Walka o klienta na rynku energetycznym od momentu jego uwolnienia stała się faktem. Dostawcy prądu, jak wszystkie firmy działające na rynku usług muszą mierzyć się z rosnącą konkurencją, choć zasady gry coraz częściej dyktują sami konsumenci. Jeszcze do niedawna głównym „wabikiem” zachęcającym Polaków do skorzystania z usług danej firmy była gwarancja stałej ceny za dostarczaną energię. Dziś to za mało! Klienci oczekują nie tylko niezmiennych opłat w ramach trwania umowy, ale także dodatkowych usług, dzięki którym zdecydują się na wybór konkretnej oferty u danego dostawcy. Ci z kolei prześcigają się w pomysłach, jak skusić klientów by chcieli skorzystać właśnie z ich oferty.
Tauron rusza z nową ofertą dla gospodarstw domowych. „Czysta oferta – Twoje 300” to oprócz atrakcyjnej ceny za kWh, darmowe usługi serwisowe i bonus w kwocie 300 zł.
„Energiczni fachowcy” to najnowsza oferta Energi dla odbiorców biznesowych, która wyróżnia się stała ceną energii i ochroną ubezpieczeniową – pomocą fachowców w przypadku awarii albo zdarzenia losowego.
W ofercie Taurona pojawiła się nowa pakietowa propozycja dla klientów indywidualnych. Osoby, które zdecydują się na zakup prądu i gazu z serwisowymi usługami otrzymają na swoje konto rozliczeniowe klienta zwrot za prąd w wysokości 300 zł.
Na rynku energetycznym pojawiła się nowa oferta PGE Obrót – „Zdrowa energia PGE”. Sprzedawca prądu z Rzeszowa proponuje stałą cenę za kWh oraz pomoc medyczną i elektryka.
Sprzedawcy energii elektrycznej walczą o klientów oferując różnego rodzaju pakiety oraz bonifikaty. Łączenie produktów to przyszłość rynku – mówi „Rzeczpospolitej” Mariusz Caliński z Fortum.
Operator telefonii komórkowej w ramach swojej najnowszej oferty promocyjnej dla odbiorców energii proponuje 200 zł na opłacenie rachunków za prąd i atrakcyjną stawkę za kWh.
Enea wystartowała z nową ofertą skierowaną do przyszłych prosumentów. W ramach propozycji „Energia+Fotowoltaika” sprzedawca zapewnia kompleksową obsługę w tym min. audyt i pomoc w doborze optymalnej instalacji fotowoltaicznej.
PGE startuje z nową formułą oferty „Prąd jak Prąd”. Oprócz gwarancji stałej ceny sprzedawca proponuje pomoc fachowców: elektryka, hydraulika, ślusarza, szklarza, technika urządzeń grzewczych i gazowych, dekarza, serwisanta sprzętu RTV lub AGD oraz informatyka.
W ofercie Energi znalazła się specjalna propozycja dla rodzin, które posiadają Kartę Dużej Rodziny. Energa to jedyny sprzedawca prądu, który zdecydował się przystąpić do programu.
„Bezpieczny Prąd” to nowy produkt Ubezpieczenia Pocztowego, spółki wchodzącej w skład Grupy Poczty Polskiej. Firma w ramach tej oferty gwarantuje odszkodowanie w kwocie do 5 tys. zł w przypadku zniszczeń sprzętu domowego w wyniku przepięć.