Odbiorcy energii mogą już korzystać z kolejnego kanału kontaktu z Enea. Do dyspozycji klientów oprócz infolinii i elektronicznego Biura Obsługi Klienta jest internetowy czat.
Przez Internet zamawiamy produkty, płacimy za bilety podróżne, wiele firm nie wyobraża sobie prowadzenia biznesu bez możliwości opłacania rachunków przez online. To obecnie najszybsza metoda regulacji należności zarówno firmowych jak i domowych.
Enea zakończyła ostatni etap wdrażania nowego systemu informatycznego. Z nowoczesnej aplikacji eBOK umożliwiającej m.in. opłacenie rachunków, może już korzystać około 2,5 mln klientów – poinformowała grupa.
Enea zmieniła termin uruchomienia elektronicznego biura obsługi klientów. Odbiorcy energii z rejonów Poznania i Zielonej Góry mieli korzystać z eBOK-a już z początkiem roku. Aplikacja będzie jednak dostępna dopiero w marcu.
Do stycznia 2016 roku będzie trwać zmiana informatycznego systemu obsługi klientów – informuje Enea. Poznańska spółka zmienia m.in. numery do opłacania rachunków za prąd. Obecnie wprowadzane są zmiany na obszarze wielkopolskim.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta firma Enea udostępniła na ten moment tylko klientom z obszaru szczecińskiego i bydgoskiego. Do końca 2015 roku z eBOK-a będą mogli już skorzystać wszyscy odbiorcy. Co za jego pośrednictwem można załatwić?
Od początku września klienci Enei z obszaru bydgoskiego mają możliwość skorzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Dostęp do eBOK otrzymają wszyscy klienci tego dostawcy do końca 2015 roku. Jakie sprawy w Enei można załatwić bez wychodzenia z domu?