Aktualności
Start Aktualności Energa-Operator z Certyfikatem Jakości Obsługi Konsumenta
Artykuł

Energa-Operator z Certyfikatem Jakości Obsługi Konsumenta

Spółka Energa-Operator otrzymała Certyfikaty Jakości Obsługi Konsumenta, które przyznaje Federacja Konsumentów – informuje Grupa Energa.

Audyt konsumencki

Federacja Konsumentów przyznaje Certyfikaty Jakości Obsługi Konsumenta tym instytucjom oraz firmom, które otrzymają pozytywny wynik audytu konsumenckiego. Sprawdza się czy dana firma/instytucja stosuje praktyki zgodne z prawem konsumenckim oraz czy są one przyjazne konsumentowi. Audyt konsumencki w Enerdze-Operator miał miejsce w listopadzie 2016 roku i objął Telefoniczne Centrum Zgłoszeń, punkty obsługi przyłączeń oraz wydziały obsługi odbiorców. Federacja Konsumentów sprawdziła m.in. procedury zawierania umów, jakość obsługi klientów przez pracowników infolinii.

Certyfikat Jakości Obsługi Konsumenta

Audyt konsumencki przeprowadzony w Energa-Operator został zakończony wynikiem pozytywnym, co pozwoliło Federacji Konsumentów na przyznanie dystrybutorowi energii Certyfikatu Jakości Obsługi Konsumenta. Przedsiębiorstwo energetyczne już po raz drugi otrzymało takie wyróżnienie. Certyfikat obowiązuje do końca 2017 roku. Jak mówi cytowany w komunikacie Piotr Dorawa, prezes Energa-Operator uzyskany Certyfikat to efekt działań spółki, których celem jest podnoszenie jakości oraz skuteczności usług.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Superenerga – oferta Energi dla domu
01 Styczeń 1970

Superenerga – oferta Energi dla domu

Energa z myślą o zarówno dotychczasowych, jak i nowych klientach indywidualnych przygotowała ofertę „Superenerga”. W jej ramach można otrzymać gwaranc...
Energa: Już niedługo jedna faktura za prąd i gaz
01 Styczeń 1970

Energa: Już niedługo jedna faktura za prąd i gaz

Energa, jedna z największych polskich spółek energetycznych zakłada, że na koniec roku jej udział w rynku niezależnych sprzedawców gazu wyniesie 10%. ...
Nowa strategia działania Energa
01 Styczeń 1970

Nowa strategia działania Energa

Po Tauronie to nowy zarząd Energa chce przygotować prokonsumencką, pełną rozwoju strategię. Nowy zarząd ma zostać wyłoniony na przełomie roku. O plana...
Energa: uwaga na fałszywe e-maile z rachunkami za prąd
01 Styczeń 1970

Energa: uwaga na fałszywe e-maile z rachunkami za prąd

Energa poinformowała, że kilku jej klientów otrzymało drogą e-mailową fałszywe faktury za energię elektryczną. Dostawca podkreśla, że do klientów wysy...
Punkt Energi ponownie w Starogardzie Gdańskim
01 Styczeń 1970

Punkt Energi ponownie w Starogardzie Gdańskim

Energa Operator po trzech lata przerwy wznawia działalność swojej placówki w Starogardzie Gdańskim. To już trzeci reaktywowany rejonowy punkt obsługi ...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7