Aktualności
Start Aktualności Enea ma nowy system obsługi klientów. Zobacz, co się zmienia!
Artykuł

Enea ma nowy system obsługi klientów. Zobacz, co się zmienia!

Do stycznia 2016 roku będzie trwać zmiana informatycznego systemu obsługi klientów – informuje Enea. Poznańska spółka zmienia m.in. numery do opłacania rachunków za prąd. Obecnie wprowadzane są zmiany na obszarze wielkopolskim.

Nowy system Enei

Enea, wytwórca, dystrybutor oraz sprzedawca energii elektrycznej, wdraża właśnie nowy, jednolity system informatyczny. System ten ma m.in. wystawiać oraz rejestrować kontakty z klientami oraz umożliwić korzystanie klientom z eBOK-a (elektronicznego Biura Obsługi Klienta). Nowy system objął już klientów Enei z obszaru bydgoskiego oraz szczecińskiego. W tej chwili zmiany są wdrażane dla klientów z okolic Zielonej Góry oraz Poznania. Kolejne przenosimy do nowego systemu - klientów z Gorzowa Wielkopolskiego i okolic – zaplanowano na przełomie roku.

Sprawdź oferty na tani prąd

Nowy numer konta Enea

Ze zmianą systemu informatycznego wiąże się także zmiana numeru konta bankowego, na który są wpłacane należności za energię elektryczną. Każdy klient Enei będzie miał nowy, indywidualny numer rachunku. Wpłaty odtąd będą zatem trafiały na indywidualne konto klienta. Informacje o nowym numerze rachunku klient Enei otrzyma razem z pierwszą fakturą, którą wygeneruje nowy system. W przypadku wątpliwości czy przesłane dokumenty są autentyczne Enea zaleca zadzwonić na infolinie 611 111 111 albo sprawdzić czy numer rachunku jest zgodny ze wzorem dostępnym na stronie internetowej Enea.pl

eBOK Enea

Enea wprowadza także elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Za jego pośrednictwem klient może m.in. zamówić e-fakturę, sprawdzić saldo swojego konta czy zakupić doładowanie licznika przedpłatowego. eBOK jest już dostępny dla klientów z obszaru bydgoskiego oraz szczecińskiego, a od nowego roku będą mogli z niego korzystać klienci z Poznania oraz okolic.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


TAGI:
Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Enea uruchomiła czat dla klientów
20 Lipiec 2017

Enea uruchomiła czat dla klientów

Odbiorcy energii mogą już korzystać z kolejnego kanału kontaktu z Enea. Do dyspozycji klientów oprócz infolinii i elektronicznego Biura Obsługi Klient...
Enea z dofinansowaniem na budowę inteligentnej sieci
23 Czerwiec 2017

Enea z dofinansowaniem na budowę inteligentnej sieci

Enea Operator otrzyma kolejne środki z Unii Europejskiej na działania związane z rozwojem smart grid, czyli siecią inteligentną. Wartość projektów prz...
Enea zainstaluje 100 tys. inteligentnych liczników prądu
22 Marzec 2016

Enea zainstaluje 100 tys. inteligentnych liczników prądu

Enea, jedna z największych firm energetycznych w Polsce, zapowiedziała spore inwestycje m.in. w obszarze dystrybucji. W latach 2016-2017 grupa zamierz...
Enea umożliwiła zawieranie umów przez Internet
23 Październik 2015

Enea umożliwiła zawieranie umów przez Internet

Enea uruchomiała nowy kanał sprzedaży. Klienci indywidualni tego sprzedawcy energii elektrycznej mogą zawierać umowy przez Internet. Natomiast nowi kl...
Milionowe inwestycje sieciowe Enei
09 Czerwiec 2017

Milionowe inwestycje sieciowe Enei

Enea Operator, jeden z dystrybutorów energii elektrycznej, zamierza zrealizować dwie bardzo ważne inwestycje na terenie Wielkopolski. Na ten cel ma ot...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7