 
																		
									
										Już nie tylko telefony i Internet. Teraz także sprzedaż prądu w pakiecie. Rynek operatorów usług telekomunikacyjnych w Polsce ewoluuje z dnia na dzień.  Czy opłaca się łączyć abonament za komórkę z rachunkiem za zużytą energię? Czy oferowane ceny są rzeczywiście konkurencyjne?
									
								 
								
								
								
															
																			 
																		
									
										Telefon komórkowy, telewizja, usługi bankowe, a na dokładkę energia elektryczna – tyle proponują firmy telekomunikacyjne. Z jakiego powodu Plus czy Orange rozszerzają swoją ofertę o prąd? Bo w cenie jest teraz lojalność klientów – pisze wyborcza.biz. 
									
								 
								
								
								
															
																			 
																		
									
										Już za niecały miesiąc, a konkretnie od 2 listopada klienci Taurona mają uzyskać dostęp do specjalnej oferty T-Mobile. Równocześnie osoby korzystające z usług telekoma otrzymają dedykowaną ofertę krakowskiego sprzedawcy prądu. Szczegóły oferty na razie nie są znane.  
									
								 
								
								
								
															
																			 
																		
									
										Już każdy z większych operatorów telefonii komórkowej w Polsce ma w swojej ofercie sprzedaż energii elektrycznej. Obsługujące miliony klientów telekomy liczą, że poprzez zwiększający się zakres swoich usług co najmniej utrzymają swoje przychody. 
									
								 
								
								
								
															
																			 
																		
									
										Plus oraz T-Mobile będą konkurować ze sobą na kolejnym polu. Należący do niemieckiego właściciela operator zamierza, bowiem także sprzedawać energię elektryczną. Biznes ten będzie prowadzić wspólnie z Tauronem. 
									
								 
								
								
								
															
																			 
																		
									
										Jesienią Tauron i T-mobile chcą razem wprowadzić nową ofertę na prąd dla klientów indywidualnych. Firmy są już po kilkumiesięcznych programach pilotażowych i obecnie pracują nad ostatecznym kształtem propozycji dla konsumentów – donosi „Rzeczpospolita”.