Co to są Rozliczenia Rzeczywiste?
Usługa Rozliczenia Rzeczywiste umożliwia dokonywanie samodzielnego rozliczenia za zużyte kilowatogodziny. Ten produkt Energi jest dostępny w dwóch wariantach, które umożliwiają rozliczanie się za energię po przez elektroniczne Biuro Obsługi Klienta, jak i przez tradycyjną formę płatności. Wybierając wersję internetową klient raz w miesiącu podaje w Energa eBOK stan swojego licznika prądu. Wówczas aplikacja generuje fakturę, która można opłacić poprzez usługę Płatności Online.
Jak zamówić Rozliczenia Rzeczywiste?
Aby zamówić usługę należy wypełnić odpowiedni wniosek i złożyć go w najbliższym Salonie Sprzedaży albo za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta, czyli Energa24.
Korzyści Rozliczeń Rzeczywistych
Dzięki usłudze Rozliczenia Rzeczywiste można:
• regulować należności za prąd za pośrednictwem elektronicznego Biura Obsługi Klienta,
• rozliczać się ze sprzedawcą energii za rzeczywiste zużycie prądu,
• kontrolować i planować na bieżąco wydatki na energię.
Jak rozliczać się za zużytą energię?
W ramach tej usługi można rozliczać się za zużytą energie na dwa sposoby:
• poprzez eBOK
Klient raz w miesiącu sprawdza stan licznika i wpisuje go we właściwym miejscu w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Wystawiony rachunek za prąd można błyskawicznie opłacić korzystać z dostępnej w Enerdze usłudze Płatności Online. Ten sposób rozliczania się jest bezpłatny.
• poprzez terminal punktów VIATM Moje Rachunki
Usługa ta jest płatna. W terminalach należy podać kartę indywidualną, która służy do dokonywania płatności, identyfikacji, autoryzacji stanu licznika. Karta jest dostępna na stronie elektronicznego Biura Obsługi Klienta.
W przypadku nie podawania przez dłuższy czas stanu licznika sprzedawca blokuje usługę Rozliczenia Rzeczywiste.
Agnieszka Kierzkowska