Aktualności
Start Aktualności Enea ma nowy system obsługi klientów. Zobacz, co się zmienia!
Artykuł

Enea ma nowy system obsługi klientów. Zobacz, co się zmienia!

Do stycznia 2016 roku będzie trwać zmiana informatycznego systemu obsługi klientów – informuje Enea. Poznańska spółka zmienia m.in. numery do opłacania rachunków za prąd. Obecnie wprowadzane są zmiany na obszarze wielkopolskim.

Nowy system Enei

Enea, wytwórca, dystrybutor oraz sprzedawca energii elektrycznej, wdraża właśnie nowy, jednolity system informatyczny. System ten ma m.in. wystawiać oraz rejestrować kontakty z klientami oraz umożliwić korzystanie klientom z eBOK-a (elektronicznego Biura Obsługi Klienta). Nowy system objął już klientów Enei z obszaru bydgoskiego oraz szczecińskiego. W tej chwili zmiany są wdrażane dla klientów z okolic Zielonej Góry oraz Poznania. Kolejne przenosimy do nowego systemu - klientów z Gorzowa Wielkopolskiego i okolic – zaplanowano na przełomie roku.

Sprawdź oferty na tani prąd

Nowy numer konta Enea

Ze zmianą systemu informatycznego wiąże się także zmiana numeru konta bankowego, na który są wpłacane należności za energię elektryczną. Każdy klient Enei będzie miał nowy, indywidualny numer rachunku. Wpłaty odtąd będą zatem trafiały na indywidualne konto klienta. Informacje o nowym numerze rachunku klient Enei otrzyma razem z pierwszą fakturą, którą wygeneruje nowy system. W przypadku wątpliwości czy przesłane dokumenty są autentyczne Enea zaleca zadzwonić na infolinie 611 111 111 albo sprawdzić czy numer rachunku jest zgodny ze wzorem dostępnym na stronie internetowej Enea.pl

eBOK Enea

Enea wprowadza także elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Za jego pośrednictwem klient może m.in. zamówić e-fakturę, sprawdzić saldo swojego konta czy zakupić doładowanie licznika przedpłatowego. eBOK jest już dostępny dla klientów z obszaru bydgoskiego oraz szczecińskiego, a od nowego roku będą mogli z niego korzystać klienci z Poznania oraz okolic.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


TAGI:
Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Enea zachęca do zakładania kont w eBOK
31 Marzec 2017

Enea zachęca do zakładania kont w eBOK

Enea z końcem marca rozpoczęła wysyłkę pism do swoich klientów, które mają na celu zachęcenie do korzystania z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsłu...
Coraz więcej mikroinstalacji przyłączonych do Enea
27 Maj 2016

Coraz więcej mikroinstalacji przyłączonych do Enea

W pierwszym kwartale 2016 roku spółka Enea Operator przyłączyła do sieci 326 mikroinstalacji Odnawialnych Źródeł Energii. W sumie ich moc wyniosła pra...
Wiele domostw nadal bez prądu
25 Sierpień 2017

Wiele domostw nadal bez prądu

Energa i Enea nadal walczą ze skutkami nawałnic, które kilkanaście dni temu przeszły przez Polskę. Pozbawionych dostaw energii elektrycznej jest wciąż...
Enea: produkcja energii większa o 50%
24 Listopad 2017

Enea: produkcja energii większa o 50%

Jak informuje Enea w trzech kwartałach 2017 roku produkcja energii w grupie zwiększyła się o blisko 50%. Jest to wynik przejęcia Elektrowni Połaniec. ...
Enea wprowadza zmiany dla klientów z terenu gorzowskiego
11 Styczeń 2016

Enea wprowadza zmiany dla klientów z terenu gorzowskiego

Enea systematycznie dokonuje zmian w obsłudze klienta – ostatnio wprowadzono zmiany na obszarze gorzowskim. Najważniejsza z nich to nowy numer konta b...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7