Sprzedaż Multimedia Energia
Powyższa kwota transakcji ma zostać jak podano w komunikacie:
"skorygowana o rozliczenie kapitału obrotowego i wartość środków pieniężnych na dzień zamknięcia transakcji pozostających w Multimedia Energia".
Orange Polska i Tokida Investents podpisały warunkową umowę przedwstępną, a warunkiem zamknięcia tej transakcji jest uzyskanie zgody organu antymonopolowego. Orange Polska musi taką zgodę otrzymać w określonym terminie – do 3 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Multimedia Energia i Orange
Multimedia Energia zajmuje się sprzedażą energii elektrycznej i gazu, a swoją ofertę kieruje do odbiorców biznesowych oraz gospodarstw domowych. Na chwilę obecną z usług tej firmy energetycznej korzysta około 75 tys. odbiorców. Orange Polska podkreśla, że transakcja wpisuję się w strategię spółki, która chce rozwijać usługi dla gospodarstw domowych. Dzięki przejęciu Multimedia Energia Orange ma zwiększyć bazę klientów do około 100 tys. i stać się liderem wśród alternatywnych sprzedawców energii. Przypomnijmy, że Orange Polska to dawniej TPSA i PTK Centertel. Jest liderem w Polsce jeśli chodzi o usługi telekomunikacyjne, w swojej ofercie ma m.in. telefonie stacjonarną, telefonie komórkową, internet, telewizję.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna