Aktualności
Start Aktualności Sprzedawcy energii walczą o utrzymanie klientów
Artykuł

Sprzedawcy energii walczą o utrzymanie klientów

Spółki obrotu energią starają się przede wszystkim zatrzymać dotychczasowych klientów proponując dodatkowe usługi i produkty. Odbieranie klientów konkurencji jest coraz trudniejsze – pisze „Rzeczpospolita”.

Walka o odbiorcę energii

Jak mówi cytowany przez gazetę Paweł Puchalski z DM BZ WBK od dłuższego czasu sprzedawcy energii ostro walczą o klientów. Wynikiem tej walki są coraz niższe marże. "Rzeczpospolita" podkreśla, że sprzedaż prądu często jest tylko jednym z wielu produktów oferowanym odbiorcom energii. Spółki obrotu proponują oferty dual fuel (energia elektryczna + gaz), usługi fachowców (np. elektryka), czy instalacje fotowoltaiczne. W ten sposób sprzedawcy ratują marże. W przyszłości ich oferta może być rozszerzona o usługę wypożyczania samochodów elektrycznych.

Nowe oferty energetyczne

Henryk Baranowski, prezes Polskiej Grupy Energetycznej na łamach dziennika podkreśla, że sprzedawcom energii stawiane są coraz wyższe wymagania. Świadczy o tym rosnąca popularność ofert łączonych. Cytowany przez "Rzeczpospolite" Janusz Moroz z innogy Polska również podkreśla, że czas tradycyjnych koncernów energetycznych minął. Najbardziej atrakcyjny sprzedawca energii, to ten który najlepiej dopasuje swoją ofertę do potrzeb klientów. Przykładowo Tauron zamierza zaproponować klimatyzację oraz urządzenia grzewcze, a Energa i Enea produkty służące do inteligentnego zarządzania zużyciem prądu.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Jesteś klientem PGE? Uważaj na fałszywych inkasentów!
01 Styczeń 1970

Jesteś klientem PGE? Uważaj na fałszywych inkasentów!

Odbiorcy energii po raz kolejny znaleźli się na celowniku oszustów. Tym razem w domach klientów PGE pojawiają się fałszywi inkasenci odczytujący liczn...
Plaga fałszywych rachunków za prąd
01 Styczeń 1970

Plaga fałszywych rachunków za prąd

Nawet 300 zgłoszeń dziennie o fałszywych elektronicznych fakturach za energię otrzymuje od swoim klientów spółka PGE Obrót, jeden z największych w Pol...
Ceny energii pójdą w dół, nasze rachunki niekoniecznie
01 Styczeń 1970

Ceny energii pójdą w dół, nasze rachunki niekoniecznie

Ceny prądu dla klientów indywidualnych powinny w 2015 roku spaść. Sprzedawcy energii elektrycznej znajdują się pod coraz większą presją. Konkurencja n...
667 tys. zmian sprzedawcy prądu
01 Styczeń 1970

667 tys. zmian sprzedawcy prądu

Urząd Regulacji Energetyki opublikował najnowszy monitoring zmian sprzedawcy energii elektrycznej. Wynika z niego, że w marcu swój rachunek za prąd pr...
Loteria, odczyt licznika? Zobacz, jak nieuczciwi sprzedawcy prądu pozyskują klientów
01 Styczeń 1970

Loteria, odczyt licznika? Zobacz, jak nieuczciwi sprzedawcy prądu pozyskują klientów

Nieuczciwi przedstawiciele firm energetycznych mają nowe metody działania. Jak informuje Federacja Konsumentów ich ofiarami są przede wszystkim osoby ...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7