Aktualności
Start Aktualności Energa-Operator chce być bliżej klienta
Artykuł

Energa-Operator chce być bliżej klienta

Energa-Operator stawia na lepszą obsługę klientów i szybsze usuwanie awarii prądu. W tym celu zamierza reaktywować rejony dystrybucji. Na początek powrócą punkty w Starogardzie Gdańskim, Radziejowie i Rypinie.

Obsługa klientów Energa

Zarząd Energa-Operator zadecydował o reaktywacji niektórych rejonowych struktur, które zlikwidowano w latach 2012-2015. Jak wyjaśnia w komunikacie Krzysztof Dębczyński, wiceprezes spółki, jest to wynik analiz biznesowych wskazujących, iż niezbędna jest zmiana aktualnego modelu funkcjonowania dystrybutora. Poprawić ma się nie tylko obsługa klientów, ale i również organizacja pracy służb technicznych, co z kolei ma przełożyć się na krótszy czas usuwania awarii.

Rejony dystrybucyjne Energa

W tej chwili spółka Energa-Operator, jeden z największych w Polsce dystrybutrów energii elektrycznej, jest podzielona na 6 oddziałów, a te na 33 rejony dystrybucyjne. Jeszcze cztery lata temu było ich 46. Rejony dystrybucyjne odpowiadają za funkcjonowanie sieci średniego i niskiego napięcia, przywracanie zasilania oraz majątek sieciowy. W takim punkcie klient może załatwić wszelkie formalności, które są związane z przyłączeniem do sieci Energa-Operator. W tej chwili trwają prace związane z odtworzeniem rejonów w Rypinie, Radziejowie (Kujawsko-Pomorskie) oraz Starogardzie Gdańskim (Pomorze). Punkty mają zostać otwarte w lutym 2017 roku.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Więcej zielonej energii w Enerdze
01 Styczeń 1970

Więcej zielonej energii w Enerdze

Grupa Energa w roku ubiegłym zanotowała wzrost produkcji energii z odnawialnych źródeł. W porównaniu do roku 2013 Energa posiada o 10 procent więcej z...
Kodeks dobrych praktyk dystrybutorów prądu
01 Styczeń 1970

Kodeks dobrych praktyk dystrybutorów prądu

Powstał Kodeks Dobrych Praktyk Operatorów Systemów Dystrybucyjnych. Dokument, który sporządziło Polskie Towarzystwo Przesyłu i Rozdziału Energii Elekt...
Oferta Energi dla Prosumentów
01 Styczeń 1970

Oferta Energi dla Prosumentów

Energa wystartowała z specjalną propozycją dla Prosumentów, czyli osób będących jednocześnie konsumentami oraz producentami energii. Co zawiera oferta...
Rezerwacja online wizyty w Salonie Energi
01 Styczeń 1970

Rezerwacja online wizyty w Salonie Energi

Energa Obrót przypomina klientom o możliwości rezerwacji wizyty w Salonie Sprzedaży przez Internet. Rezerwację online mogą dokonać zarówno klienci ind...
Połączenie Taurona i Enei coraz bliżej?
01 Styczeń 1970

Połączenie Taurona i Enei coraz bliżej?

Zdaniem „Rzeczpospolitej” planowane połączenie Taurona i Enei jest coraz bliżej realizacji. Dużo gorzej sprawy się mają odnośnie fuzji dwóch pozostały...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7