Aktualności
Start Aktualności Sprawę załatwisz nie tylko w Enea BOK, ale i przez Internet
Artykuł

Sprawę załatwisz nie tylko w Enea BOK, ale i przez Internet

Od początku września klienci Enei z obszaru bydgoskiego mają możliwość skorzystania z elektronicznego Biura Obsługi Klienta. Dostęp do eBOK otrzymają wszyscy klienci tego dostawcy do końca 2015 roku. Jakie sprawy w Enei można załatwić bez wychodzenia z domu?

enea bok

Elektroniczny Enea BOK

Enea ebok - elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to internetowa platforma, za pomocą której można szybko i w dowolnym momencie skontaktować się z dostawcą energii. eBOK Enei jest dostępny całą dobę, siedem dni w tygodniu, przez cały rok. Po zalogowaniu się do platformy klient otrzymuje informacje o bieżącym stanie salda, faktur oraz terminach płatności. Narzędzie umożliwia opłacanie rachunku za prąd, czy dokonania doładowania licznika przedpłatowego. Klient za pomocą eBOK może także złożyć reklamacje oraz zapytanie.

Dla kogo eBOK Enea?

W tej chwili dostęp do elektronicznego Biura Obsługi Klienta mają klienci Enei z obszaru szczecińskiego i bydgoskiego. Z informacji dostawcy energii wynika, że eBOK dla wszystkich klientów będzie dostępny do końca roku. Ten kanał komunikacji jest przeznaczony zarówno dla odbiorców indywidualnych, jak i biznesowych.

BOK Enea

Enea od lipca br. wprowadziła nowe godziny otwarcia stacjonarnych Biur Obsługi Klienta. W poniedziałki oraz czwartki klienci są przyjmowaniu w godzinach od 8.00 - 17.00 a we wtorki, środy i piątki od godz. 8.00 do 16.00. W okresie wakacyjnym wybrane Biura Enei przeszły modernizacje.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Zmiany w zarządzie Enei
25 Sierpień 2017

Zmiany w zarządzie Enei

Rada Nadzorcza Enei, jednej z największych firm energetycznych w Polsce, odwoła dwóch członków zarządu – Wiesława Piosika i Mikołaja Franzkowiaka. Nie...
Enea uruchomiła czat dla klientów
20 Lipiec 2017

Enea uruchomiła czat dla klientów

Odbiorcy energii mogą już korzystać z kolejnego kanału kontaktu z Enea. Do dyspozycji klientów oprócz infolinii i elektronicznego Biura Obsługi Klient...
Energia + Zdrowie – nowy produkt Enei
16 Kwiecień 2015

Energia + Zdrowie – nowy produkt Enei

Wczoraj na rynku pojawiła się nowa oferta Enei skierowana do klientów indywidualnych. Energia + Zdrowie to gwarancja stałej ceny prądu oraz nielimitow...
Enea Smart – nowy produkt Enei
06 Grudzień 2017

Enea Smart – nowy produkt Enei

W ofercie Enei pojawił się nowy produkt – Enea Smart. W ramach tego produktu oprócz prądu klienci mogą zakupić inteligentne rozwiązania dla domu, któr...
75% polskiego rynku energii w rękach państwa?
06 Październik 2017

75% polskiego rynku energii w rękach państwa?

Jeśli Polska Grupa Energetyczna przejmie aktywa EDF Polska to trójka największych w naszym kraju producentów będzie w posiadaniu 70% rynku. Jak zauważ...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7