W Gdańsku oddział firmy można znaleźć pod adresem: Wałowa 41/43. Jest to punkt sprzedaży. Jeżeli szukasz odpowiedzi na pytania związane z kupnem i sprzedażą energii elektrycznej, tutaj je znajdziesz. W firmie obsłuży Cię wyspecjalizowany personel, który udzieli Ci odpowiedzi na wszystkie pytania.
Oczywiście kontakt z placówką możesz nawiązać również drogą mailową, albo telefoniczną. Musisz jednak wiedzieć, że nie wszystkie sprawy zrealizujesz on-line. Niektóre z nich wymagają obecności bezpośrednio w placówce.
Na miejscu wykonasz aktywację usługi pre-paid, ale również aktywację usługi rozliczenia rzeczywistego. Jeżeli jednak nie masz czasu, aby zjawić się w banku, możesz się z nim skontaktować telefonicznie. To bardzo proste rozwiązanie, dzięki któremu zaoszczędzisz wiele czasu.
22 515-15-15
Pod tym numerem skontaktujesz się z pracownikami Biura Obsługi Klienta, którzy udzielą Ci najważniejszych informacji.
PGNiG SA Region Północny – Biuro Obsługi Klienta Gdańsk
Usługi gazowo-instalacyjne
Adres: ul. Wałowa 41/43, 80-858 Gdańsk
Poniedziałek 08:00 – 17:00
Wtorek 08:00 – 17:00
Środa 08:00 – 17:00
Czwartek 08:00 – 17:00
Piątek 08:00 – 17:00
Sobota Zamknięte
Niedziela Zamknięte
22 515 15 15
W 2018 roku dokonano modernizacji Biura Obsługi Klienta PGNiG w Gdańsku. Polska dąży do gazyfikacji kraju. W wyniku tego przeprowadzono szereg zmian, które mają na celu usprawnić i poprawić komfort obsługi klientów w placówkach.
Jednak musisz wiedzieć, że w BOK PGNiG Gdańsk nie zrealizujesz formalności, które dotyczą dystrybucji gazu ziemnego. Aby uzyskać informacje na temat przyłączenia do sieci gazowej, odczytu licznika lub dostaw gazu, firma podała informację, że należy wypełnić formularz kontaktowy. Zgodnie z nim konsultanci odezwą się do Ciebie.