Rachunki za prąd z nowym nr konta
Zmiany są związane z wdrażaniem nowego systemu informatycznego. Na rachunku za prąd od Enei pojawił się nowy numer konta bankowego, na który należy wpłacać należności. Enea zapewnia, że każdy klient otrzymuje informacje o nowym numerze konta wraz z pierwszym rachunkiem, który wygeneruje system.
Nowy numer konta dla klientów z obszaru gorzowskiego można porównać do następującego wzoru: AA 1240 6960 0166 DDDD DDDD DDDD
AA to nadawane losowo przez bank cyfry kontrolne, a DDDD… to cyfry, które zawierają indywidualne dane klienta. Pierwsze osiem cyfr to numer klienta, który można znaleźć w lewym górnym rogu faktury. Jeśli masz wątpliwości, czy numer konta jest prawidłowy możesz go zweryfikować dzwoniąc na infolinie Enea (611 111 111).
Obsługa klienta w Enea
Jak czytamy na stronie Enea dla spółki priorytetem jest unowocześnienie oraz podniesienie jakości obsługi klienta. Już od marca klienci z Gorzowa Wielkopolskiego i okolic będą mogli wiele spraw (np. sprawdzenie stanu konta, zakup doładowania licznika przedpłatowego) załatwić przez Internet za pomocą Enea eBOK. Jednocześnie spółka informuje, że możliwe są ograniczenia w dostępie do danych oraz późniejsze wysyłki rachunków. Enea zmieniał także godziny otwarcia stacjonarnych Biur Obsługi Klienta. W poniedziałku oraz czwartki placówki są czynne od godz. 8 do godz. 17, a w pozostałe dni robocze o godzinę krócej, tj. od godz. 8 do godz. 16.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna