Fot. materiały prasowe Enea
Nowa oferta Enei
W ramach Enei Smart sprzedawca daje gwarancję, że cena energii elektrycznej oraz wysokość opłaty handlowej nie zmieni się w trakcie trwania umowy, czyli przez 36 miesięcy. Rozwiązania inteligentne, które proponuje swoim klientom Enea są łatwe w instalacji oraz skonfigurowaniu. Jest to nowoczesna technologia plug&play umożliwiająca start systemu praktycznie tuż po wyjęciu urządzenia z opakowania. Spółka zapewnia, że stawia na najnowocześniejsze rozwiązania, które oferuje swoim klientom.
Chcemy, by mogli oni nie tylko cieszyć się z nieprzerwanych dostaw energii elektrycznej, ale także z dodatkowych produktów poprawiających ich bezpieczeństwo, wpływających na oszczędności i podnoszących komfort życia – powiedział Piotr Adamczak, wiceprezes Enei ds. handlowych.
Produkt Enea Smart jest dostępny w stacjonarnych punktach obsługi klienta Enei, a technologicznym partnerem jest spółka Fibar Group S.A.
Pakiety Enei
Do wyboru są trzy pakiety: Oszczędność, Ochrona i Bezpieczeństwo. Pierwszy pakiet umożliwia zarządzanie energią, kontrolę zużycia energii, co przekłada się na obniżenie rachunku za prąd. Pakiet Ochrona to nie tylko zarządzanie energią, ale i także ochrona domu. Trzeci pakiet z kolei od pozostałych różni się możliwością zapewnienia spokoju sobie i najbliższym. Enea w zależności od pakietu proponuje różne urządzenia, m.in. czujnik ruchu, czujnik dymu czy inteligentną wtyczkę, dzięki której można włączyć urządzenie i dokonać pomiaru energii. Całym systemem można sterować z poziomu smartfona czy tabletu. Enea zapewnia, że system będzie rozbudowany o kolejne moduły.
Agnieszka Książek, Redaktor naczelna