Fot. materiały prasowe Tauron
Co załatwisz w TAURON BOK?
TAURON swoje stacjonarne biura obsługi klienta przekształca w punkty, które mają charakter sprzedażowo-doradczy. Można w nich załatwić wszelkie sprawy dot. energii elektrycznej czy gazu. Ponadto można także wybrać usługi oraz produkty około energetyczne. Jak informuje Kamil Kamiński, wiceprezes zarządu TAURON Polska Energia klienci indywidualni oraz biznesowi zakupili już około 5 mln produktów.
Gdzie nowe biura TAURON?
Kamiński zaznacza, że nowe lokalizacje są optymalne – uzupełniają dotychczasową sieć biur obsługi klienta.
"Naszym celem jest zapewnienie najwyższych standardów obsługi, jak i dokładne rozpoznanie potrzeb klientów dotyczących korzystania z usług i produktów około energetycznych" - dodaje.
Klienci biznesowi mogą już korzystać z elektronicznego zamawiania wizyt w punkcie obsługi klienta. W placówkach ponadto utworzono wydzielone stanowiska dla odbiorców z sektora małych oraz średnich przedsiębiorstw.
W tym miesiącu otwarte zostało nowe biuro obsługi klienta w Limanowej. W tym roku zaplanowano uruchomienie placówek w Jastrzębiu Zdroju, Kluczborku oraz Rybniku (zmiana lokalizacji). Kolejne punkty mają być zlokalizowane w Gliwicach, Olkuszu oraz Tychach.
Infolinia i eBOK
Zmiany wprowadzane są także w infolinii i eBOK Tauron. Godziny pracy infolinii Tauron zostały wydłużone, ponadto powstała specjalna infolinia dla klientów biznesowych. W elektronicznym biurze obsługi klienta wdrożono m.in. polecenie zapłaty oraz e-płatności.
Agnieszka Książek, Redaktor naczelna