Elektroniczny Enea BOK
Enea ebok - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to internetowa platforma, za pomocą której można szybko i w dowolnym momencie skontaktować się z dostawcą energii. eBOK Enei jest dostępny całą dobę, siedem dni w tygodniu, przez cały rok. Po zalogowaniu się do platformy klient otrzymuje informacje o bieżącym stanie salda, faktur oraz terminach płatności. Narzędzie umożliwia opłacanie rachunku za prąd, czy dokonania doładowania licznika przedpłatowego. Klient za pomocą eBOK może także złożyć reklamacje oraz zapytanie.
Dla kogo eBOK Enea?
W tej chwili dostęp do elektronicznego Biura Obsługi Klienta mają klienci Enei z obszaru szczecińskiego i bydgoskiego. Z informacji dostawcy energii wynika, że eBOK dla wszystkich klientów będzie dostępny do końca roku. Ten kanał komunikacji jest przeznaczony zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych.
BOK Enea
Enea od lipca br. wprowadziła nowe godziny otwarcia stacjonarnych Biur Obsługi Klienta. W poniedziałki oraz czwartki klienci są przyjmowaniu w godzinach od 8.00 - 17.00 a we wtorki, środy i piątki od godz. 8.00 do 16.00. W okresie wakacyjnym wybrane Biura Enei przeszły modernizacje.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna