Opóźnione rachunki za prąd
Klienci Enei z terenu szczecińskiego, którzy nie otrzymali na czas faktury za energię elektryczną albo zamiast niej odebrali wezwanie do zapłaty proszeni są o kontakt mailowy ([email protected]) bądź telefoniczny (numer infolinii Enea 611 111 111). Jak zapewnia Enea każde ze zgłoszeń będzie indywidualnie rozpatrzone, a pracownicy firmy pomogą w rozwiązaniu problemów z niesłusznie wysyłanymi wezwaniami do uregulowania należności.
Zmiany w Enei
Enea na obszarze szczecińskim od 1 czerwca 2015 roku zmieniła numery kont, a od 1 lipca br. uruchomiła e-BOK, czyli Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Klienci indywidualni oraz małe przedsiębiorstwa mogą sprawdzić autentyczność numeru rachunku poprzez porównanie numeru rachunku z faktury do wzoru, który znajduje się na stronie dostawcy energii.
Agnieszka Kierzkowska, Redaktor naczelna