Nowy system Enei
Enea, wytwórca, dystrybutor oraz sprzedawca energii elektrycznej, wdraża właśnie nowy, jednolity system informatyczny. System ten ma m.in. wystawiać oraz rejestrować kontakty z klientami oraz umożliwić korzystanie klientom z eBOK-a (elektronicznego Biura Obsługi Klienta). Nowy system objął już klientów Enei z obszaru bydgoskiego oraz szczecińskiego. W tej chwili zmiany są wdrażane dla klientów z okolic Zielonej Góry oraz Poznania. Kolejne przenosimy do nowego systemu - klientów z Gorzowa Wielkopolskiego i okolic – zaplanowano na przełomie roku.
Nowy numer konta Enea
Ze zmianą systemu informatycznego wiąże się także zmiana numeru konta bankowego, na który są wpłacane należności za energię elektryczną. Każdy klient Enei będzie miał nowy, indywidualny numer rachunku. Wpłaty odtąd będą zatem trafiały na indywidualne konto klienta. Informacje o nowym numerze rachunku klient Enei otrzyma razem z pierwszą fakturą, którą wygeneruje nowy system. W przypadku wątpliwości czy przesłane dokumenty są autentyczne Enea zaleca zadzwonić na infolinie 611 111 111 albo sprawdzić czy numer rachunku jest zgodny ze wzorem dostępnym na stronie internetowej Enea.pl
eBOK Enea
Enea wprowadza także elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Za jego pośrednictwem klient może m.in. zamówić e-fakturę, sprawdzić saldo swojego konta czy zakupić doładowanie licznika przedpłatowego. eBOK jest już dostępny dla klientów z obszaru bydgoskiego oraz szczecińskiego, a od nowego roku będą mogli z niego korzystać klienci z Poznania oraz okolic.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna