Tagi

Spis aktualności
Enea uruchomiła czat dla klientów
Odbiorcy energii mogą już korzystać z kolejnego kanału kontaktu z Enea. Do dyspozycji klientów oprócz infolinii i elektronicznego Biura Obsługi Klienta jest internetowy czat.

Enea zachęca klientów do zakładania kont w eBOK
Enea z końcem marca rozpoczęła wysyłkę pism do swoich klientów, które mają na celu zachęcenie do korzystania z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsługi Klienta.

Jak płacić za prąd przez Internet?
Przez Internet zamawiamy produkty, płacimy za bilety podróżne, wiele firm nie wyobraża sobie prowadzenia biznesu bez możliwości opłacania rachunków przez online. To obecnie najszybsza metoda regulacji należności zarówno firmowych jak i domowych.

eBOK Enei dostępny dla wszystkich klientów
Enea zakończyła ostatni etap wdrażania nowego systemu informatycznego. Z nowoczesnej aplikacji eBOK umożliwiającej m.in. opłacenie rachunków, może już korzystać około 2,5 mln klientów – poinformowała grupa.

eBOK Enea – nowy termin uruchomienia
Enea zmieniła termin uruchomienia elektronicznego biura obsługi klientów. Odbiorcy energii z rejonów Poznania i Zielonej Góry mieli korzystać z eBOK-a już z początkiem roku. Aplikacja będzie jednak dostępna dopiero w marcu.

Enea ma nowy system obsługi klientów. Zobacz, co się zmienia!
Do stycznia 2016 roku będzie trwać zmiana informatycznego systemu obsługi klientów – informuje Enea. Poznańska spółka zmienia m.in. numery do opłacania rachunków za prąd. Obecnie wprowadzane są zmiany na obszarze wielkopolskim.

eBOK Enea– elektroniczne Biuro Obsługi Klienta Enea
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta firma Enea udostępniła na ten moment tylko klientom z obszaru szczecińskiego i bydgoskiego. Do końca 2015 roku z eBOK-a będą mogli już skorzystać wszyscy odbiorcy. Co za jego pośrednictwem można załatwić?

Sprawę w Enei załatwisz przez Internet
Od początku września klienci Enei z obszaru bydgoskiego mają możliwość skorzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Dostęp do eBOK otrzymają wszyscy klienci tego dostawcy do końca 2015 roku. Jakie sprawy w Enei można załatwić bez wychodzenia z domu?

1
Porównaj ceny energii elektrycznej
dla domu:









Noc: 30%
Dzień: 70%

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7