Nowa strategia Energa
Decyzja o ponownym uruchomieniu placówki w Starogardzie Gdańskim to element realizacji najnowszej strategii całej Grupy Energa. Działalność Grupy ma się skupiać przede wszystkim na kliencie oraz na rozwoju energetycznej infrastruktury. Jak mówi Piotr Dorawa, prezes Energi Operator zmiana strategii ma poprawić zarówno obsługę klienta, jak i przyspieszyć usuwanie ewentualnych awarii prądu.
Energa bliżej klienta
Od 3 lutego br. mieszkańcy nie tylko Starogardu Gdańskiego, ale i także Rypina oraz Radziejowa (woj. kujawsko-pomorskie) mogą na miejscu załatwiać sprawy związane z np. przyłączeniem do sieci Energa Operator czy zwiększeniem mocy umownej. Punkty w tych miastach zostały zamknięte w 2014 roku, co okazało się sporym utrudnieniem dla tutejszych odbiorców energii z uwagi na spore odległości do najbliższego czynnego punktu (nawet ponad 70 km). W tej chwili gdański dystrybutor energii elektrycznej posiada 6 oddziałów, które z kolei są podzielone na 38 rejonów dystrybucyjnych.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna