Fot. Flickr.com, Fot. Flickr.com, DaveCrosby
Jak walczy się o klienta?
Skuteczność sprzedaży prądu, tak jak zresztą każdego innego towaru, jest zależna od umiejętności oferowania nowych usług, promocji, pozyskiwania klientów oraz budowania ich lojalności. Sprzedawcy energii elektrycznej do swojej oferty wprowadzają nowe produkty, np. gaz a nawet usługi medyczne.
Coraz większa konkurencja
Do walki o konsumenta energii elektrycznej włącza się coraz to więcej przedsiębiorstw. Prąd kupimy, zatem razem z wodą, gazem czy ciepłem. Warto jednak zauważyć, że w ostatnim czasie sprzedaż energii oferują także firmy spoza branży energetycznej. Prąd kupić można już w pakiecie z Internetem, telewizją, ubezpieczeniem, usługami bankowymi, abonamentem medycznym, czy telefonią komórkową. Jak zauważają specjaliści takiego typu rozwiązania mają rosnące znaczenie.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna