Aktualności
Start Aktualności Enea z elektronicznym biurem przyłączeniowym
Artykuł

Enea z elektronicznym biurem przyłączeniowym

Jeden z pięciu największych w Polsce dystrybutorów energii elektrycznej uruchomił Portal Przyłączeniowy – elektroniczne, przyłączeniowe biuro obsługi klienta. Dzięki niemu bez wychodzenia z domu, przez Internet klienci mogą m.in. złożyć wnioski o określenie warunków przyłączenia.

Co można załatwić?

Portal Przyłączeniowy uruchomiony przez poznańską firmę zajmującą się dystrybucją energii elektrycznej umożliwia klientom składanie za pośrednictwem Internetu wniosków o m.in. zwiększenie mocy umownej, o określenie warunków przyłączenia (w tym także przyłączenia mikroinstalacji). Jak podkreśla Enea Operator odbiorcy energii nie muszą już wysyłać dokumentów pocztą lub składać ich osobiście w stacjonarnych biurach obsługi. Wszystko można załatwić za pomocą smartfona czy laptopa. Portal umożliwia również zmianę podstawowych danych oraz śledzenie statusu złożonych wniosków i postępu prac dotyczących przyłączenia do sieci Enea Operator.

Sprawdź oferty na tani prąd i gaz

Elektroniczna obsługa klienta

Dzięki Portalowi Przyłączeniowemu komunikacja między odbiorcami energii a pracownikami Enea Operator ma być szybsza i sprawniejsza. Osoba, która złoży za pośrednictwem portalu wniosek będzie na bieżąco informowana o zmianie statusu sprawy czy wygenerowanych dokumentów. Dystrybutor o wszelkich zmianach będzie informowany drogą e-mailową oraz za pomocą aktualizacji w Portalu Przyłączeniowym. Serwis dla klientów prowadzi także spółka Enei zajmująca się sprzedażą energii elektrycznej - jest to Enea ebok.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Enea zachęca do zakładania kont w eBOK
31 Marzec 2017

Enea zachęca do zakładania kont w eBOK

Enea z końcem marca rozpoczęła wysyłkę pism do swoich klientów, które mają na celu zachęcenie do korzystania z eBOK, czyli elektronicznego Biura Obsłu...
Oferta Enea na prąd dla gospodarstw domowych
20 Listopad 2014

Oferta Enea na prąd dla gospodarstw domowych

Gwarancja stałej ceny nawet na okres 3 lat to główny punkt oferty Oszczędny Dom firmy Enea. Co jeszcze w ramach tej oferty proponuje nam poznańska fir...
Zmiana sprzedawcy prądu jeszcze łatwiejsza
23 Październik 2014

Zmiana sprzedawcy prądu jeszcze łatwiejsza

Enea Operator wdrożyła właśnie elektroniczną obsługę tych umów kompleksowych, które są zawierane na podstawie tzw. GUD-K, czyli Generalnej Umowy Dystr...
Za jakość energii będą nagradzać i karać. Ceny prądu w górę?
26 Luty 2015

Za jakość energii będą nagradzać i karać. Ceny prądu w górę?

Jak pisaliśmy wczoraj przerwy w dostawie prądu oraz jej jakość to jedne z najistotniejszych problemów, z którymi boryka się energetyczny sektor. Od pr...
Kodeks dobrych praktyk dystrybutorów prądu
15 Luty 2016

Kodeks dobrych praktyk dystrybutorów prądu

Powstał Kodeks Dobrych Praktyk Operatorów Systemów Dystrybucyjnych. Dokument, który sporządziło Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elekt...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7