Trwają wielkie zmiany z zarządach spółek energetycznych. Wymiana prezesów odbyła się już w Enerdze, Enei oraz Tauronie. Póki swoje stanowisko utrzymuje Marek Woszczyk, kierujący Polską Grupą Energetyczną.
Już w poniedziałek dojdzie do zmian w zarządach grup energetycznych – donosi „Rzeczpospolita”. Na ten dzień zwołano posiedzenia rad nadzorczych Energi i Enei.
Do stycznia 2016 roku będzie trwać zmiana informatycznego systemu obsługi klientów – informuje Enea. Poznańska spółka zmienia m.in. numery do opłacania rachunków za prąd. Obecnie wprowadzane są zmiany na obszarze wielkopolskim.
Prezes Tauronu Jerzy Kurella na konferencji poinformował, że najbardziej optymalne byłoby połączenie trzej gigantów energetycznych: Tauronu, Enei oraz Energi.
Enea uruchomiała nowy kanał sprzedaży. Klienci indywidualni tego sprzedawcy energii elektrycznej mogą zawierać umowy przez Internet. Natomiast nowi klienci mogą zamówić tylko kontakt z konsultantem.
Na rynku pojawił się nowy produkt Enei skierowany dla małych oraz średnich przedsiębiorstw. „Pakiet Asystent” to m.in. gwarancja stałej ceny prądu, oferta ubezpieczeniowa i dostęp do bezpłatnych usług informacyjnych.
Zmiany numerów kont na obszarach: szczeciński, bydgoski. Chociaż zmiany sprzedawca wprowadził jakiś czas temu, wielu z klientów nadal nie wie komu płaci za prąd.
Jak informuje Enea na swojej stronie internetowej na obszarze szczecińskim pojawiają się przesunięcia w wysyłce rachunków za prąd. Niektórzy klienci zamiast faktury otrzymują wezwanie do zapłaty. Dostawca energii sytuację tłumaczy problemami technicznymi związanymi z wdrażaniem nowego systemu obsługi.
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta firma Enea udostępniła na ten moment tylko klientom z obszaru szczecińskiego i bydgoskiego. Do końca 2015 roku z eBOK-a będą mogli już skorzystać wszyscy odbiorcy. Co za jego pośrednictwem można załatwić?
Od początku września klienci Enei z obszaru bydgoskiego mają możliwość skorzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Dostęp do eBOK otrzymają wszyscy klienci tego dostawcy do końca 2015 roku. Jakie sprawy w Enei można załatwić bez wychodzenia z domu?
Enea otrzymuje sygnały o próbach naciągania niektórych swoich klientów. Poznański koncern energetyczny zaleca szczególną ostrożność przy dokonywaniu wpłat za prąd – oszuści wysyłają łudząco podobną do oryginału fakturę za energię elektryczną.
Na rynku energetycznym pojawiła się nowa oferta Enei skierowana do klientów indywidualnych. Energia + Zdrowie to gwarancja stałej ceny prądu oraz nielimitowany dostęp do lekarzy. Kto może skorzystać i ile to kosztuje?