PGE
Jak przyznają przedstawiciele Polskiej Grupy Energetycznej kierunek, który przyjęła branża energetyczna jest związany z poszerzeniem oferty produktowej, jej dostępności i atrakcyjności. Spółka w lipcu ma w planach przygotowanie nowej oferty, która jak pisze dziennik będzie oparta o m.in. program lojalnościowy.
Tauron
"Rzeczpospolita" zwraca uwagę, że Tauron od kwietnia br. zdobył kilka tysięcy klientów. Wszystko dzięki wprowadzeniu programu klienckiego "Zwrot za prąd", który polega na wypłacaniu bonusów. Jak powiedział w rozmowie z dziennikiem Danien Iwan z biura prasowego Tauron coraz więcej osób decyduje się także na zakup gazu od Tauronu.
Enea i Energa
Enea z kolei planuje sprzedawać energię elektryczną w pakiecie z technologiami innowacyjnymi. Dziennik zauważa, że sprzedawcy prądu kuszą klientów kuponami na zakupy w internetowym sklepie, brakiem opłaty handlowej czy możliwością zawarcia umowy na krótki okres. Klienci najczęściej jednak decydują się na oferty sprzedaży prądu połączone z usługą fachowców. Jakub Dusza z Energi wyjawił, że w ciągu trzech miesięcy ofertę "Fachowcy z Energią" wybrało ponad 20 tys. osób.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna