Czat z sprzedawcą prądu
Za pośrednictwem internetowego czatu można zadać konsultantowi pytania związane z np. ofertami, promocjami, umowami, zmianą sprzedawcy energii elektrycznej. Jest możliwość także sprawdzenia historii płatności oraz faktury. Za pomocą tego kanału można także podać stan licznika prądu. Maciej Koprowicz z Enea podkreśla, że czat to kolejny kanał kontaktu, dzięki któremu spółka jest jeszcze bardziej dostępna dla klientów. Konsultanci będą błyskawicznie odpowiadać na pytania dot. oferty Enei, bieżącej obsługi, czy pomogą w poruszaniu się po stronie internetowej Enea.pl.
Kontakt z Enea
Enea podkreśla, że pracuje nad udoskonaleniem obsługi swoich klientów. W marcu 2016 roku spółka uruchomiła eBOK Enea, czyli elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Czat to kolejne narzędzie, które umożliwia załatwienie sprawy z Enea bez wychodzenia z domu – wystarczy tylko dostęp do Internetu. Jak podkreśla Jakub Janicki obsługą czatu, która wymaga mniej formalnego języka i indywidualnego podejścia będą się zajmować doświadczeni pracownicy infolinii Enea.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna