Co można załatwić?
Portal Przyłączeniowy uruchomiony przez poznańską firmę zajmującą się dystrybucją energii elektrycznej umożliwia klientom składanie za pośrednictwem Internetu wniosków o m.in. zwiększenie mocy umownej, o określenie warunków przyłączenia (w tym także przyłączenia mikroinstalacji). Jak podkreśla Enea Operator odbiorcy energii nie muszą już wysyłać dokumentów pocztą lub składać ich osobiście w stacjonarnych biurach obsługi. Wszystko można załatwić za pomocą smartfona czy laptopa. Portal umożliwia również zmianę podstawowych danych oraz śledzenie statusu złożonych wniosków i postępu prac dotyczących przyłączenia do sieci Enea Operator.
Sprawdź oferty na tani prąd i gaz
Elektroniczna obsługa klienta
Dzięki Portalowi Przyłączeniowemu komunikacja między odbiorcami energii a pracownikami Enea Operator ma być szybsza i sprawniejsza. Osoba, która złoży za pośrednictwem portalu wniosek będzie na bieżąco informowana o zmianie statusu sprawy czy wygenerowanych dokumentów. Dystrybutor o wszelkich zmianach będzie informowany drogą e-mailową oraz za pomocą aktualizacji w Portalu Przyłączeniowym. Serwis dla klientów prowadzi także spółka Enei zajmująca się sprzedażą energii elektrycznej - jest to Enea ebok.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna