Poradniki
Start Poradniki ENERGA24 – serwis obsługi klienta
Artykuł

ENERGA24 – serwis obsługi klienta

Energa24 to internetowy serwis dla klientów Energi, który umożliwia m.in. zarządzanie kontem, otrzymywanie faktur elektronicznych i pełną kontrolę nad wydatkami na prąd. Jak się zarejestrować na 24.energa.pl i korzystać z serwisu?

energa24

Jak wygląda serwis ENERGA24?

Energa jakiś czas temu postanowiła nieco odświeżyć serwis 24.energa.pl. Nowa odsłona skupia najważniejsze z punktu widzenia odbiorcy prądu rzeczy w jednym miejscu. Po prawej stronie ekranu na sporym pomarańczowym polu są wyświetlane informacje o aktualnym saldzie. Z kolei na środku znajduje się spis aktualnych usług, z których korzysta klient oraz propozycje Energi dedykowane dla klienta. Z kolei w części górnej widokuumiejscowiono menu serwisu z takimi zakładkami: Oferta, Finanse, Zgłoszenia, Dokumenty oraz komunikaty i wiadomości od Energi.

Co umożliwia serwis 24.energa.pl?

Serwis posiada wiele nowoczesnych rozwiązań, które zapewne są przydatne dla odbiorców. Klient Energi ma możliwość na bieżąco kontrolować swoje zużycie prądu i je porównywać z poprzednimi miesiącami czy porami roku. Udostępniony w profilu wykres prezentuje zużycie energii przez danego klienta w przeliczeniu na jego koszt. Dzięki temu narzędziu dużo łatwiej jest kontrolować wydatki na prąd i planować oszczędności.

Jak się zarejestrować?

W pierwszym kroku należy wejść na stronę 24.energa.pl, a następnie kliknąć w przycisk znajdujący się po prawej stronie – zarejestruj się. On uruchomi formularz rejestracyjny, w którym należy wpisać takie dane jak:

  • Imię
  • Nazwisko
  • Login
  • Adres e-mail
  • Hasło (8-32 znaki)

Na podany adres e-mail wysyłany jest link, który aktywuje konto w serwisie. Konto można założyć także poprzez połączenie się z swoim kontem na Facebooku.

Po zarejestrowaniu konta klient Energi może dodać swoje liczniki. W następnym kroku niezbędne jest podaniem znajdujące się na fakturze za energię elektryczną Numer Klienta oraz nr PESEL albo nr Dowodu Osobistego.

Jak się zalogować?

Pierwsze logowanie do serwisuwymaga wprowadzenia login i hasła, które klient otrzymuje e-mailem od Energi. Po takim pierwszym logowaniu klient musi zmienić hasło tymczasowe na nowe.

Faktury i płatności

W tej zakładce serwisu klient ma możliwość:

  • sprawdzenia stanu salda
  • dokonania szybkiej płatności za prąd – usługa zapłać online
  • sprawdzenie statusu płatności
  • doładowania licznika pre-paid
  • rozliczenia prądu w usłudze Rozliczenia Rzeczywiste
  • zwrócenia nadpłaty w serwisie.

Zgłoszenia i reklamacje

W menu Zgłoszenia klient Energi ma możliwość:

  • zgłoszenia reklamacji
  • zamówienia usługi
  • zadania pytania
  • sprawdzenia stanu reklamacji
  • sprawdzenia stanu zgłoszenia.

Usługi i oferty

Serwis 24.energa.pl umożliwia także:

  • zamówienie rozliczeń rzeczywistych
  • zamówienie rozliczeń pre-paid
  • aktywowanie faktury elektronicznej
  • zapoznanie się z produktami i propozycjami Energi
  • dodanie karty PAYBACK

Inne opcje serwisu

  • zmiana danych klienta
  • dane adresowe dla PPE (Punkt Poboru Energii)
  • dane kontaktowe
  • zmiana hasła i login
  • ustawienia powiadomień sms i e-mail
  • przełączanie kont – w przypadku posiadania kilku kont
  • nadanie uprawnień innej osobie do konta w serwisie.

Agnieszka Książek

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


TAGI:
Dla domu dom
Płać za energię jak najmniej. Porównaj ceny.
firma Dla firmy

Zobacz też inne wpisy

Energa awarie – jak zgłosić brak zasilania?
09 Wrzesień 2015
Awarię prądu można zgłaszać na wiele sposobów. Brak zasilania odbiorcy na terenie ENERGA - Operator mogą zgłaszać wypełniając formularz internetowy, w...
Energa doładowanie - gdzie kupić? Jak doładować licznik Energa?
20 Październik 2016
Licznik pre-paid działający podobnie jak telefon na kart jest coraz częściej wybierany przez klientów Energi. Doładowanie porcji energii można dokonać...
Energa kontakt – jak najszybciej skontaktować się z Energą?
17 Marzec 2015
Kontakt z Energią, spółka uruchomiła wiele usług dzięki, którym Klienci mogą uzyskać potrzebne informacje. Co załatwisz za pomocą infolinii Energa? ...
Ebok Energa 24 co to jest? Co załatwisz w Energa eBOK?
12 Marzec 2015
Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta to internetowa platforma ułatwiająca klientom Energa kontakt, podgląd płatności oraz zarządzanie punktem poboru en...
Oferta maja 2017 – Energa „Rodzinna rozrywka”
30 Maj 2017
„Rodzinna rozrywka” to jedna z najciekawszych ofert na rynku energetycznym. Sprzedawca proponuje stałą cenę sprzedaży oraz konsolę Xbox One S z dyskie...

Sprawdź zużycie energii dla urządzeń

łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7