Z artykułu dowiesz się:
1. Plus – energia elektryczna
2. Plus Infolinia – całodobowy Plus kontakt
3. Biuro obsługi klienta
4. Obsługa przez Internet
5. Plus Online
6. Biura Obsługi Klienta
Plus – energia elektryczna
Plus należy do Grupy Polsat. Firma ma 20-letnie doświadczenie na rynku. Przedsiębiorstwo posiada wiele usług, które są dopasowane do każdej branży. Są one przeznaczone dla klientów biznesowych, a także indywidualnych.
Plus Energia sprzedaż prądu rozpoczęła w 2013 roku. Początkowo oferta Plusa była skierowana do klientów, którzy chcą zmienić swojego dostawcę energii elektrycznej. Aktualnie z oferty mogą korzystać wszyscy odbiorcy energii.
Telekom od stosunkowo niedawna ma w swojej ofercie sprzedaż prądu i paliwa gazowego. Swoje propozycje kieruje do gospodarstw domowych oraz odbiorców biznesowych. Najbardziej atrakcyjne stawki za kilowatogodzinę proponuje klientom, którzy posiadają już jakąś usługę w Plusie, bądź Cyfrowym Polsacie (w ramach programu smartdom). Plus posiada certyfikat "Certyfikowany Sprzedawca Energii", który wydaje Towarzystwo Obrotu Energią.
Plus Infolinia – całodobowy Plus kontakt
Klienci indywidualni mogą się kontaktować z Plusem poprzez infolinię. Jest ona dostępna 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę. Numer infolinii: 601 102 601. Na ten numer można dzwonić z dowolnego telefonu. Koszt połączenia jest rozliczany zgodnie z obowiązującą taryfą operatora.
Jeżeli chcesz uzyskać szczegółowe informacje dot. kosztu połączeń, dostępne są na stronie: https://www.plus.pl/news/art-8611-koszt-polaczenia-z-dzialem-obslugi-klienta.
Natomiast jeśli jesteś nowym klientem, możesz się kontaktować z firmą pod numerem telefonu: 601 100 601. Na ten numer możesz dzwonić również w sytuacji, kiedy chcesz przedłużyć umowę. Infolinia jest czynna od poniedziałku do soboty od godziny 8.00 do 22.00
Jako klient/klientka Plusa, możesz się dodzwonić na infolinię, wybierając również numer 2601. Pamiętaj, że jeśli wysyłasz wiadomość SMS pod ten numer, opłata nie zostanie naliczona. W przypadku połączenia telefonicznego opłata zostanie naliczona zgodnie ze stawką: 0,96 zł.
Natomiast jeżeli przebywasz poza granicami Polski, skontaktuj się z operatorem również pod numerem telefonu: +48 601 102 601.
Jeżeli potrzebujesz audytu energetycznego, możesz zapisać szybki kontakt do firmy i zostawić pod nim swoje dane. Konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!
Biuro obsługi klienta
Chcesz się skontaktować z obsługą klienta? Możesz to zrobić, wystarczy, że zadzwonisz do działu obsługi klienta pod numer: +48 601 100 601. Infolinia działa 7 dni w tygodniu w godzinach: 8.00-22.00. Koszt połączenia jest zgodny z aktualną taryfą operatora.
Ten numer telefonu jest obsługiwany przez konsultantów telefonicznych biura obsługi klienta. Najlepiej kontaktuj się przy nagłych sprawach, które wymagają natychmiastowej ingerencji zespołu technicznego.
Obsługa przez Internet
Na stronie internetowej Plusa znajduje się specjalny formularz kontaktowy. Oprócz adresu e-mail należy w nim również podać temat rozmowy, kategorię oraz treść zapytania. Możesz tam również dołączyć dokumenty.
Do wyboru są następujące tematy rozmowy:
-
taryfa, usługi i pakiety;
-
oferta;
-
technologie, telefony, urządzenia;
-
faktury i płatności;
-
roaming;
-
zasilenia;
-
Plus Online;
-
reklamacje;
-
inne.
W formularzu należy także wybrać odpowiednią kategorię:
-
Plus Abonament;
-
Plus na Kartę;
-
Plus Mix;
-
Plus Internet;
-
Energia.
Plus Online
Kontakt z operatorem jest również możliwy przez aplikację Plus Online. To specjalny serwis, dzięki któremu klient na bieżąco ma dostęp do faktur, rozliczeń, wykazów połączeń. Umożliwia również uruchomienie dodatkowych usług itp. Aby skorzystać z tego narzędzia, należy podać numer telefonu, hasło i przydzielony Plus kod.
Biura Obsługi Klienta
Firma uruchomiła salony Plusa oraz punkty sprzedaży Plusa w całej Polsce. Najbliższy salon czy punkt można znaleźć za pomocą wyszukiwarki na stronie http://www.plus.pl/znajdz-salon.
Jest ich bardzo wiele na terenie całego kraju.
Najważniejsze adresy e-mail sprzedawcy energii:
-
[email protected] – internetowa obsługa klienta
-
[email protected] – oferty sponsoringowe
-
[email protected] – kontakt dla dziennikarzy