Fot. Flickr.com
Elektroniczna zmiana sprzedawcy prądu
Zmodyfikowany system do obsługi klienta umożliwia na elektroniczną obsługę wszelkich zadań wynikających z procedury zmiany sprzedawcy prądu. W ten sposób dostęp do rynku energii ma być łatwiejszy i zniknie konieczność zawierania dwóch oddzielnych umów – z dystrybutorem i sprzedawcą prądu.
Sprzedawcy prądu a system
Dostosowano również platformę eBOK. Ułatwiono sprzedawcom realizację nowych zgłoszeń, reklamacji czy weryfikacje ich aktualnego statusu. Nowe funkcjonalności systemu pozwalają sprzedawcom energii na składanie wniosków o wstrzymanie czy wznowienie dostaw prądu drogą elektroniczną. Wdrożono również nowe procesy obsługi zgłoszeń. Dzięki temu w pełni zautomatyzowano m.in. weryfikacje zgłoszeń, zgłoszenia rozwiązania umowy, realizację zmian umowy kompleksowej, zgłoszeń reklamacji. Enea Operator dostarcza sprzedawcom energii e-fakturę oraz linie faktur, które są potrzebne do rozliczenia na jednej fakturze zarówno usługi dystrybucji, jak i sprzedaży.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna