformowała grupa.

eBOK Enea – nowy termin uruchomienia
Enea zmieniła termin uruchomienia elektronicznego biura obsługi klientów. Odbiorcy energii z rejonów Poznania i Zielonej Góry mieli korzystać z eBOK-a już z początkiem roku. Aplikacja będzie jednak dostępna dopiero w marcu.

1
2
Porównaj ceny energii elektrycznej
dla domu:









Noc: 30%
Dzień: 70%

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7