Orange Energia po zakupie spółki energetycznej z grupy Multimedia – Multimedia Polska Energia - obsługuje w sumie 105 tys. odbiorców prądu. Orange poinformował o zakończeniu procesu przejęcia spółki.
Orange Polska złożył wniosek o zgodę na przejęcie spółki Multimedia Polska Energia, jednego z największych alternatywnych sprzedawców prądu. Cena nabycia 100% akcji wynosi 37 mln zł – donosi Money.pl.
Orange Polska negocjuje zakup 100% udziałów Multimedia Polska Energia Sp. z o.o. Jak podał sam Orange wynik negocjacji jest niepewny.
Już nie tylko telefony i Internet. Teraz także sprzedaż prądu w pakiecie. Rynek operatorów usług telekomunikacyjnych w Polsce ewoluuje z dnia na dzień. Czy opłaca się łączyć abonament za komórkę z rachunkiem za zużytą energię? Czy oferowane ceny są rzeczywiście konkurencyjne?
Jak informowaliśmy w zeszłym tygodniu Orange ruszyło z sprzedażą prądu już na terenie całej Polski. Z oferty Orange Energia mogą skorzystać także gospodarstwa domowe. Pomarańczowy telekom proponuje odbiorcom energii liczne rabaty. Jakie?
Telefon komórkowy, telewizja, usługi bankowe, a na dokładkę energia elektryczna – tyle proponują firmy telekomunikacyjne. Z jakiego powodu Plus czy Orange rozszerzają swoją ofertę o prąd? Bo w cenie jest teraz lojalność klientów – pisze wyborcza.biz.
Pomarańczowy telekom postanowił konkurować z Plusem także o odbiorców energii elektrycznej. Orange po zadowalających wynikach pilotażu przeprowadzonym w trzecim kwartale 2014 roku postanowił właśnie wdrożyć ofertę sprzedaży prądu na terenie całej Polski.
Już każdy z większych operatorów telefonii komórkowej w Polsce ma w swojej ofercie sprzedaż energii elektrycznej. Obsługujące miliony klientów telekomy liczą, że poprzez zwiększający się zakres swoich usług co najmniej utrzymają swoje przychody.
Kolejny telekom chce być energetyczny. Od dziś, w celu zmiany sprzedawcy energii elektrycznej będzie można się udać do wybranych salonów Orange. Pomarańczowy operator rozpoczyna pilotaż sprzedaży prądu dla klientów indywidualnych oraz biznesowych. Czym chce się wyróżnić na rynku?