Z artykułu dowiesz się:
-
Tauron infolinia – obsługa klienta
-
Elektryk 24H
-
Tauron logowanie eBOK
-
Tauron obsługa klienta sp. z o.o
Tauron infolinia – obsługa klienta
Jako przyszły i aktualny klient firmy Tauron masz do wyboru kilka możliwości kontaktu. Z dystrybutorem możesz się skontaktować za pośrednictwem infolinii, eBOK Tauron, punktu obsługi klienta czy kontaktu pisemnego w formie tradycyjnego pisma. Możesz również wybrać kontakt za sprawą internetowego formularza.
Infolinia jest przeznaczona dla osób, które są zainteresowane promocjami oraz ofertą sprzedaży prądu. Jest ona dostępna od poniedziałku do piątku w godzinach: 7.00-18.00. Jest to połączenie bezpłatne.
Infolinia działa pod numerem: 555 444 555. Taki kontakt daje możliwość rozwiązywania problemów i rozstrzygania wątpliwości, które dotyczą oferty. Za pośrednictwem rozmowy telefonicznej możesz przedstawić swoje pytanie i otrzymać na nie odpowiedź. Jeżeli zastanawiasz się, czy połączenie z infolinią jest płatne, odpowiadamy: nie jest droższe od standardowych stawek operatora.
Wykonując połączenie, uzyskasz również informacje o przebiegu takich formalności, jak: wypowiedzenie umowy czy zmiana taryfy. Sprzedawca na infolinii chętnie udzieli Ci odpowiedzi. Infolinia została uruchomiona po to, aby wyjaśniać również wątpliwości związane z saldem rachunku czy innymi sprawami związanymi z fakturą.
Jeżeli interesują Cię informacje na temat zużycia energii, czy nowych faktur, skontaktuj się z Tauronem pod nr: 32 606 0 606. Szybko uzyskasz dane na temat zużycia energii, nowych taryf, czy aktualnych faktur.
Natomiast jeśli chcesz zmienić taryfę lub kupić kolejne usługi, zadzwoń pod nr: 555 444 555. Infolinia jest dostępna od poniedziałku do piątku między 7.00 a 18.00.
Nastąpiła u Ciebie czasowa awaria w dostawie energii i nie masz możliwości zasilania urządzeń energetycznych? A może nastąpiło uszkodzenie sieci? Skontaktuj się z Tauronem.
Tauron kontakt telefoniczny: 32 303 0 991.
Elektryk 24H
Tauron stworzył specjalną usługę dla swoich klientów, której nazwa brzmi: Elektryk 24H. Jeżeli skorzystasz z takiej usługi, operator da Ci gwarancję stałej stawki za kWh przez okres trwania całej umowy, a także możliwość korzystania z usługi elektryka.
Przy awaryjnych wyłączeniach energii elektrycznej taka usługa również może być korzystna. Jeżeli zgłosisz zapotrzebowanie na usługę, specjalista w ciągu 4 godzin zjawi się u Ciebie. W przypadku zgłoszenia serwisu urządzenia, serwisant przyjedzie w ciągu doby. Jedynym warunkiem zrealizowania usługi jest koszt naprawy. Nie może on przekroczyć wysokości 500 zł.
Tauron logowanie eBOK
Poza kontaktem na infolinii pomocny jest również wirtualny kontakt przez konto eBOK. To elektroniczna forma obsługi klienta. Aplikacja daje możliwość zadawania pytań, ułatwia przeglądanie bieżących ofert, a także monitorowania aktualnego stanu konta. Na swoim profilu eBOK znajdziesz zakładki, które ułatwiają:
-
wysyłanie zapytań,
-
podgląd stanu liczników,
-
obserwację zużycia bieżącego i średniodobowe wykazanego na fakturach,
-
dostęp do wzorów umów oraz porad i materiałów pomocniczych, informacyjnych o Twoich prawach i obowiązkach,
-
monitorowanie salda konta – jest tu możliwość m.in. przeglądania listy dokonanych wpłat za energię,
-
dostęp do elektronicznej faktury – można ją pobrać w każdej chwili,
-
monitorowanie zużycia energii,
-
składanie wniosków i skarg,
-
wysyłanie zapytań.
Obsługa samej platformy jest łatwa, przyjemna i bardzo intuicyjna. Mogą z niej skorzystać odbiorcy z m.in. Krakowa, Wrocławia, Gliwic, Jeleniej Góry czy Legnicy.
Uzyskanie dostępu do elektronicznego Biura Obsługi i korzystanie z niego jest całkowicie darmowe. Jak uzyskać dostęp do elektronicznego konta? Logowanie, najpierw stwórz własne konto, zarejestruj się, wypełnij i wyślij konkretny formularz internetowy. Niezbędne jest podanie takich danych jak np. nr klienta i PESEL.
Pismo do Tauron można wysłać na adres: Tauron Obsługa Klienta, ul. Lwowska 23, 40-389 Katowice, albo e-mailem na adres [email protected] (klienci indywidualni) lub [email protected] (klienci biznesowi)
Tauron obsługa klienta sp. z o.o
Tauron bez problemu przyjmuje stacjonarnie umówionych klientów. Jeśli chcesz się skontaktować ze sprzedawcą, punkty obsługi klienta ulokowane są na terenie działania sprzedawcy i dystrybutora. W lokalnych punktach również zapoznasz się z ofertą, zmienisz dane kontaktowe i złożysz niektóre wnioski. Tam też możesz udać się w celu uzyskania informacji o aktualnych promocjach.
Możesz także poprosić pracowników Punktu Obsługi Klienta o pomoc w analizie czy opłaca ci się zmienić taryfę energetyczną. Na naszej stronie internetowej znajdziesz listę wszystkich stacjonarnych Biur Obsługi Klienta Tauron. W większości przypadków Biura działają od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 do 16.00.