Fot. Flickr.com, Tjeerd
Oferta sprzedaży energii dla domu i firmy
Wyniki pilotażu, które uruchomiono pod koniec ubiegłego roku oceniono pozytywnie, dlatego zarząd spółki podjął decyzję o wprowadzeniu komercyjnej oferty sprzedaży energii elektrycznej. Oferta jest skierowana zarówno do klientów indywidualnych (taryfy G), jak i małych oraz średnich firm (taryfy C).
Współpraca z Polenergia
Orange Polska będzie kupować energię elektryczną na potrzeby odsprzedaży do końcowych odbiorców od partnera hurtowego – wchodzącej w skład grupy Kulczyk Investment spółki Polenergia Obrót. Marżę telekomu będzie, zatem stanowiła różnica między kosztem zakupu a ceną odsprzedaży.
Orange Energia
Projekt będzie realizowany w ramach Orange Polska, a produkt energia elektryczna będzie oferowany pod nazwą Orange Energia. Telekom planuje wyróżnić się na tle konkurentów nie tylko atrakcyjnymi stawkami, ale i także jakością obsługi. Orange Energia ma korzystnie wpływać na lojalność klientów Orange. Telekom zawarł także generalne umowy dystrybucyjne z piątką największych dystrybutorów, czyli z PGE Dystrybucja, Tauron Dystrybucja, Enea Operator, Energa-Operator oraz RWE Stoen Operator.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna