Buty, odzież, ubezpieczenie na życie, dostawca energii – zakup tych wszystkich produktów i usług jeszcze do niedawna wymagał od konsumentów sporych nakładów czasu i pieniędzy. Coraz bardziej powszechna obecność internetu w życiu codziennym sprawia, że wiele czynności staje się dziecinnie proste. Przykładem są porównywarki – znak czasów nowoczesnych.
„Bezpieczny Prąd” to nowy produkt Ubezpieczenia Pocztowego, spółki wchodzącej w skład Grupy Poczty Polskiej. Firma w ramach tej oferty gwarantuje odszkodowanie w kwocie do 5 tys. zł w przypadku zniszczeń sprzętu domowego w wyniku przepięć.
Energa zdecydowała się wprowadzić wspólną ofertę z jednym z liderów na rynku ubezpieczeń w Polsce – firmą Ergo Hestia. Sprzedawca prądu i ubezpieczyciel proponują gwarancje stałej ceny energii elektrycznej oraz pakiet ubezpieczeń obejmujący ochronę na wypadek pobytu w szpitali czy utraty stałego zatrudnienia.