Energa Operator po trzech lata przerwy wznawia działalność swojej placówki w Starogardzie Gdańskim. To już trzeci reaktywowany rejonowy punkt obsługi przyłączeń tego dystrybutora. Oprócz tego ponownie funkcjonują placówki w Rypinie i Radziejowie.
Spółka Energa-Operator otrzymała Certyfikaty Jakości Obsługi Konsumenta, które przyznaje Federacja Konsumentów – informuje Grupa Energa.
Od 16 stycznia 2017 roku dla klientów indywidualnych jest dostępna nowa oferta Energi. „Fachowcy z energią” to całodobowa i bezpłatna pomoc w razie awarii domowych oraz gwarancja stałej ceny prądu.
Energa Obrót wygrała przetarg na dostarczanie energii dla Telewizji Polskiej. W postępowaniu wzięli udział najwięksi sprzedawcy energii elektrycznej w Polsce. Głównym kryterium przetargu była cena.
Energa Obrót posiadająca Certyfikat Sprzedawcy Towarzystwa Obrotu Energią pozytywnie przeszła audyt stosowania zasad kodeksu „Dobre Praktyki Sprzedawców Energii Elektrycznej”.
Klienci Energi, którzy mają zainstalowany licznik zdalnego odczytu mają możliwość korzystania z aplikacji „Mój licznik”. Dostępna jest wersja webowa oraz mobilna tej aplikacji. Do czego służy ta aplikacja?
Jak zapowiedział Przemysław Piesiewicz, wiceprezes Energi, spółka w przyszłości chce wprowadzić do swojej oferty usługę dostępu do Internetu.
Energa w swojej ofercie ma usługę Rozliczenia Rzeczywiste. Dzięki niej klient może samodzielnie dokonywać rozliczenia za pobraną energię w oparciu o stan licznika prądu.
Coraz częściej sprzedawcy energii elektrycznej proponują przejście na fakturę elektroniczną. Jak zamówić eFakturę Energa? Jakie są korzyści tego rozwiązania?
Energa jako pierwsza spółka energetyczna w Polsce wprowadziła kalkulator ofert na gaz ziemny. Narzędzie umożliwia obliczenie ile można zaoszczędzić decydując się na zmianę sprzedawcy gazu.
Licznik pre-paid działający podobnie jak telefon na kart jest coraz częściej wybierany przez klientów Energi. Doładowanie porcji energii można dokonać poprzez eBOK, specjalny formularz doładowania, sieć BluePay albo Via Moje Doładowania.
Klienci Energa korzystający z usługi „Rozliczenia Rzeczywiste” samodzielnie dokonują rozliczenia zużywanej energii na podstawie podawanych przez nich stanów liczników. Stan licznika mogą podać również ci odbiorcy, u których nie było możliwości dokonania odczytu przez inkasenta.