Ofensywa sprzedawcy prądu
Jak czytamy w "Rzeczpospolitej" Enea miesięcznie pozyskuje około 10 tys. nowych klientów. Grzegorz Kinelski, wiceprezes spółki ds. handlowych w rozmowie z dziennikiem nie sprecyzował jednak, o których klientów chodzi. Jednak z jego wcześniejszych wypowiedzi można wnioskować, że chodzi o małe i średnie firmy.
Oferta Energia +
W ciągu kilku ostatnich miesięcy w ofercie tego dostawcy energii pojawiły się tzw. produkty łączone pod nazwą Energia +. Propozycje te są skierowane zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Odbiorcy posiadający taryfę G (gospodarstwa domowe) mają możliwość zakupu prądu razem m.in. z pakietem medycznym Lux Med, czy ubezpieczeniem w PZU. Natomiast firmy oprócz gwarancji stałej ceny na tani prąd mogą otrzymać pomoc techniczną czy pakiet usług doradczych. Dla klientów biznesowych przygotowano także ofertę dual fuel, czyli zakup prądu i gazu. Dodatkowo poznańska firma energetyczna przygotowała dla swoich klientów dwie loterie, w których można wygrać m.in. samochód (klienci biznesowi) czy rok energii za darmo (klienci indywidualni).
Enea dla prosumentów
Jak wynika z wypowiedzi Kinelskiego dla "Rzeczpospolitej" w Enei trwają właśnie prace nad specjalną ofertą dla prosumentów. Propozycja ta będzie skierowana do osób, które są zainteresowane zamontowaniem mikroinstalacji w roku 2016. W ramach tej propozycji klienci mają otrzymać m.in. pomoc w wyborze urządzeń i procesie przyłączenia źródła, a także umowę na odkup i sprzedaż energii.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna