Poradniki
Start Poradniki Energa kontakt – jak najszybciej skontaktować się z Energą?
Artykuł

Energa kontakt – jak najszybciej skontaktować się z Energą?

Energa – kontakt, pod tą frazą klienci najczęściej szukają informacji na temat numerów telefonu do sprzedawcy. Firma jest jednym z największych polskich dystrybutorów prądu. Spółka w ostatnim czasie uruchomiła wiele usług. W tym wpisie przeczytasz, jakie działania można wykonać za pomocą infolinii Energa.

energa kontakt

Fot. Flickr.com

Energa kontakt, czyli Infolinia jako najszybszy łącznik z firmą


Jeżeli szukasz kontaktu z infolinią, możesz zadzwonić w godzinach: od 7.00 do 22.00 w dni robocze. Numer kontaktowy to: 555 555 555. Jeżeli jednak masz więcej pytań, możesz skorzystać z innych numerów firmy.
 

 Energa Operator SA – numer telefonu obsługi klienta

  • Obsługa całodobowa, numer dostępny dla klientów dzwoniących spoza obszaru lub miejscowości znajdującej się na granicy obszaru obsługiwanego przez Energę Operatora SA: +48 58 767 43 50.

  • Układy pomiarowo-rozliczeniowe: zgłoszenia dot. uszkodzenia licznika, oplombowania układu, montażu licznika zdalnego odczytu: 801 404 404.

  • Zgłoszenia i reklamacje dot. umów o świadczenie usług dystrybucji zawartych z Energa-Operator. Kontakt w sprawie zmiany sprzedawcy telefonu: 801 404 404.

  • Infolinia dla klientów indywidualnych, którzy mają zaległości w płatności za telefon, Energa nr. tel: 555 555 599.

  • Kontakt w sprawie licznika zdalnego odczytu Energa-Operator SA: 801 404 404.

  • Infolinia przeznaczona dla firm z sektora MŚP: 555 555 555.

  • Kontakt w sprawie windykacji należności: 801 404 404. 

  • Numer kontaktowy: infolinia Energa Obrót: 801 404 404 /58 767 43 50. Pn.-Pt. w godz. 8.00-18.00. Koszt połączenia według stawek operatora telefonicznego.

 

Jeżeli potrzebujesz pomocy, możesz mieć pewność, że pracownicy firmy Energa:

  • zawsze przyjmą Twoje zgłoszenie o nieprawidłowym działaniu licznika. Pamiętaj, że masz prawo zakwestionować jego pracę. Masz możliwość wniesienia prośby o laboratoryjne badanie urządzenia. Jednak musisz się liczyć z tym, że jeśli analiza wykaże, że urządzenie działało prawidłowo, nie tylko będziesz musiał/musiała uregulować rachunki, ale też zapłacić za wykonane badanie. Warto co jakiś czas sprawdzić, czy na liczniku nie świeci się dioda, która sygnalizuje stan awarii, chodzi przecież o Twoje płatności, więc lepiej mieć je pod kontrolą. Jeśli chcesz zakomunikować awarię, napisz SMS o treści AWARIA na nr. 3991. Następnie konsultant skontaktuje się z Tobą w celu ustalenia szczegółów. 

 

  • Udzielą informacji o cenach, aktualnych promocjach i usługach dodatkowych. Ten punkt jest ważny dla osób, które podpisały umowę czasową, lub nigdy nie przeprowadziły zmiany sprzedawcy. Jeżeli jesteś zainteresowany/zainteresowana promocjami, warto, abyś przed podpisaniem kolejnej umowy prześledził/prześledziła oferty innych sprzedawców.

 

  • Poinformują jak zmienić grupę taryfową i jak wybrać najkorzystniejszą ofertę. Osoby, które prowadzą gospodarstwo domowe, mogą nie wiedzieć, czy warto zmienić taryfę na dwustrefową. Jednak większość firm potrafi określić swoje zużycie w równych godzinach doby i dobrać odpowiednią grupę taryfową. Analiza zużycia sprawi, że możesz zaoszczędzić bardzo wiele. Dlatego dowiedz się więcej o taryfach dwustrefowych.

 

  • Opiszą fakturę za energię elektryczną i wyjaśnią, w jaki sposób ją odczytać. Rachunki za energię należą do jednych z najbardziej skomplikowanych. Nawet jeśli przyswoisz sobie wiedzę na temat tego, jak czytać rachunek, to po chwili zapomnisz, co kryje się za poszczególnymi opłatami. Warto jednak pamiętać, że jeśli korzystasz z kompleksowych usług, to na Twojej fakturze będą ujęte opłaty za sprzedaż energii elektrycznej oraz dystrybucję, czyli przesył energii. Dystrybutorzy mają własne stawki i niestety nic nie możemy z nimi zrobić. Tu uwolnienie cen nie obowiązuje.

