Aktualności
Start Aktualności Energa-Operator z Certyfikatem Jakości Obsługi Konsumenta
Artykuł

Energa-Operator z Certyfikatem Jakości Obsługi Konsumenta

Spółka Energa-Operator otrzymała Certyfikaty Jakości Obsługi Konsumenta, które przyznaje Federacja Konsumentów – informuje Grupa Energa.

Audyt konsumencki

Federacja Konsumentów przyznaje Certyfikaty Jakości Obsługi Konsumenta tym instytucjom oraz firmom, które otrzymają pozytywny wynik audytu konsumenckiego. Sprawdza się czy dana firma/instytucja stosuje praktyki zgodne z prawem konsumenckim oraz czy są one przyjazne konsumentowi. Audyt konsumencki w Enerdze-Operator miał miejsce w listopadzie 2016 roku i objął Telefoniczne Centrum Zgłoszeń, punkty obsługi przyłączeń oraz wydziały obsługi odbiorców. Federacja Konsumentów sprawdziła m.in. procedury zawierania umów, jakość obsługi klientów przez pracowników infolinii.

Certyfikat Jakości Obsługi Konsumenta

Audyt konsumencki przeprowadzony w Energa-Operator został zakończony wynikiem pozytywnym, co pozwoliło Federacji Konsumentów na przyznanie dystrybutorowi energii Certyfikatu Jakości Obsługi Konsumenta. Przedsiębiorstwo energetyczne już po raz drugi otrzymało takie wyróżnienie. Certyfikat obowiązuje do końca 2017 roku. Jak mówi cytowany w komunikacie Piotr Dorawa, prezes Energa-Operator uzyskany Certyfikat to efekt działań spółki, których celem jest podnoszenie jakości oraz skuteczności usług.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Energia dla firm coraz droższa!
20 Luty 2015

Energia dla firm coraz droższa!

Jak donosi „Rzeczpospolita” zakończenie walki cenowej na rynku energii doprowadziło do pojawienia się niesprzyjających zmian dla przedsiębiorstw. Ceny...
PKP Intercity zmienia sprzedawcę prądu
21 Czerwiec 2017

PKP Intercity zmienia sprzedawcę prądu

Pierwszy raz w historii PKP Intercity przenosi swój rachunek za prąd do innego sprzedawcy. Najlepsze warunki zaproponowała Energa Obrót.
Dostawcy energii łączą siły
27 Czerwiec 2014

Dostawcy energii łączą siły

Cztery największe przedsiębiorstwa energetyczne w naszym kraju nawiązały współpracę w zakresie badań oraz podnoszenia poziomu konkurencyjności. Podpis...
Rachunki za prąd mogą być niższe. Wystarczy…
16 Październik 2014

Rachunki za prąd mogą być niższe. Wystarczy…

Energia elektryczna może być tańsza. Wystarczy wprowadzić nowe, specjalne taryfy energetyczne oraz zmienić swoje przyzwyczajenia jako konsumenta energ...
Energa ostrzega przed oszustami
29 Sierpień 2017

Energa ostrzega przed oszustami

Energa Obrót w komunikacie prasowym podaje, że otrzymuje od klientów sygnały o nieuczciwych praktykach, które stosują niektórzy sprzedawcy prądu. Jak ...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7