Fot. Flickr.com, Rodrigo Galindez
Najistotniejsza cena
Aż 82% firm, które wzięło udział owym badaniu wskazało, iż wybierając dostawcę energii bierze pod uwagę głównie cenę. Spora ilość ankietowanych jest zdania, że istotnym kryterium jest również jakość obsługi. To jak wskazuje firma PKP Energetyka zauważalny od kilku lat trend. Konsumenci oczekują nie tylko dostawy energii, ale i także pomocy oraz porady.
Górą nadal kontakt bezpośredni
W badaniu zapytano respondentów również formę kontaktu z firmą energetyczną. Ponad połowa, a konkretnie 55% ankietowanych przyznało, że szuka ofert sprzedawców energii w Internecie. Niemniej jednak zaledwie, co czwarty z nich deklaruje, że zdecyduje się na zakup takiej usługi online. Z tych badań wynika, że kontakt bezpośredni nadal jest na pierwszym miejscu – uzyskał 63%. Jest on również preferowany w przypadku serwisu posprzedażowego.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelny