Fot. Flickr.com
Infolinia, czyli najszybszy Energa kontakt
Infolinia czynna jest od 7.00 do 22.00 w dni robocze, numer to 555555555.
Pracownicy biura:
- Przyjmą zgłoszenie o nieprawidłowym działaniu licznika, pamiętaj, że masz prawo zakwestionować jego pracę, możesz wnieść o laboratoryjne badanie urządzenia. Niestety jeśli analiza wykaże, że urządzenie działało prawidłowo nie tylko musisz uregulować rachunki ale także zapłacić badanie. Warto co jakiś czas zerkać czy na liczniku nie świeci się dioda sygnalizującą stan awarii, chodzi przecież o nasze płatności więc, lepiej mieć je pod kontrolą.
- Udzielą informacji o cenach, aktualnych promocjach czy usługach dodatkowych. Punkt ten ważny jest dla osób, które podpisały umowę czasową, czy nigdy nie przeprowadzały zmiany sprzedawcy. Te osobybędą zainteresowane promocjami, warto by przed podpisaniem kolejne umowy prześledzić oferty innych sprzedawców.
- Poinformują jak zmienić grupę taryfową i jak wybrać najkorzystniejszą ofertę, osoby prowadzące gospodarstwo domowe mogą nie wiedzieć czy warto zmienić taryfę na dwustrefową, jednak większość firm potrafi określić swoje zużycie w równych godzinach doby i dobrać odpowiednią grupę taryfową. Odpowiednia analiza zużycia sprawi, że możemy zaoszczędzić bardzo wiele, dlatego dowiedz się więcej o taryfach dwustrefowych.
- Wyjaśnią fakturę za energię elektryczną, rachunki za energię należą do jednych z najbardziej skomplikowanych, nawet jeśli przyswoimy sobie wiedzęjak czytać swój rachunekto po chwili zapominamy co niesie się za poszczególnymi opłatami. Warto jednak pamiętać, że jeśli korzystamy w usług kompleksowych to na naszej fakturze ujęte będą opłaty za sprzedaż energii elektrycznej oraz dystrybucję czyli przesył energii, dystrybutorzy mają własne stawki i niestety nic nie możemy z nimi zrobić, tu uwolnienie cen nie obowiązuje.
- Udzielą informacji o aktualnym saldzie i terminach płatności, masz problemy z zapamiętaniem czy dana faktura jest uregulowana? Możesz tego dowiedzieć się od Konsultanta. Warto na bieżąco monitorować płatności, bonarażamy się na odcięcie prądu. Ponowne podłączenie do sieci jest kosztowne, cenniki są dostępne na stronach sprzedawców.
- Poinformują jak zostaćklientem, to akurat proste wystarczyzmienić dostawcę energiina Energa, w tym celu będzie trzeba przygotować kilka dokumentów, nie obejdzie się bez wizyty w oddziale, chyba, że wybierzesz prostsze rozwiązanie i upoważnisz do tego przedstawiciela sprzedawcy.
- Założą konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta, to możesz zrobić sam, chodź jeśli wolisz by wykonał to za Ciebie Konsultant nie ma problemu.
- Pomogą w logowaniuiobsłudze eBOK, wszelkie problemy techniczne będą rozwiązane, otrzymasz nowe hasło, pamiętaj by zabezpieczyć komputer programem antywirusowym, w końcu jeśli ktoś dostanie się do Twojego konta pozna Twój adres, nr dowodu i pesel, a to może być niebezpieczne.
- Zaktualizują dane teleadresowe, warto dokonać ich aktualizacji, bowiem wówczas możemy nie otrzymać aktualnej oferty.
Najwygodniejsza forma kontaktu z Energą to serwis Energa24, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta - Energa ebok.
Jeśli Klient indywidualny chce uzyskać informacje na temat zaległych płatności należy wybrać numer 555555599, skany potwierdzające dokonanie wpłaty należy przesyłać na adres [email protected] |
Informacje na tematrealizacji procesu przyłączydo sieciczy też umów dystrybucyjnych należy zasięgać w dni robocze od 8.00 do 16.00 pod numerem801404404. |
Grażyna Kulik, Redaktor