Poradniki
Start Poradniki ENERGA24 – serwis obsługi klienta
Artykuł

ENERGA24 – serwis obsługi klienta

Energa24 to internetowy serwis dla klientów Energi, który umożliwia m.in. zarządzanie kontem, otrzymywanie faktur elektronicznych i pełną kontrolę nad wydatkami na prąd. Jak się zarejestrować na 24.energa.pl i korzystać z serwisu?

energa24

Jak wygląda serwis Energa24?

Energa jakiś czas temu postanowiła nieco odświeżyć serwis 24.energa.pl. Nowa odsłona skupia najważniejsze z punktu widzenia odbiorcy prądu rzeczy w jednym miejscu. Po prawej stronie ekranu na sporym pomarańczowym polu są wyświetlane informacje o aktualnym saldzie. Z kolei na środku znajduje się spis aktualnych usług, z których korzysta klient oraz propozycje Energi dedykowane dla klienta. Z kolei w części górnej widokuumiejscowiono menu serwisu z takimi zakładkami: Oferta, Finanse, Zgłoszenia, Dokumenty oraz komunikaty i wiadomości od Energi.

Co umożliwia serwis 24.energa.pl?

Serwis posiada wiele nowoczesnych rozwiązań, które zapewne są przydatne dla odbiorców. Klient Energi ma możliwość na bieżąco kontrolować swoje zużycie prądu i je porównywać z poprzednimi miesiącami czy porami roku. Udostępniony w profilu wykres prezentuje zużycie energii przez danego klienta w przeliczeniu na jego koszt. Dzięki temu narzędziu dużo łatwiej jest kontrolować wydatki na prąd i planować oszczędności.

Jak się zarejestrować?

W pierwszym kroku należy wejść na stronę 24.energa.pl, a następnie kliknąć w przycisk znajdujący się po prawej stronie – zarejestruj się. On uruchomi formularz rejestracyjny, w którym należy wpisać takie dane jak:

  • Imię
  • Nazwisko
  • Login
  • Adres e-mail
  • Hasło (8-32 znaki)

Na podany adres e-mail wysyłany jest link, który aktywuje konto w serwisie. Konto można założyć także poprzez połączenie się z swoim kontem na Facebooku.

Po zarejestrowaniu konta klient Energi może dodać swoje liczniki. W następnym kroku niezbędne jest podaniem znajdujące się na fakturze za energię elektryczną Numer Klienta oraz nr PESEL albo nr Dowodu Osobistego.

Jak się zalogować?

Pierwsze logowanie do serwisu wymaga wprowadzenia loginu i hasła, które klient otrzymuje e-mailem od Energi. Po takim pierwszym logowaniu klient musi zmienić hasło tymczasowe na nowe.

Faktury i płatności

W tej zakładce serwisu klient ma możliwość:

  • sprawdzenia stanu salda
  • dokonania szybkiej płatności za prąd – usługa zapłać online
  • sprawdzenie statusu płatności
  • doładowania licznika pre-paid
  • rozliczenia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste
  • zwrócenia nadpłaty w serwisie.

Zgłoszenia i reklamacje

W menu Zgłoszenia klient Energi ma możliwość:

  • zgłoszenia reklamacji
  • zamówienia usługi
  • zadania pytania
  • sprawdzenia stanu reklamacji
  • sprawdzenia stanu zgłoszenia.

Usługi i oferty

Serwis 24.energa.pl umożliwia także:

  • zamówienie rozliczeń rzeczywistych
  • zamówienie rozliczeń pre-paid
  • aktywowanie faktury elektronicznej
  • zapoznanie się z produktami i propozycjami Energi
  • dodanie karty PAYBACK

Inne opcje serwisu

  • zmiana danych klienta
  • dane adresowe dla PPE (Punkt Poboru Energii)
  • dane kontaktowe
  • zmiana hasła i login
  • ustawienia powiadomień sms i e-mail
  • przełączanie kont – w przypadku posiadania kilku kont
  • nadanie uprawnień innej osobie do konta w serwisie.

Agnieszka Książek

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


TAGI:
Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej

Zobacz też inne wpisy

Energa awarie – jak zgłosić brak zasilania?
09 Wrzesień 2015
Awarię prądu można zgłaszać na wiele sposobów. Brak zasilania odbiorcy na terenie ENERGA - Operator mogą zgłaszać wypełniając formularz internetowy, w...
Energa doładowanie - gdzie kupić? Jak doładować licznik Energa?
20 Październik 2016
Licznik pre-paid działający podobnie jak telefon na kart jest coraz częściej wybierany przez klientów Energi. Doładowanie porcji energii można dokonać...
Mój licznik Energa logowanie. Co potrafi aplikacja?
23 Listopad 2016
Klienci Energi, którzy mają zainstalowany licznik zdalnego odczytu mają możliwość korzystania z aplikacji „Mój licznik”. Dostępna jest wersja webowa o...
Energa zmiana taryfy
14 Kwiecień 2015
Zastanawiasz się czy zmienić taryfę energetyczną? Dowiedz się, jakie są zasady zmiany grupy taryfowej oraz w jaki sposób dokonuje się tej zmiany w gda...
Taryfa G12w Energa
05 Maj 2015
Literowe oznaczenie w przy kodzie taryfowym oznacza tańszą energię w weekendy, jakie ceny proponuje Energa?
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7