Fot. Flickr.com
Energa kontakt, czyli Infolinia jako najszybszy łącznik z firmą
Jeżeli szukasz kontaktu z infolinią, możesz zadzwonić w godzinach: od 7.00 do 22.00 w dni robocze. Numer kontaktowy to: 555 555 555. Jeżeli jednak masz więcej pytań, możesz skorzystać z innych numerów firmy.
Energa Operator SA – numer telefonu obsługi klienta
-
Obsługa całodobowa, numer dostępny dla klientów dzwoniących spoza obszaru lub miejscowości znajdującej się na granicy obszaru obsługiwanego przez Energę Operatora SA: +48 58 767 43 50.
-
Układy pomiarowo-rozliczeniowe: zgłoszenia dot. uszkodzenia licznika, oplombowania układu, montażu licznika zdalnego odczytu: 801 404 404.
-
Zgłoszenia i reklamacje dot. umów o świadczenie usług dystrybucji zawartych z Energa-Operator. Kontakt w sprawie zmiany sprzedawcy telefonu: 801 404 404.
-
Infolinia dla klientów indywidualnych, którzy mają zaległości w płatności za telefon, Energa nr. tel: 555 555 599.
-
Kontakt w sprawie licznika zdalnego odczytu Energa-Operator SA: 801 404 404.
-
Infolinia przeznaczona dla firm z sektora MŚP: 555 555 555.
-
Kontakt w sprawie windykacji należności: 801 404 404.
-
Numer kontaktowy: infolinia Energa Obrót: 801 404 404 /58 767 43 50. Pn.-Pt. w godz. 8.00-18.00. Koszt połączenia według stawek operatora telefonicznego.
Jeżeli potrzebujesz pomocy, możesz mieć pewność, że pracownicy firmy Energa:
-
zawsze przyjmą Twoje zgłoszenie o nieprawidłowym działaniu licznika. Pamiętaj, że masz prawo zakwestionować jego pracę. Masz możliwość wniesienia prośby o laboratoryjne badanie urządzenia. Jednak musisz się liczyć z tym, że jeśli analiza wykaże, że urządzenie działało prawidłowo, nie tylko będziesz musiał/musiała uregulować rachunki, ale też zapłacić za wykonane badanie. Warto co jakiś czas sprawdzić, czy na liczniku nie świeci się dioda, która sygnalizuje stan awarii, chodzi przecież o Twoje płatności, więc lepiej mieć je pod kontrolą. Jeśli chcesz zakomunikować awarię, napisz SMS o treści AWARIA na nr. 3991. Następnie konsultant skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów.
-
Udzielą informacji o cenach, aktualnych promocjach i usługach dodatkowych. Ten punkt jest ważny dla osób, które podpisały umowę czasową, lub nigdy nie przeprowadziły zmiany sprzedawcy. Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana promocjami, warto, abyś przed podpisaniem kolejnej umowy prześledził/prześledziła oferty innych sprzedawców.
-
Poinformują jak zmienić grupę taryfową i jak wybrać najkorzystniejszą ofertę. Osoby, które prowadzą gospodarstwo domowe, mogą nie wiedzieć, czy warto zmienić taryfę na dwustrefową. Jednak większość firm potrafi określić swoje zużycie w równych godzinach doby i dobrać odpowiednią grupę taryfową. Analiza zużycia sprawi, że możesz zaoszczędzić bardzo wiele. Dlatego dowiedz się więcej o taryfach dwustrefowych.
-
Opiszą fakturę za energię elektryczną i wyjaśnią, w jaki sposób ją odczytać. Rachunki za energię należą do jednych z najbardziej skomplikowanych. Nawet jeśli przyswoisz sobie wiedzę na temat tego, jak czytać rachunek, to po chwili zapomnisz, co kryje się za poszczególnymi opłatami. Warto jednak pamiętać, że jeśli korzystasz z kompleksowych usług, to na Twojej fakturze będą ujęte opłaty za sprzedaż energii elektrycznej oraz dystrybucję, czyli przesył energii. Dystrybutorzy mają własne stawki i niestety nic nie możemy z nimi zrobić. Tu uwolnienie cen nie obowiązuje.
-
Udzielą informacji o aktualnym saldzie i terminach płatności. Jeżeli masz problem z zapamiętaniem, czy dana faktura jest uregulowana, możesz się tego dowiedzieć od swojego konsultanta. Warto na bieżąco monitorować płatności, bo nieterminowa regulacja rachunku grozi odcięciem prądu. Za ponowne podłączenie do sieci należy zapłacić. Cenniki są dostępne na stronach sprzedawców.
-
Poinformują jak zostać klientem firmy. To akurat bardzo proste. Wystarczy, że zmienisz dostawcę energii. Od czego zacząć? W tym celu będziesz musiał/musiała przygotować kilka ważnych dokumentów. Nie obejdzie się również bez wizyty w oddziale. Chyba że wybierzesz prostsze rozwiązanie i upoważnisz do tego sprzedawcę.
-
Założą dla Ciebie konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Takie działanie możesz wykonać również sam/sama. Natomiast jeśli wolisz, aby zrobił to za Ciebie Konsultant, również jest taka możliwość.
-
Pomogą w logowaniu i obsłudze eBOK. Wszelkie problemy techniczne będą rozwiązane. Otrzymasz nowe hasło. Pamiętaj, aby zabezpieczyć komputer programem antywirusowym. Jeśli ktoś dostanie się do konta, pozna Twój adres, nr. dowodu i pesel, a to może być niebezpieczne.
-
Zaktualizują dane teleadresowe. W przypadku braku aktualizacji możesz nie otrzymać obowiązującej oferty.
Zastanawiasz się, jaka jest najwygodniejsza forma kontaktu z Energą? Śpieszymy z odpowiedzią! Najwygodniej będzie Ci się skontaktować z firmą poprzez serwis Energa24. Jest to elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – Energa ebok.
Jeśli Klient indywidualny chce uzyskać informacje na temat zaległych płatności, należy wybrać numer 555 555 599, skany potwierdzające dokonanie wpłaty należy przesyłać na adres [email protected] |
Informacje na temat realizacji procesu przyłączy do sieci elektroenergetycznej czy też umów dystrybucyjnych należy zasięgnąć w dni robocze od 8.00 do 16.00 pod numerem 801 404 404. |
Jeżeli szukasz kontaktu do innych spółek firmy Energa, poniżej podajemy, gdzie możesz znaleźć konkretne informacje:
Energa Oświetlenie Sp. z o.o. |
tel. 58 760 77 20 fax. 58 760 77 22 |
Energa Kogeneracja Sp. z o.o. |
tel. 55 612 20 00 fax 55 612 20 05 |
Energa Elektrownie Ostrołęka SA |
tel. + 48 29 766 20 00 fax. + 48 29 769 11 45 |
Energa Logistyka Sp. z o.o. |
tel. 24 266-56-00, |
Energa OZE SA |
tel. + 48 58 692 18 02 fax 58 692 18 80 |
Energa Operator SA |
tel.: +48 58 778 82 00 faks.: + 48 58 760 20 22 |
Energa Obrót SA |
tel. 58 740 28 00 fax 58 740 28 01 |
Energa SA |
tel. 58 77 88 300 (Recepcja) fax 58 77 88 399 |