Poradniki
Start Poradniki PGNiG Kontakt
Artykuł

PGNiG Kontakt

W PGNiG usterki można zgłaszać przez formularz na stronie internetowej, pomoc techniczna jest dostępna pod numerem głównej infolinii oraz numerami pomocniczymi. Pomoc uzyskamy w placówkach stacjonarnych, choć to akurat najmniej wygodny sposób, chyba, że ktoś lubi bezpośredni kontakt. Konsultanci infolinii, albo sami udzielają prostych wskazówek, albo przekazują sprawę do działu technicznego.

PGNiG infolinia

Polskie Górnictwo Naftowe i Gazownictwo to działa w wielu obszarach, od wydobycia po wytwarzanie i dystrybucję oraz sprzedaż paliwa gazowego. Każdy segment działalności posiada własną infolinię. Dla lepszej obsługi klientów Polskę podzielono też oddziały, w każdym działa inny numer infolinii ogólnej.

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Mazowieckiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

22 637 46 04

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Pomorskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

58 325 99 02

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Wielkopolskiego, dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

801 888 989,  61 851 46 01

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Dolnośląskiego, dostępne jest 24 godziny na dobę, 7 dni.

801 301 801, 32 303 07 16

  • Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta dla Regionu Górnosląskiego, Klienta dostępne jest od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 - 19:00.

32 391 23 03

Biuro Obsługi Klienta

Jako główny dostawca gazu ziemnego w Polsce PGNiG czuje wielką odpowiedzialność nie tylko w kwestii niezawodnych dostaw, ale i jakości obsługi klienta. Dlatego daje swoim klientom szeroki zakres informacji, pytania i wnioski można kierować do terenowych Punktów Obsługi Klienta, łącznie na terenie większych miast działa ich ponad 150. W punktach uzyskamy analizy cen przyłącza gazowego, konsultanci pomagając zorientować się przy wyborze taryfy, zapewniają kompleksowa obsługę umów. Można także wyśnić kwestię płatności i złożyć reklamację. Lista punktów z podziałem na regiony dostępna jest na stronie PGNiG.

PGNiG eBOK

Platforma tak jak u innych sprzedawców gazu i energii ułatwia wgląd do bieżących faktur, odczytów licznika energii elektrycznej i innych kwestii związanych z umową. Za pomocą eBOK zgłosić można też wskazania gazomierza. Ponadto eBOK to:

  • szybki, zdalny dostęp 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
  • oszczędność czasu i wygoda obsługi.
  • gwarancja bezpiecznego, szyfrowanego połączenia z Internetem.
  • bieżący podgląd salda i terminów rozliczeń.
  • przekazywanie odczytu z licznika.
  • płatność elektroniczna i dostęp do historii wpłat, statystyk oraz graficznych wizualizacji zużycia energii.
  • możliwość dodania innego punktu poboru.
  • wgląd i edycja danych teleadresowych.
  • elektroniczna eko-faktura.

Formularz kontaktowy

Tradycyjny formularz kontaktowy z obowiązkowymi polami to kolejna możliwość kontaktu z gazowym potentatem. Takie rozwiązanie jest o tyle wygodne, że daje możliwość kontaktu przez 24 godziny na dobę, inaczej jest na infolinii, która czynna jest jedynie przez pewną część dnia. Z tą różnicą, że konsultant zobligowany jest odpowiedzieć na nasze pytania i rozwiać nasze wątpliwości od razu, a od odpowiedź zgłoszoną na formularz przyjdzie nam poczekać. 

Grażyna Kulik, Redaktor

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


artykuły
Archiwum
Dla domu
Płać za energię jak najmniej. Porównaj ceny.
Dla firmy

Sprawdź zużycie energii dla urządzeń

Łazienka
Salon
Warsztat
Biuro
Ogród
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7