Energa-Operator, dystrybutor energii działający w północnej oraz środkowej części kraju, pozyskał miliony na wdrażanie projektu inteligentnej sieci elektroenergetycznej.
Zdaniem „Rzeczpospolitej” związku z toczącym się sporem między dystrybutorem energii Energą-Operator a dostawcą inteligentnych liczników firmą Arcus są możliwe problemy z bezpieczeństwem przesłanych danych.
Energa Operator po trzech lata przerwy wznawia działalność swojej placówki w Starogardzie Gdańskim. To już trzeci reaktywowany rejonowy punkt obsługi przyłączeń tego dystrybutora. Oprócz tego ponownie funkcjonują placówki w Rypinie i Radziejowie.
Spółka Energa-Operator otrzymała Certyfikaty Jakości Obsługi Konsumenta, które przyznaje Federacja Konsumentów – informuje Grupa Energa.
Energa-Operator stawia na lepszą obsługę klientów i szybsze usuwanie awarii prądu. W tym celu zamierza reaktywować rejony dystrybucji. Na początek powrócą punkty w Starogardzie Gdańskim, Radziejowie i Rypinie.
Aby przyłączyć się do energetycznej sieci należy załatwić szereg formalności. W tym poradniku podpowiadamy jak krok po kroku załatwić przyłączenie w firmie Energa.
Energa – Operator poinformował, że zmieni się numeracja PPE, czyli Punktów Poboru Energii stosowanych w komunikacji ze sprzedawcami prądu. Numeracja ma być oparta o międzynarodowy standard GS1 i dotyczyć również pozostałych dystrybutorów energii.
Energa na swojej stronie internetowej informuje o możliwych utrudnieniach związanych z wdrożeniem nowego systemu obsługi. Klienci tej firmy energetycznej mogą się spodziewać m.in. opóźnień w wystawianiu faktur oraz wydłużenia czasu realizacji zgłoszeń.
W ponad 300 tys. polskich gospodarstw domowych mogą zostać usunięte dopiero co zamontowane nowoczesne liczniki energii elektrycznej. Trwa spór pomiędzy dostawcą urządzeń Arcus S.A., jej spółką zależną T-matic Systems S.A. a dystrybutorem prądu Energą Operator – informuje polskatimes.pl.
Awarię prądu można zgłaszać na wiele sposobów. Brak zasilania odbiorcy na terenie ENERGA - Operator mogą zgłaszać wypełniając formularz internetowy, wysyłając sms o treści AWARIA lub dzwoniąc do Telefonicznego Centrum Zgłoszeniowego. Dystrybutor na swojej stronie internetowej na bieżąco informuje o stanie sieci energetycznej.
Dopasowana do naszych potrzeb taryfa to szansa na duże oszczędności. Dokładnie zapoznaj się więc z ofertami taryf jakie ma dla Cienie sprzedawca.
Dla tych, którzy jeszcze nie wiedzą, że taryfa G12 polega na rozliczaniu energii w różnych godzinach doby, mamy krótką informację o cenach energii w tej taryfie jakie proponuje Energa.