Zarząd Energi postanowił wrócić do projektu budowy nowej elektrowni węglowej w Ostrołęce, który wstrzymano w 2012 roku. Inwestycja ma kosztować 6 mld zł – donosi Wyborcza.biz.
Energa wystartowała z specjalną propozycją dla Prosumentów, czyli osób będących jednocześnie konsumentami oraz producentami energii. Co zawiera oferta?
Energa w ostatnim czasie znacznie poprawiła statystyki odnośnie niezawodności dostaw energii. Awaria prądu trwa krócej o blisko 70% a częstotliwość przerw w dostarczaniu energii zmniejszyła się o ponad połowę.
W ostatnim czasie wielu klientów Energi z rejonu Gdańska otrzymało podrobione faktury za energię elektryczną. Oszuści wykorzystują fakt, że firma energetyczna spóźniała się z wysyłaniem rachunków. Przyczyną opóźnień była zmiana systemu obsługi.
Podczas konferencji EuroPOWER Energa została nagrodzona za innowacyjny na polskim rynku produkt „Office z Energią”. Oferta łącząca sprzedaż prądu z usługą Office 365 została wyróżniona w konkursie „Liderzy Świata Energii”.
Grupa Energa podała wczoraj informacje na temat wyników programu Energa Living Lab, w którym uczestniczy 300 gospodarstw domowych. Na półmetku tego projektu kwartalne oszczędności na opłatach za energię elektryczną wynoszą 75 zł.
Energa w Gdyni przeprowadza testy rozwiązania, dzięki któremu odbiorcy energii będą mogli obniżyć wysokość swoich rachunków za prąd. Projekt Energa Living Lab ma się zakończyć za niespełna rok – donosi „Rzeczpospolita”.
„Superoferta” to propozycja gdańskiego sprzedawcy prądu, w ramach której klienci indywidualni otrzymują niezmienną cenę energii elektrycznej do końca 2018 roku oraz usługi Pogromca Usterek i Pogromca Rachunków.
Energa, jedna z największych w Polsce firm energetycznych planuje powrócić do projektu budowy kolejnego bloku węglowego w elektrowni Ostrołęka. Przedstawiciele zarządu poinformowali dziś, że trwają analizy a ich wyniki zostaną zaprezentowane w nowej strategii Energii.
Jak informuje wyborcza.biz aż 116 tys. klientów Energi boryka się opłacaniem należności za energię elektryczną. Zawiódł nowy system informatyczny w wyniku czego do odbiorców nie docierały rachunki. Teraz Energa przeprasza klientów, wysyła zaległe faktury i proponuje rozłożenie długu na raty.
Po Tauronie to nowy zarząd Energa chce przygotować prokonsumencką, pełną rozwoju strategię. Nowy zarząd ma zostać wyłoniony na przełomie roku. O planach spółki w wywiadzie dla Rzeczpospolitej opowiada Roman Pionkowski p.o. prezesa.
Energa na swojej stronie internetowej informuje o możliwych utrudnieniach związanych z wdrożeniem nowego systemu obsługi. Klienci tej firmy energetycznej mogą się spodziewać m.in. opóźnień w wystawianiu faktur oraz wydłużenia czasu realizacji zgłoszeń.