 

  • Udzielą informacji o aktualnym saldzie i terminach płatności. Jeżeli masz problem z zapamiętaniem, czy dana faktura jest uregulowana, możesz się tego dowiedzieć od swojego konsultanta. Warto na bieżąco monitorować płatności, bo nieterminowa regulacja rachunku grozi odcięciem prądu. Za ponowne podłączenie do sieci należy zapłacić. Cenniki są dostępne na stronach sprzedawców.

 

  • Poinformują jak zostać klientem firmy. To akurat bardzo proste. Wystarczy, że zmienisz dostawcę energii. Od czego zacząć? W tym celu będziesz musiał/musiała przygotować kilka ważnych dokumentów. Nie obejdzie się również bez wizyty w oddziale. Chyba że wybierzesz prostsze rozwiązanie i upoważnisz do tego sprzedawcę.

 

  • Założą dla Ciebie konto w elektronicznym Biurze Obsługi Klienta. Takie działanie możesz wykonać również sam/sama. Natomiast jeśli wolisz, aby zrobił to za Ciebie Konsultant, również jest taka możliwość.

 

  • Pomogą w logowaniu i obsłudze eBOK. Wszelkie problemy techniczne będą rozwiązane. Otrzymasz nowe hasło. Pamiętaj, aby zabezpieczyć komputer programem antywirusowym. Jeśli ktoś dostanie się do konta, pozna Twój adres, nr. dowodu i pesel, a to może być niebezpieczne.

 

  • Zaktualizują dane teleadresowe. W przypadku braku aktualizacji możesz nie otrzymać obowiązującej oferty.

 

 

Zastanawiasz się, jaka jest najwygodniejsza forma kontaktu z Energą? Śpieszymy z odpowiedzią! Najwygodniej będzie Ci się skontaktować z firmą poprzez serwis Energa24. Jest to elektroniczne Biuro Obsługi Klienta – Energa ebok.

 

 

Jeśli Klient indywidualny chce uzyskać informacje na temat zaległych płatności, należy wybrać numer 555 555 599, skany potwierdzające dokonanie wpłaty należy przesyłać na adres [email protected]

 

 

Informacje na temat realizacji procesu przyłączy do sieci elektroenergetycznej czy też umów dystrybucyjnych należy zasięgnąć w dni robocze od 8.00 do 16.00 pod numerem 801 404 404.


 

Jeżeli szukasz kontaktu do innych spółek firmy Energa, poniżej podajemy, gdzie możesz znaleźć konkretne informacje:

 

Energa Oświetlenie Sp. z o.o.

tel. 58 760 77 20

fax. 58 760 77 22

Energa Kogeneracja Sp. z o.o.

tel. 55 612 20 00

fax 55 612 20 05

Energa Elektrownie Ostrołęka SA

tel. + 48 29 766 20 00

fax. + 48 29 769 11 45

Energa Logistyka Sp. z o.o.

tel. 24 266-56-00,

Energa OZE SA

tel. + 48 58 692 18 02

fax 58 692 18 80

Energa Operator SA

tel.: +48 58 778 82 00

faks.: + 48 58 760 20 22

Energa Obrót SA

tel. 58 740 28 00

fax 58 740 28 01

Energa SA

tel. 58 77 88 300 (Recepcja)

fax 58 77 88 399

 

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


TAGI:
Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej

Zobacz też inne wpisy

ENERGA24 – serwis obsługi klienta
01 Styczeń 1970
Energa24 to internetowy serwis dla klientów Energi, który umożliwia m.in. zarządzanie kontem, otrzymywanie faktur elektronicznych i pełną kontrolę nad...
Firmy energetyczne – która sprzedaje najtańszy prąd?
01 Styczeń 1970
Na polskim rynku funkcjonuje wiele firm energetycznych. My dziś pod lupę weźmiemy cztery największe w Polsce grupy kapitałowe – Polską Grupę Energetyc...
Energa zmiana taryfy
01 Styczeń 1970
Zastanawiasz się czy zmienić taryfę energetyczną? Dowiedz się, jakie są zasady zmiany grupy taryfowej oraz w jaki sposób dokonuje się tej zmiany w gda...
Mój licznik Energa logowanie. Co potrafi aplikacja?
01 Styczeń 1970
Klienci Energi, którzy mają zainstalowany licznik zdalnego odczytu mają możliwość korzystania z aplikacji „Mój licznik”. Dostępna jest wersja webowa o...
Energa awarie – jak zgłosić brak zasilania?
01 Styczeń 1970
Awarię prądu można zgłaszać na wiele sposobów. Brak zasilania odbiorcy na terenie ENERGA - Operator mogą zgłaszać wypełniając formularz internetowy, w...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7