Dla kogo eBOK Tauron?
Do tego narzędzia dostęp mają wszyscy klienci zamieszkujący takiej obszary:
-
Górnego Śląska
-
Krakowa
-
Wrocławia
-
Bielska-Białej
-
Jeleniej Góry
-
Gliwic
-
Legnicy
Klienci Ci mogą korzystać z bezpłatnego dostępu do eBOK Tauron, jeśli zawarli umowę z Tauron Sprzedaż bądź z Tauron Dystybucja.
System eBOK – jak korzystać?
Klient może zarejestrować się w serwisie poprzez uzupełnienie formularza. Do tego potrzebny będzie nasz pesel oraz nr ewidencyjny lub nr płatnika widniejący na fakturze. Po czym otrzyma link aktywacyjny przesłany na adres e-mail podany podczas rejestracji. Po aktywacji serwisu, można się zalogować, login i hasło będzie takie samo jakie podaliśmy przy rejestracji. Zobacz, jak przebiega Tauron logowanie.
Do czego został stworzony eBOK?
Celem usługi jest bieżący dostęp klienta do następujących funkcji (które mogą się różnić w zależności od umowy):
-
Przeglądania aktualnych oraz archiwalnych listy wpłat, dzięki tej funkcji nic Ci nie umknie, będziesz mógł na bieżąco monitorowaćstan swoich płatności, poznasz całą historię wpłat.
-
Informacje na temat bieżącego salda konta, stan płatności będzie widoczny zaraz po odczytaniu licznika przez inkasenta, szybko dowiesz się ile i w jakim terminie musisz uregulować.
-
Dostęp do E-faktury, Klienci dbający o środowisko mogą zrezygnować w papierowej faktury i całą księgowość związaną z płatnościami za energię elektryczną.
-
Lista uregulowanych i nieuregulowanych faktur, dzięki tej opcji dowiesz się ile zalegasz z płatnościami.
-
Lista liczników, jeśli korzystasz z podlicznika energii, to dowiesz się jakie są ich wskazania.
-
Powiadomienia na e-mail, o wszelkich zmianach dowiesz się za pośrednictwem swojej skrzynki mailowej, otrzymasz też informację, że dostępna jest już następna faktura.
-
Informacje na temat daty odczytu, chcesz dokładnie wiedzieć co jaki okres odczytywany jest licznik w Twoim domu, wystarczy, że skorzystasz z tej zakładki.
-
Wskazania stanu licznika, historia odczytów licznika,sprawdzisz w jakim okresie wzrasta twoje zużycie na energię elektryczną.
-
Zużycie bieżące i średniodobowe wykazane na fakturach, wszystkie dane dot. zużycia widoczne są w Twoim paneli jak i na fakturze.
-
Formularz umożliwiający:
-
Wysyłanie i odbieranie korespondencji, jeśli masz pytanie możesz zadać je za pośrednictwem platformy eBOK, prześledzisz też swoją dotychczasową korespondencję.
-
Wysyłanie zapytań
-
-
Możliwość zgłoszenia zmiany hasła
-
Możliwość zgłoszenia zmiany numeru telefonu, lepiej powiadomić swojego sprzedawcę energii o zmianie numeru.
-
Możliwość zgłoszenia zmiany adresu e-mail, jeśli chcesz być powiadamiany na bieżąco zadbaj o to by Twój adres email był aktualny.
-
Dostęp do wzorów umów, umowa na sprzedaż energii charakteryzuje się specyficznymi wytycznymi, jej wygląd możesz podejrzećdzięki narzędziu eBOK.
-
Powiadomienia SMS, tak jak za pomocą email możesz powiadomienia otrzymywać SMS'em wystarczy, że aktywujesz tęopcję.
-
Porady i materiały pomocnicze,informacyjne, o Twoich prawach i obowiązkach dowiesz się z tej zakładki, otrzymasz dostęp m.in do poradników Tauron jak oszczędzać energię.
Grażyna Kulik, Redaktor