Aktualności
Start Aktualności Enea uruchomiła czat dla klientów
Artykuł

Enea uruchomiła czat dla klientów

Odbiorcy energii mogą już korzystać z kolejnego kanału kontaktu z Enea. Do dyspozycji klientów oprócz infolinii i elektronicznego Biura Obsługi Klienta jest internetowy czat.

Czat z sprzedawcą prądu

Za pośrednictwem internetowego czatu można zadać konsultantowi pytania związane z np. ofertami, promocjami, umowami, zmianą sprzedawcy energii elektrycznej. Jest możliwość także sprawdzenia historii płatności oraz faktury. Za pomocą tego kanału można także podać stan licznika prądu. Maciej Koprowicz z Enea podkreśla, że czat to kolejny kanał kontaktu, dzięki któremu spółka jest jeszcze bardziej dostępna dla klientów. Konsultanci będą błyskawicznie odpowiadać na pytania dot. oferty Enei, bieżącej obsługi, czy pomogą w poruszaniu się po stronie internetowej Enea.pl.

Kontakt z Enea

Enea podkreśla, że pracuje nad udoskonaleniem obsługi swoich klientów. W marcu 2016 roku spółka uruchomiła eBOK Enea, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Czat to kolejne narzędzie, które umożliwia załatwienie sprawy z Enea bez wychodzenia z domu – wystarczy tylko dostęp do Internetu. Jak podkreśla Jakub Janicki obsługą czatu, która wymaga mniej formalnego języka i indywidualnego podejścia będą się zajmować doświadczeni pracownicy infolinii Enea.

Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna

Średnia ocena
 
 
 
 
 

Dziękujemy za oddanie głosu


Porównaj oferty instalacji fotowoltaicznych
dla domu:
na dachu
na gruncie
płaski
15o
35o - wzorcowy
powyżej 35o
dachówka
blacha
papa
Najlepsze oferty energii elektrycznej
Zobacz też inne aktualności
Rok prądu za darmo. Trwa Enea loteria
19 Marzec 2015

Rok prądu za darmo. Trwa Enea loteria

Enea uruchomiła właśnie loterię „ENERGA + Moc nagród”, w której do wygrania jest m.in. rok energii za darmo. Aby wziąć w niej udział wystarczy pomiędz...
Setki tysięcy odbiorców bez prądu
06 Październik 2017

Setki tysięcy odbiorców bez prądu

Orkan Ksawery, który wczoraj przeszedł przez Polskę uszkodził wiele linii energetycznych. W szczytowym momencie awarii bez prądu pozostawało około 850...
Enea umożliwiła zawieranie umów przez Internet
23 Październik 2015

Enea umożliwiła zawieranie umów przez Internet

Enea uruchomiała nowy kanał sprzedaży. Klienci indywidualni tego sprzedawcy energii elektrycznej mogą zawierać umowy przez Internet. Natomiast nowi kl...
Enea z elektronicznym biurem przyłączeniowym
22 Czerwiec 2016

Enea z elektronicznym biurem przyłączeniowym

Jeden z pięciu największych w Polsce dystrybutorów energii elektrycznej uruchomił Portal Przyłączeniowy – elektroniczne, przyłączeniowe biuro obsługi ...
Klienci Enei zamiast faktur otrzymują wezwanie do zapłaty
24 Wrzesień 2015

Klienci Enei zamiast faktur otrzymują wezwanie do zapłaty

Jak informuje Enea na swojej stronie internetowej na obszarze szczecińskim pojawiają się przesunięcia w wysyłce rachunków za prąd. Niektórzy klienci z...
Sprawdź zużycie energii dla urządzeń
łazienka
Łazienka
salon
Salon
warsztat
Warsztat
biuro
Biuro
ogród
Ogród
kuchnia
Kuchnia

Szybki kontakt

Zostaw nam swoje dane kontaktowe, a nasz konsultant skontaktuje się z Tobą w ciągu 24h!

Obniżyliśmy rachunki
4 6 2 1 7